Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақ: Қазақ тілі Тақырып: Астана-мәдениет пен өнер ордасы. Салт-сабақты етістіктер. Мектеп: «Рудный орта мектебі» КММ Күні:07.03.2018ж Мұғалімі:Бадымова Асем Шагымановна Сынып: 6 Қатысқандар: 10 Қатыспа ғандар: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 6.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру. 6.ӘТН4.2. Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. Сабақ мақсаттары Барлық оқушы орындай алады: • Мәтін мазмұнын түсінеді. • Жалпы сұрақтарға жауап береді. • Мәтіннен етістіктерді табады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: • Мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап береді. • Етістіктің етіс түрлері мен салт- сабақты етістіктерді ажыратады. • Тілдесім барысында қолданады. Кейбір оқушылар орындай алады: • Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады. • Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді тілдесім барысында қолданып, өз көзқарасын білдіреді. • Етістіктің етіс түрлері мен салт- сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін қолданады. Тілдік мақсат • Салт-сабақты етістіктерге мысал келтіреді. • Өзекті ақпаратты анықтайды. • Салт-сабақты етістіктерді ажыратады. • Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ғимарат, монумент, парламент, бәйтерек, инфрақұрылым Алдыңғы оқу Етістіктің жасалу жолы мен дара, күрделі түрлерін біледі. Жетістік критерийлері • Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтау • Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру • Салт-сабақты етістіктерді ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдана алу Жоспарлан ған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурс тар 3 минут 2 минут 3 минут 5 минут 2 минут 8 минут 2 минут 5 минут 8 минут Тренинг: «Егер де ...» Топқа бөлу: « Өз затыңды тап». Тыңдалым алды тапсырмасы Ой қозғау. Астананың мәдени және өнер ордаларына виртуалды саяхат «Еркін микрофон» әдісі./құнды ой жинақтап, ойын ашық айтады/ Астананың қандай мәдени орталықтарын білесіз? Фильмнен алған әсеріңіз? Бейнефильм көру барысында өзіңіз үшін қандай жаңа ақпарат алдыңыз? 1-тапсырма: Мәтінді аудиодан тыңдау. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою .Кімнің жады мықты? «Үш қадамды сұхбат» әдісі./ жұптық жұмыс/. Б: Мәтіннің мазмұнына сәйкес бірнеше сұрақтар құрастыру/дұрыс, бұрыс/. Б: Нақты, жалпы сұрақтар құрастыру, өз ойын толық жеткізу. К: Өзекті , шынайы өмірмен байланысты сұрақтар құрастыру,қосымша ақпараттар айтады. Қ/Б. «Қызық. Қиын. Құнды» кестесі /өзара/. Маған қызық болған Маған қиын болған Маған құнды болған нәрсе 2-тапсырма: Салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. Графикалық органайзер - «Қос құты» әдісі./топтық жұмыс/. 1-топ. «Қос құты» органайзері арқылы салт етістіктер туралы жан-жақты мәліметтер жинау. 1- Б: Мәтіннен салт етістіктерді теріп жазу. Б: Салт етістіктер туралы жан – жақты мәліметтер іздеу. К: Салт етістіктері бар мақал-мәтелдер жазу. 2- 2-топ. «Қос құты» органайзері арқылы сабақты етістіктерді сипаттау. Б: Мәтіннен сабақты етістіктерді табады. Б: Сабақты етістіктер туралы жан- жақты мәліметтер іздейді. К: Сабақты етістіктері бар қанатты сөздер жазу. Ойлау деңгейлері Бағалау критерийлері Дескриптор Түсіну Қолдану Салт-сабақты етістіктер туралы жан-жақты мәліметтер іздейді Ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолданады Салт- сабақты етістіктерді сипаттайды Мәтіннен салт-сабақты етістіктердің түрлерін ажыратады Салт-сабақты етістіктерді салыстырады Мысалдар арқылы дәлелдейді Морфологиялық талдау жасайды Салт, сабақты етістіктерді қатыстырып мақал- мәтелдер, қанатты сөздер жазады. Қ.б: "Попс формуласы" әдісі ( топтар өзара бағалау) Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ...» Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...» Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» 3-тапсырма: Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру. Пікірталас әткеншегі - ішкі және сыртқы шеңбер./ұжымдық жұмыс/. Сұрақтары: Астана қаласы туралы не білесің? Астанада қандай мәдениет және өнер ошақтары бар ? Б: нақты, жалпы сұрақтарға жауап береді. Б:өз ойын жүйелі айтады. К:жауаптарын шынайы өмірмен байланыстырады. Қ.б: «Блоб ағашы» /өзін-өзі бағалау/. 4-тапсырма: Елбасының Астана туралы қанатты сөздерін шынайы өмірмен байланыстырып ойтолғау жазу. «Дербес пікір» тәсілі /жеке жұмыс/. ... Астана, өзі де әлемге танылды және елімізді де әлемге танытты. Астана-Отанымыздың жүрегі. Жаңа Астана-ежелгі қазақ жерінің төрі. Жаңа Астананың қаласы да, адамдарының санасы да жаңа болсын. Қазір бой жарыстыратын заман емес, ой жарыстыратын заман. Мәңгілік Ел, бұл-Тәуелсіздік және Астана. Біз Тәуелсіздікті нығайтудың тарихи ұлы миссиясына адал боламыз. Біз Астананы халқымыздың гүлденуі мен қуатының жарқын белгісі ретінде әрқашан мақтан тұтатын боламыз. «Автор орындығы» әдісі арқылы оқушылар қалауы бойынша ойтолғауларын оқиды. Қ.б: «Екі жұлдыз, бір тілек»/ұжымдық бағалау/. бейне фильм «Астана-болашақ қаласы» Үнтаспа. Астана Қазақ тілі оқулығы «Қос құты» органай зерінің үлгісі мақал-мәтел- дер кесте Бағалау парағы Қанатты сөздер мәтіндеркесте 2 минут Кері байланыс: «Бес саусақ» тәсілі «Бес саусақ» суреті Қосымша ақпарат Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Барлық оқушыларға : -қарапайым сұрақтар үлгілерін ұсыну; -тірек сөздер мен сөз тіркестерін беру; -сызба ұсыну; қанатты сөздер беру. Басым бөлігіне: -қиын сұрақтар үлгілерін беру; -«Қос құты» үлгісін ұсыну; -«Мәңгілік Ел» туралы ақпараттарды ұсыну Кейбір оқушыларға: - газет-журнал мақалалары, энциклопедия ұсыну; -«Мәңгілік Ел» туралы ақпарат ұсыну Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Қ/Б. «Қызық. Қиын. Құнды» кестесі /өзара/. Маған қызық болған Маған қиын болған Маған құнды болған нәрсе Қ.б: "Попс формуласы" әдісі ( топтар өзара бағалау) Бірінші сөйлем: «Менің ойымша ...» Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...» Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын...» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» Қ.б: «Екі жұлдыз, бір тілек»/ұжымдық бағалау/. «Автор орындығы» әдісі «Бес саусақ» тәсілі Бас бармақ – басты мәселе.Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды? Балан үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім?Кімді риза еттім? Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім? Пәнаралық байланыс – Дүниетану- бейнефильм көру арқылы Астананың мәдени ошақтарын біледі; АКТ- аудио мәтін тыңдау арқылы Астананың өнер ордаларын біледі; Қазақ әдебиеті-ойтолғау жазу, сұхбат құру арқылы өз ойларын айтып жеткізуге үйренеді; Қазақстан тарихы-Мәңгілік Ел туралы ақпарат алады. Сабақ барысында жұптық, жеке жұмыс ,топтық жұмыс түрлерінде ЖАДА арқылы оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді. Бағалау критерийлері мен дескриптор пайдаланылды Ойлау деңгейлері Бағалау критерийі Дескриптор Түсіну Қолдану Салт-сабақты етістіктер туралы жан-жақты мәліметтер іздейді Ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолданады Салт- сабақты етістіктерді сипаттайды Мәтіннен салт-сабақты етістіктердің түрлерін ажыратады Салт-сабақты етістіктерді салыстыра біледі Мысалдар арқылы дәлелдейді Морфологиялық талдау жасайды Салт-сабақты етістіктерді қатыстырып мақал- мәтелдер, қанатты сөздер жазады. Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Просмотров: 1644 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|