Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Мерзімі: 22.02.2018 ж. Сынып: 10 сынып Пән: қазақ тілі Тақырып: Қаныш Сәтбаев Мұғалім: Айжан Кәкімқызы Қожахметова Өткізу түрі: «Әмбебап» картасы,БжС технологиясы. Мұғалімдерге арналған әдістемелік басшылық «Стандарттық мазмұн» Мақсаты:Оқылатын тақырып бойынша сапаның нормативтік көрсеткішіне жету Технологиялық карталау формаларының әртүрлілігін дамыту.Оқуға деген оқушылардың қызығушылығын арттыру. Міндеті: Бар технологиялық карталарды қолдану тәжірибесі негізінде сабақтың құрылымын құрастыру және 4-5 өлшенетін кезеңдердің ережесін сақтау. Күтілетін нәтиже: сабақтың мақсатын орындау. 1. Ұйымдастыру кезеңі Мотивация Картамен жұмыс тәртібі түсіндіріледі.Сыныпты белсендіру үшін,мотивациясы табысты болуға ынталандыру үшін «Дене мүшелер қалай сөйлейді?» атты тренингін өткіземін Тақтаның жоғарғы оң жағына 63 % Нормасының саны қойылады. Оқушылар шеңбер құрып, тренингке қатысады. 2. І. Кезең өткен сабақ тақырыбы бойынша қарама-қарсы сұрақ қою. 15 мин. Өткен сабаққа бекіту жасап алайық, сендерге қарама-қарсы сұрақтар қойылады.Мұқият болайық 1.Қазақстан қандай мемлекет? 2. Қазақстанды кім басқарады? 3.Сөйлем дегеніміз не? 4. Сөйлемнің неше түрі бар? 5. Парламент қандай орган? 6. Хабарлы сөйлемнің соңына қандай тыныс белгісі қойылады? 7.Үкімет қалай құрылады? 8. Құрмалас сөйлем дегеніміз не? 9. Ыңғайластық салалас құрмалас сөйлемдерді байланыстыратын жалғаулық шылауларды ата? 10. Еліміздің географиялық орналасуы туралы не айта аламыз? 11. Себеп-салдар салалас құрмалас сөйлемдерді байланыстыратын жалғаулық шылауларды ата. 12.Қазақ жері арқылы ежелден Шығыс пен Батысты байланыстыратын өте маңызды қандай жол өткен? 13.Қазақстан батысында және солтүстігінде қай мемлекетімен шектеседі? 14. Қарсылықты салалас құрмалас сөйлемдерді байланыстыратын жалғаулық шылауларды ата. 15.Сабақтас құрмалас сөйлем түрлерін ата? 16.Мақсат бағыныңқы сабақтас құрмалас сөйлем қандай сұрақтарға жауап береді? 17.Құрмалас сөйлем неше түрге бөлінеді? 18.Күн шықса да, мал өріске шықпады. Бұл сөйлем салалас түріне жата ма, әлде сабақтас па? 19.Құрмалас сөйлем дегеніміз не? 20.Бұйрықты сөйлемнің соңына қандай тыныс белгісін қоямыз? Тақтаға нәтиже жазу І кезең < > 63% Дәптермен жұмыс Ақпанның жиырма екісі Сынып жұмысы Қаныш Сәтбаев Мұғалім 7 тірек сөздер жазып, түсіндіреді (30 секунд беріп, жаттатады) шикізат-сырье,тұңғыш-первый,кен-руда.ископаемое,зерттеу – исследования, әдістері-методы,негізін қалаушы-основатель,маңызды-значительный 3. ІІ. Кезең Қабылдауды ұйымдастыру 30 секунд Тірек сөздерді есте сақтау Дәптерге жазамыз (дәптерлерін ауыстырып санайды) Тақтаға нәтиже жазу ІІкезең < > 63% Жаңа тақырып: Бейнежазба Қазақ ұлттық техникалық университеті кімнің есімімен аталады? 1.Академик Қ.И.Сәтбаев қай жерде дүниеге келген? 2.Ғалым қай жерде білім алған? 3.Қай жерде 15 жыл тұрақтап, зерттеу жұмыстарын жүргізген? 4.Қ.И.Сәтбаевтың ұстазын ата. 4. ІІІ. Кезең 5-минут Мәтінді өздігімен оқиды Сұрақтарға жауап береді 1.Қ.И.Сәтбаев қандай ғылым негізін салушы? Ғалым ұйымдастырған білім ордасы қалай аталады? 3.Ғалым қандай мамандық алған және қай салада еңбек еткен?. 4.Қандай ғылым салаларын зерттеп қарастырған?. 5.Қазақстанның қай аймақтарының кен орындарын ашқан?6. Қ.И.Сәтбаев геологиядан басқа қай салаларға өзінің үлесін қосқан? Тақтаға нәтиже жазу ІІІ кезең < > 63% 5 ІV Кезең Мәтін бойынша сыни тұрғыдан сұрақтарға жауап беру: 1.Қ.Сәтбаев үлес қосқан ғылым саласы-математика. (геология) 2.Геология барлау мамандығы бойынша Омбы қаласында оқыған. (Томск) 3.Ғалымның геологиядан басқа астрономия, тарих салаларына да өз үлесін қосқан. (мәдениет)4.Ғалым тілге шорқақ кісі болған. (шешен) 5.Ғалым Сарыарқаның мұнайға бай екенін дәлелдеген.(минералдық шикізатқа) 6.Қаратау туралы зерттеу еңбектерінің мәні болмаған.(ерекше болған) 63% алған оқушылар 5 ұпай алады 7 V Сөздік қор. 5 мин Мәтін бойынша 63 сөз 5 минутта жазып шығу. 63% алған оқушылар 5 ұпай алады 8. Бағалар 3мин. Баға қою нормативі; 4-5 баға -5 ұпай 3 баға -4 ұпай 2 баға -3 ұпай 1 баға -2 ұпай 63% алған оқушылар 5 ұпай алады. 9. Үй тапсырмасы 2-3 ұпай жинаған оқушыларға тақырыпты қайта қарауға тапсырылады. | |
Просмотров: 781 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|