Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: Наурыз мейрамы Сыныбы: 3 Мақсаты: Лексикалық тақырыпқа сүйене отырып, оқушылардың ойын қазақ тілінде жеткізуге жетелеу. Міндеттері: 1.Білімділік: Қарапайым сөйлемдер арқылы оқушылардың модуль бойынша алған білімдерін бекіту. 2.Дамытушылық: нәтиже сабақ аясында оқушылардың танымдық ықыласын молайту, қызығушылығын, белсенділігін арттыру. Оқиғаға сыни көзқараспен қарап, өз ой пікірлерін еркін жеткізу дағдыларын дамыту. 3.Тәрбиелік: оқушыларға төл мерекеміз Наурызды насихаттау, еліміздің салт-дәстүріне деген сүйіспеншілігін арттыру және құрметтеуге тәрбиелеу. Жетістік критерийлері: Оқушының төменгі жетістігі сөйлем құрайды, сұрақтарға жауап береді, наурыз мейрамы тақырыбына байланысты сөздерді толық меңгереді . Оқушының орташа жетістігі тақырып аясында қарапайым тілдік қарым-қатынас құра алады. Оқушының жоғарғы жетістігі тақырыпқа қатысты өз ойын жеткізе алады. Негізгі түсініктер: күн мен түн теңеледі, бір – бірін құттықтайды, ұлттық ойындар Сабақта қолданылатын материалдар: Монитор, слайдтар, плакат, маркерлер, қимақағаздар, жетондар Пәнаралық байланыс: өзін - өзін тану, қазақ әдебиеті, этнопедагогика, ән - күй Оқыту әдістері: Әңгімелеу, сұрақ-жауап, диалог, топтық, жұптық жұмыс, «Шаттық шеңбері» тренингі, ассоциаграмма , «Өз тобыңды тап» ойыны, «Ақылды ұшақ» стратегиясы, «Бестік диктант» стратегиясы, «Баспалдақ» стратегиясы арқылы рефлексия., «Мереке» дидактикалық ойыны арқылы сергіту сәті. Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық: Мен сендерді көргеніме қуаныштымын сәлемдесу. «Шаттық шеңбері» тренингі. Мен сендерге сәттілік тілеймін. Оқушылар бір-біріне жақсы сөздер, тілектерді хормен айтады. ІІ. Топқа бөлу - «Өз тобыңды тап» ойыны. Номер бойынша топқа бөлу. 4 топ 5 - 6 оқушыдан. Топ ережесі: бірлесе жұмыс істеу, сөзді бөлмеу, жауапты тыңдау. Работать совместно, сплоченно, сообща, слушать друг друга и не перебивать. ІІІ. Қызығушылықты ояту. Роза Рымбаеваның орындауында Наурыз өлеңін тыңдап не туралы екенін айтады, сабақтың тақырыбын анықтайды. Сабақтың тақырыбы қандай? Сабақтың мақсатын қою Знать: слова, словосочетания по теме «Наурыз мейрамы» Уметь: правильно использовать окончание, составлять предложение, вопросы, отвечать на вопросы, пересказывать. Применять: в письменной и устной разговорной речи. Үй тапсырмасын тексеру, қайталап алу (тіл дамыту) «Ақылды ұшақ» стратегиясы әр топтан ұшаққа сұрақтар жазып келесі топқа ұшыру арқылы сұрақтарға жауап береді.Әр топтан 2 сұрақтан ақылдасып 2 ұшақ жібереді. (бағалау әр дұрыс жауапқа бір жетоннан алып отыру) ІҮ «Ой шақыру». «Наурыз мейрамы» дегенде ойларыңа не келеді? Әр топ «Наурыз мейрамы» сөзіне ассоциаграмма құрады және сөздермен сөйлем құрастырады, әр топ қорғайды. (бағалау әр дұрыс жауапқа бір жетоннан алып отыру) 1 - тапсырма. Сөздерді сәйкестендір 22 - наурыз теңеледі Жануарлар татуласады Күн мен түн тағам қосады Адамдар жыл басы Ұлттық ойындар ұйқысынан оянады Жеті түрлі Наурызкөже дайындайды ойнайды Бағалау нормасы: «5» - қатесіз – 3 жетон «4» - 1 қате – 2 жетон «3» - 2 қате – 1 жетон Сергіту сәті. «Мереке» дидактикалық ойыны оқушылар шеңбер құрады. Бірлік күні қашан? Бір – бірден тұра қалады. Аналар мерекесі қашан? 8 – ден тұра қалады. Батыр күні қашан? 7 – ден тұра қалады. Жеңіс күні қашан? 9 – дан тұра қалады. Бүгін нешесі? 5 – тен тұрады. Наурыз мейрамы қашан? Барлығы қолдарын көтереді. Мәтінмен жұмыс.Берілген мәтінді оқып, аудару, топ бойынша тапсырманы орындау. Алдарындағы конвертте тапсырмалар жазылған. Лексикалық тапсырмаларды орындайды: І топ. Мәтін б/ша сұраулы сөйлем құрастыр. ІІ топ. Мәтін б/ша диалог құрастыр. ІІІ топ. Берілген сөздерден дұрыс сөйлем құра. ІҮ топ. «Бестік диктант» жаз. Тексеру. Әр топ жауаптарын тақтаға шығып қорғайды. Бекіту. Бағалау. Сабақ бойы алған жетондарын санап айтады, жинаған санына б/ты баға алады) Сабақтың мақсатына қайта оралу. Рефлексия. Жеттім. Я на уроке достиг цели, много узнал (- а) о празднике Наурыз. Полученные знания пригодятся в жизни. (Зеленым стикером) Жеткен сияқтымын. Кажется понял (-а) (желтым стикером) Қайталау керек. Нужно повторить. (красным стикером) Қорытындылау. Сонымен, наурыз қандай мейрам? Наурызда адамдар не істейді? Қандай тағам дайындайды? Неше түрлі тағам қосады? Үйге тапсырма. А как празднуют Наурыз в нашем городе? Напишите небольшой рассказ о праздновании Наурыз в нашем городе. | |
Просмотров: 770 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|