Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Жаңартылған бағдарлама бойынша қазақ тілінен сабақ жоспары Қазақ тілі 1 сынып 5 –бөлім: Саяхат 4- сабақ Тақырыбы: Көлік түрлері Мектебі: «Рудный орта мектебі» КММ Күні,айы: Мұғалімнің аты-жөні: О.М.Абжанова 1 сынып Сабаққа қатысқан оқушылар Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: саны: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 1.2.3.1. Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. 1.3.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім?не?қандай?қанша?) қою. 1.4.1.1. Суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу. 1.5.1.1.Мұғалімнің көмегімен заттың атын/сынын ауызша тілде қолдану. 1.5.2.1.Әріп пен дыбысты ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс айту. Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: Сабақта үйренген көлік түрлерін атай алады, түсін сипаттай алады; ө дыбысын таниды, дұрыс дыбыстайды,жаза алады, ө дыбысы кездесетін сөздер қатарын атай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Тақырып бойынша белсенді лексиканы еркін қолдана алады, түстерді ажырата алады, тақырып көлемінде өзара тілдесе алады. Кейбір оқушылар: Басқа да көлік түрлерін атай алады, ө дыбысы кездесетін сөздер қатарын толықтыра алады. Сабақтың барысы Сабақтың кезеңдері Жоспарланған жұмыс Ресурстар Сабақтың басы (2-5 минут) (МК) Оқушылардың сабаққа дайындығы Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.Сабақ мақсатымен таныстыру./интерактивті тақта\ Сабақтың ортасы (6-40 минут) (МК, Ұ) Оқулықтағы 1-тапсырмада берілген суретке көңілдерін аударады. Суретпен жұмыс: көлік атауларын (автобус, мәшине, ұшақ, пойызд, велосипед) түсіндіру. Мынау- автобус. Автобус қандай? Қалыптастырушы бағалау. «Шапалақ!» Өзара бағалау. (ОТ) 2-тапсырмада көлік атауын суреттер бойынша қайталайды және өздері көліктердің суретін салады. Мен автобус саламын Мен мәшине саламын. Көрме жасауға болады. Қалыптастырушы бағалау. « » Өзін-өзі бағалау. Сергіту сәті: «Көңілді күн» (МК,Ұ) 3-тапсырмада оқушылар көліктердің түсін айта алу. Мысалы: автобус қызыл болады. (Ж) 4-тапсырмада оқушылар жұппен жұмыс істейді. Үлгі бойынша сөйлесу тыңдайды, қайталайды. -Сен не саласың? -Мен ұшақ саламын. -Ол қандай болады? -Ол қызыл болады. (МК,Ұ)Көлік деген сөзде Ө дыбысы кездесіп тұр. Бүгін біз Ө дыбысымен танысамыз. «Ой шақыру» Жұмбақ жасыру. Шөлде бар, Суда жоқ. Көлде бар, Буда жоқ. Балалар ө дыбысы дейді. Шөл, көл сөздеріне дыбыстық талдау жасап өту. Олай болса, балалар бүгінгі бізге келетін жаңа әріп Ө дыбысы мен әрпі. 1. Көрнекілік бойынша ө әрпінің баспа және жазба түрлерімен таныстыру. Ө әрпінің баспа, жазба түрлерімен таныстыру. Ө әрпі қай әріпке ұқсайды? (О) «Сөз ойла, көп ойла» ойыны. Ө әрпінен басталатын сөздерді тез айту. (өріс, өгіз, өрік, өрмекші, өшіргіш, өзен) «Есте сақта!» (кім? не? неше? қандай? Мысалы: өрік (не?), көк(қандай?), төрт(неше?), Өнербек (кім?) (МК,Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау, білімдерін бекіту. . Кері байланыс: Сұрақ-жауап әдісі Маған ұнағаны….. Мені мазалағаны….. Бәрінен кереметі….. Бағалау (топтық бағалау) (Ө) Қосымша тапсырма арқылы оқушылар сабақта алған білімдерін бекіте түседі. Өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланды. Сондай-ақ АКТ-ні қолдана білу дағдыларын қалыптастырады. Оқулық Аудиодиск: 5.4.1.; 5.4.5. Қағаз, қарындаш №2 жұмыс дәптері Қосымша тапсырма. 5.4. Сабақтың соңы 41-45 минут (К) Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады. Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. Қосымша ақпарат Қорытындылау Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. 1.Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге? 2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе не? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1: 2: | |
Просмотров: 1154 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|