Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Күні: Пәні: қазақ тілі Сыныбы:5б Сабақтың тақырыбы: Қысқы күн. Сабақтың мақсаты:а) оқушыларға БиС технологиясының «Ауызша сабақ -1» картасы бойынша Қыс туралы мәлімет беру, өз түсінгендерін практикада қолдана білу. ә)Зейінді, ойлау жылдамдығын, есте сақтауды дамыту және сабаққа қызығушылықтарын арттыру сөздік қорларын молайту. б)Тиянақты болуға, достыққа, ұйымшыл бола білуге жетелеу. Сабақ типі: «БиС» технологиясы бойынша жаңа тақырыпты түсіндіру. Технология: «БиС» технологиясы, «Ауызша сабақ -1» картасы . Сабақтың көрнекілігі: матрица, тірек сөздер, сын тұрғысынан сұрақтар , қарама-қарсы сұрақтар; Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.(оқушылармен амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту) ІІ.Соңғы өткен үш тақырып бойынша сөздік қорды тексеру (сөздік норма - 63-тен жоғары, уақыты 5 минут) Қарама-қарсы сөздер: 1. Қыс айларын ата? (желтоқсан,қаңтар,ақпан) 2. Қыста ауа райы қандай? 3. Қыста қандай мереке болады? 4. Қыста балалар не істейді? 5. Жуан дауысты дыбыстарды ата? (а,о,ы,ұ) 6. Жіңішке дауысты дыбыстарды ата? (ә,ө,і,ү,е) 7. Қыс туралы қандай жұмбақ білесің? (Қыста ғана болады,ұстасаң қолың тоңады); (Терезеге қонады,әсем ою ояды); 1. Қыста қандай құстарды көруге болады?(қарға,сауысқан,торғай,көгершін,бозторғай) 2. Жалғаудың неше түрі бар? (4 түрі) 3. Көптік жалғаудың жалғауын ата? (-лар,-лер,-дар,-дер,-тар,-тер) 4. Неше септік бар? (7 септік) 5. Қыста балалар не тебеді? 6. Шырша қандай түсті? 7. Бір жылда неше мезгіл бар? (4 мезгіл) 8. Буын түрлерін ата? (ашық,тұйық,бітеу) 9. Қыс туралы қандай мақал-мәтел білесің? (Қыстың жүз күнін,жаздың бір күні асырар); (Қыстағы қар,жер ырысы); (Қыстағы суық,жаздағы ыстық) 10. «Сырғанақ» сөзі қалай аударлады? (каток) 11. Зат есім қандай сұраққа жауап береді? (кім? не?) 12. «Қыстың» деген сөз қай септікте тұр? (І септікте) 13. Синоним дегеніміз не? (Мағыналары бір, жазылуы әртүрлі сөздерді атайды) 2) Тексеру. Матрицаны толтыру. Пайызды анықтау. Жаңа сабақ. Тақырып бойынша жаңа сабақты түсіндіру (2-3) 3) Қабылдауды ұйымдастыру. Тірек сөздермен жұмыс. Тірек сөздерге түсінік беру. Тақтағы тақырыпқа байланысты тірек сөздер берілген. ( мезгіл, күн қысқарады, түн ұзарады, қатаяды, жамылады, тебеді,қысқы) 1) Оқу, есте сақтау. (1 мин); 2) Тексеру. (6-7 сөз) матрицаны толтыру. Пайызды анықтау. 4) Ұғынуды ұйымдастыру. Мәтінмен жұмыс. 1) Мәтінді оқу (3 мин) 2. Тірек сөздердіңғ мазмұнын ашу (4 мин) Оқушылар оқулықтағы мәтінді 3 минут ішінде оқып шығуы тиіс. «Қысқы күн» 5 оқышы қолын көтергеннен киін +30секунд беріледі. 3-4 оқушыға мәтінді оқыту. 5) Түсінудің алғашқы тексерілуі. Қарама-қарсы сұрақ қою. Қарама-қарсы сұрақтар. 1. Бүгінгі тақырыбымыз қалай аталады? (Қысқа күн) 2. Қыс қандай еді? (көңілді) 3. Қысқы ойынның түрлерін ата? (коньки,шаңғы,шана) 6) Алғашқы бекітуді ұйымдастыру. Сын тұрғысынан сұрау. Меңгеру сапасың анықтау мақсатында сұрақтар бұрмаланып беріледі. «Иә» немесе «Жоқ» деген жауап беретін сұрақтар болмауы тиіс. Сын тұрғысынан сұрақтар (иә, жоқ) 1. Қазір жаз мезгілі? (жоқ) 2. Біздің бүгінгі тақырыбымыз аяз бен қыс деп аталады? (жоқ) 3. Жуан дауысты дыбыстар а,о,ұ,ы (иә) 7) Талдау уақыты 5 минут. Оқытылған тақырып бойынша тақырыптық сөздік қорды тексеру жүргізіледі. 8) Бесінші белгі барлық оқушылардың нәтижесі. Бағалау. Журналға баға қою келесі норматив бойынша жүзегетасырылады. 4-5 белгі- 5ұпай 3-белгі-4 ұпай 2-белгі-3 ұпай Сапа нормативі: оқушылардың 63/-ы 5 ұпайдан алуы тиіс. 9) Үйге тапсырма: 4 белгіден кем алған оқушыларға үйге тапсырма алады. Сыныптастарым 63 пайыздан асамыз ба? Иә Белсенді боламыз ба? Иә Дұрыс жауап береміз бе? Иә Онда алға, алға, алға! | |
Просмотров: 524 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|