Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Тақырыбы: Көлік түрлері Мектебі: № 31 мектеп-гимназия Күні, айы: 18 қаңтар Мұғалімнің аты-жөні: Сабитова Анара Забиноллақызы 1 сынып Сабаққа қатысқан оқушылар саны: Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 1.2.3.1.Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. 1.4.1.1.Суретте берілген заттардың сынын білдіретін сөздерді жазу. 1.5.1.1.Мұғалімнің көмегімен заттың атын/сынын ауызша тілде қолдану. 1.5.2.1.Әріп пен дыбысты ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс айту. Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Сабақта үйренген көлік түрлерін атай алады, түсін сипаттай алады, ө дыбысын таниды, дұрыс дыбыстайды, жаза алады, ө дыбысы кездесетін сөздер қатарын атай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Тақырып бойынша белсенді лексиканы еркін қолдана алады, түстерді ажырата алады, тақырып көлемінде өзара тілдесе алады. Кейбір оқушылар: Басқа да көлік түрлерін атай алады, ө дыбысы кездесетін сөздер қатарын толықтыра алады. Жетістік критерийлері Таныс сөздердің мағынасын түсіндіре алады. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсінеді және орынды қолдана алады. Сөздік қор Кеме, қайық, мәшине, пойыз, автобус, ұшақ, тікұшақ, зымыран. Сабақтың барысы Сабақтың кезеңдері Жоспарланған жұмыс Ресурстар Сабақтың басы (3 минут) (МК) Сабақтың басталуына жағымды көңіл күй қалыптастыру. Сабақтың мақсатымен таныстыру. Сұрақ-жауап: -Балалар, мынау не (сыныпты көрсетіп)? -Сынып қандай? -Сыныпта не бар? Интербелсенді тақта, презентация Сабақтың ортасы (7мин) (Ұ) «Іздер» ойыны Өткен сабақта меңгерген білімдерін іздер арқылы тексеріп, бағалау. (мұғалімнің формативті бағалауы, жұлдызшалар таратады) Іздер салынған а4 парағы 7 мин 3 мин 2 мин 5 мин 7 мин 3 мин (МК,Ұ) Мұғалім оқушылардың назарын тақтадағы презентацияға аударады. Сурет бойынша мұғалім балаларға көлік атауларын (автобус, мәшине, ұшақ, тікұшақ, пойыз, велосипед) түсіндіреді, оқушылар қайталайды. (ОТ) 2-тапсырмада оқушылар көлік атауларын суреттері бойынша өздері қандай көліктердің суретін салатынын айтады. Сергіту сәті. Бейнематериалдағы өлеңді тыңдап, қимылмен көрсетеді. (Ж) 4-тапсырмада оқушылар жұппен жұмыс істейді. Оқушылар тапсырмада берілген сөйлесу үлгісін тыңдайды, қайталайды, өздері сол үлгі бойынша сөйлеседі. (формативті бағалау «Бас бармақ») (МК,Ұ) Мұғалім ө дыбысымен таныстыру жұмысын бастайды. Оқушыларды «ө» дыбысымен және оның әрпімен таныстырады. Ө дыбысының айтылуы тыңдалады, қайталанады. Оқушылар ө дыбысының дауысты дыбыс екенімен танысады. Мұғалім ө дыбысы дауысты болғандықтан, оқулықта қызыл түспен берілгенін түсіндіреді. Ө дыбысы кездесетін сөздер қатарын сурет бойынша үйретеді. (МК, Ұ) Ө дыбысының жазылуы. Әр оқушыға үлестірме карточка таратылады, олар жаңа дыбысты жазып үйренеді Презентация Бейнематериал Аудиодыбыс Ө дыбысы жазылған парақ, презентация Үлестірме карточка Сабақтың соңы: 8 мин (ҚБЖ) Оқушыларға ҚБЖ таратылады, оқушылар мұғалімнің көмегімен орындайды. Барлығы орындап болғаннан кейін, интербелсенді тақтада дұрыс жауаптары көрсетіледі, оқушылар өзін-өзі бағалайды (МК) «Бағдаршам» арқылы өзінің сабақтағы жұмысына баға беру. Рефлексия Қызыл түс – түсінбедім Сары түс – сұрақтарым бар Жасыл түс – толық түсіндім ҚБЖ -қалыптастырушы бағалау жұмыс қағаздары, презентация Бағдаршам | |
Просмотров: 490 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|