Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
3-бөлім Менің отбасым және достарым 2-сабақ Сабақ: қазақ тілі Мектеп: «Рудный орта мектебі» КММ Күні: Мұғалімнің есімі: Кулмаганбетова Айдана Канатовна Тақырыбы: Менің анам СЫНЫП: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабаққа негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) Тыңдалым: 1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенің түсіну. Айтылым: 1.2.2.1 Сурет бойынша екі –үш сөйлеммен өз ойын білдіру. Оқылым: 1.3.2.1 Мәтіндегі таңыс сөздердің мағынасын түсіну. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: • Тақырыпқа байланысты сөздерді түсініп оқиды • Суретке қарап сөздерді атайды • Сұрақтарға дұрыс жауап береді Оқушылардың басым бөлігі: • Сурет бойынша сөз тіркестерін құрастырады • Таныс сөздерді тұтас оқиды, аударады • Кім? Не? деген сұраққа дұрыс жауап береді Кейбір оқушылар: • Өткен тақырып бойынша сөздерді айтады • Сұрақтарға жауап береді • Сөздердің аудармасын біледі, кім/не деген сұрақтарды ажыратады Тілдік мақсат Оқушылар: • Сурет бойынша көргенін айтады • Тақырыпқа байланысты әңгмелеп айтады • Тақырыпқа байланысты өлеңді мәнерлеп жатқа айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: Отбасы,ата,әже,ана,әке,аға,әпке... Алдыңғы оқу Түстер: сары,қызыл..... қандай? Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар Басталуы 8 мин 3 мин 2 мин 3 мин I Ұйымдастыру Психологиялық тренинг: «Шаттық шеңбер» «Үнсіз сыйлық сыйлау» ойыны арқылы жүргізіледі. Шарты: қазір сіздер бір-бірлеріңізге, яғни өзіңіздің сол жақтағы көршілеріңізге сыйлық сыйлайсыздар. Көршіңізге қандай сыйлық жасайсыз, сыйлықты үнсіз (вербалды емес) ым-ишара арқылы көрсетіп бересіздер. Сіздің көршіңіз нендей сыйлық сыйлап жатқаныңызды түсінетіндей жасау керек. Барлығы сыйлықтарын алып болғанша ештеңе айтылмайды. Үнсіз жасалу керек. Барлық қатысушы сыйлықтарын сыйлап болғаннан соң, көршісі не сыйлағанын айтып, жақсы тілектер білдіреді. II .Топқа бөлу әдісі: Стикер арқылы топқа бөлу III Үй жұмысын тексеру «Аралас әріптерден сөз құрау» /оқушылардың үйренген сөздерін дұрыс айтуға дағдыландыру\ Сабақтың тақырыбын анықтау: Қызығушылықты ояту. (топтық жұмыс). Отбасы жайлы бейнетаспаны көрсетіп, жаңа сабақ тақырыбын ашу Стикер Интербелсенді тақта Ортасы /26\ 6 мин 1 мин 6 мин 6 мин 7 мин 1 тапсырма: Суретпен жұмыс. (топтық жұмыс). «Кім көп сөз біледі?» сурет бойынша /Ата,әже,әке,ана,шеше,аға т.б\ Ережені қолдана отырып сөз тіркестерін құрастырыды . /Анам әдемі, әкем ақылды, інім күшті\ Ойлау деңгейлері Бағалау критерийлері Білу,түсіну Кім?/не? деген сұрақтарды есте сақтайды,түсіндіреді. Қолдану Таныс сөздерді тұтас оқып, сөз тіркестерін құрастырып, білімін көрсетеді. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Ұпай Кім?/не? деген сұрақтарды есте сақтайды,түсіндіреді. - Отбасы мүшелерін атайды. -Кім? деген сөздерді атап шығады /Ата,әже,әке,бала..\ -Отбасында жақсы қарым –қатынас болу үшін қандай үлес қосу керек екендігін біледі Өз отбасының мүшелерін таныстырады 1 1 1 Таныс сөздерді тұтас оқып, сөз тіркестерін құрастырып, білімін көрсетеді -Таныс сөздерден сөз тіркестерін құрастырды. /Менің –атам,менің-әжем,менің-інім.... \ 1 2 тапсырма: Оқулықпен жұмыс 1.Мәтінді бөліктерге бөліп оқу (ДЖИГСО әдісі) (топтық жұмыс). 1- топ: Отбасы мүшелері 2-топ: Отбасындағы сыйластық Отбасы жайында әңгімелеу. Қалыптастырушы бағалау: «Жұлдызша» Өзара бағалау. Сергіту сәті. «Ребус» Отбасы тақырыбына сөздерді тап. о с р қ ы з і т с ә ж е н е б а л а і а а а т а л ғ л п с т а а а б ы 3 тапсырма: Өлеңді мәнерлеп оқу, жаттау ТКО әдісі : (ұжымдық жұмыс). «Ата» деген сөзді де, «Әже» деген сөзді де, «Әке» деген сөзді де, «Ана» деген сөзді де, «Аға» деген сөзді де, «Іні» деген сөзді де, Ойлап тапқан балалар (Қ.Жұмағалиев) Жетістік критерийлері: 1.Сурет бойынша нені көргенін айту. 2.Аудармасын табу және сынын айту. 3. Сұрақтарға жауап беру. 4. Сөз тіркесін құру. 5. Кім?не? деген сұрақтарға жауап беру 6. Өлеңнің негізгі ойын анықтау. 7. Екі-үш сөйлем құрау Қалыптастырушы бағалау: «Шапалақ!» ( Өзара бағалау) Иллюстрациямен жұмыс Интербелсенді тақта Презентация, бейнетаспа, оқулық, суреттер Аяқталуы 6 минут Ойлар қоржыны. Отбасы мүшелерін ата. «Ассоциация жаса» (топпен жұмыс) Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау Кері байланыс: Сұрақ-жауап әдісі Маған ұнағаны….. Мені мазалағаны….. Бәрінен кереметі….. Бағалау (топтық бағалау) Интербелсенді тақта Қосымша ақпарат . Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс • Көбірек қолдау: Сабақ барысында суреттерді және түсініктеме сөздігін беру • Біршама қолдау: Сөз тіркесін жасаудың үлгілерін ұсыну • Болмашы қолдау: Кім?не? деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді қайталау үшін ережелерді ұсыну. 1-2 тапсырма Қалыптастырушы бағалау: «Жұлдызша» Өзара бағалау. 1,2,3тапсырма Қалыптастырушы бағалау: Өзара бағалау. «Шапалақ!» Кері байланыс: Сұрақ-жауап Пәнаралық байланыс: орыс тілі пәні бойынша аударма сөздердің мағынасын біледі; өзін-өзі тану пәні бойынша үлкен адамдарға құрметпен қарауды біледі; Құндылықтардағы байланыс: жұптасып тапсырманы орындай білуге дағдыланады, отбасын қадірлеуді түсінеді; АКТ-мен байланыс-тыңдалым,сергіту сәті, осы сабақ барысында оқушылыр тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар пайдаланып,интербелсенді тақтаны қолданады. Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | |
Просмотров: 425 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|