Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Қазақ тілі мен өзін – өзі тану пәндерінің кіріктірілген сабақ жоспары Мектеп - 22 мектеп - гимназиясы Күні - 17.01.2018 Мұғалім – Тойчибекова НС Сынып – 1«Б» Оқушылыр саны -18 Тақырып «Мен анаммен барамын.» Құндылығы - сүйіспеншілік Сапасы- үлкендерді құрметтеу, отбасындағы татулық Сабақтың мақсаты: Тақырып көлеміндегі сөздерді, лексикалық бірліктерді игертіп, тілдесім әрекетінде орынды қолдана білуге үйрету. Сабақтың міндеттері: 1) отбасы мүшелерінің атауларын, сөз тіркестерінен сөйлем құрауды білдірту 2) отбасындағы бақыт туралы білімдерін кеңейту 3) бір- бірімен қарым- қатынасты нығайтуды дарытып, рухани – эстетикалық тәрбие беру Сабақтың түрі: жаңа сабақ Ресурстар: отбасы туралы сюжетті суреттер, оқушылардың отбасы фото суреттері, үлкен жүрек, кішкентай қызыл жүректер, асық, сабақтың нақыл сөзімен плакат: «Үлкен бастар, Кіші қостар.» Інісі бардың – тынысы бар. Сабақтың әдіс – тәсілдері: жаттау, «Шаттық шеңбері», «Шығармашылық кезең», нақыл сөзі, «Тыныштық сәті», Ойын – «Асық ойнаймын», «Жүректен жүрекке» шеңбері, «Үй жасау», түсіндіру, оқылым, тілдесім, жазылым, айтылым , тыңдалым, аудару І.Ұйымдастыру 1) кезекшілік Кім кезекші? Аптаның қай күні? Бүгін нешесі? Кім жоқ? 2) Шаттық шеңбері Біз Сізге «Сәлем!» дейміз, Сіз бізге «Сәлем!» дейсіз, Көңіл - күйді сұрасып, Жақсы тілек айтайық! Бір- біріне сәлем беріп, жақсы тілек айтады 3) Сұхбаттасу – сұрақ жауап «Туған үйім» дегеніміз не? Үйлеріңді не үшін жақсы көресіңдер? Үйлеріңде бәрі жақсы болу үшін сен не істейсің? Сабақтың мақсатын, барысын айту ІІ.Жаңа сабақ: 68 -69бет 1) жаңа сөздермен жұмыс а) өтетін сөздердің, сөз тіркестерінің мағыналарын түсіндіріп, аудару. ә) дұрыс айтуға дағдыландыру б) Жаттау, жазу – кіммен?, барамын, бармаймын, саябаққа 2) Оқылым – Айтылым – Тақтада сабақтың нақыл сөзі: «Үлкен бастар, Кіші қостар.» 3) Түсіндіру – Жазылым – 68 бет 1тапс – - қисынды ойлау қабілеттерін сұрақтар мен көрнектілер арқылы дамыту, отбасы мүшелерін дұрыс тауып, септік жалғауды дұрыс қосып айту 4) Тыныштық сәті – Көздеріңді жұмып «Анашым» әнін тыңдаңдар, аналарыңды, әжелеріңді еске алыңдар. – «Анашым» әнін тыңдайды – Көздеріңді ашыңдар, қолдарымызды көтеріп, күлеміз. Рақмет! 5) Айтылым -Жазылым - 69 б 2тапс - халықтың отбасы туралы сөздерін, мақал -мәтелдерін мысалға келтіріп үлкендерді сыйлауға тәрбиелеу 6) Шығармашылық кезең Мына үлкен жүрек сендердің отбасыларының жүрегі. Әжелеріңе қандай тілек айтасыңдар? Осы жүректі бақытпен толтырайық! Оқушылар алдын ала таратылған кішкентай қызыл жүректерге тілектерін жазады да үлкен жүрекке жабыстырады. 7) Ойын – «Асық ойнаймын» - Бір оқушының қолына жасырын асық (тас) салынады, жүргізуші «Кіммен ойнайсың? » деп сұрағанда, ол қатардан қашып шығады да орысша «с дедушкой», сол сияқты тб отбасы мүшелерін айтады, басқалары аударып айтады. Қайсысы тез, дұрыс айтса сол жүргізуші болады. 8) Оқылым - Дид матер – 14бет «Кіммен ойнаймын?» 9) Айтылым – Оқушыларға алдын ала «Демалыста» деген тақырыпта фотосуреттерді әкеліңдер деген тапсырма беріледі Фотосуретпен жұмыс «Кіммен саябаққа \тауға\ барасың?» сұраққа жауап беруді үйрету 10) Үй жасау Үлестірме қағаздардан тақтаға балалар үй жасайды «Кіммен үйге барасың?» сұрақ қойып, жауап алу Жазылым - Айтылым – «Жазу дәптері» 4-5 б 2тапс - өз бетімен жұмыс жасауға бағыттау, айтылым әрекетімен жандандыру ІІІ. Үйге тапсырма беру: 68-69бет сөздерді есте сақтау ІV. Қорытынды 11) Жүректен жүрекке шеңбері: сабақтың нақыл сөзін дауыстап айту: «Үлкен бастар, Кіші қостар.» Балалар, отбастарың аман сау болсын және тек жақсылық болсын! Ж Сейтенов «Сәлем!» Шеңбер жасап, қол ұстасып тұру Оқулық«Қазақ тілі» 1сынып Қазақ мақалы Оқулық«Қазақ тілі» 1сынып Күй таспадан «Анашым» әнін тыңдау Қазақ мақал - мәтелдері кітабы үлкен жүрек, кішкентай қызыл жүректер «Дидакт ойындар Жинағы», асық, Дид материал 14бет «Кіммен ойнаймын?» Отбасы фотосуреті Үлестірме қағаздар Шеңбер жасап, қол ұстасып тұру | |
Просмотров: 1065 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|