Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар "Жанды және жансыз табиғат" 3 сынып
Пән: Қазақ тілі Т2
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Жанды табиғат
Күні:
Сынып: 3 Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Жанды және жансыз табиғат
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 3.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну
3.2.4.1 жоспар (сурет, сызба түрінде) және тірек сөздер негізінде оқиға желісін сақтай отырып мазмұндау
Сабақ мақсаттары Оқушылардың барлығы баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер және сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсінеді,жоспар (сурет, сызба түрінде) және тірек сөздер негізінде оқиға желісін сақтай отырып мазмұндайды
Бағалау критерийлері Тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.
Тыңдаған мәтіннің мазмұнын тірек сөздер арқылы айтады.
Жай және құрмалас сөйлемдер құрастырады.
Лексикалық минимум Жанды/жансыз, өсімдік, өс
Грамматикалық минимум Жай сөйлем. Өсімдік жанды табиғатқа жатады.
Құрмалас сөйлем.
Жалғаулықтар: себебі, өйткені
Өсімдік жанды табиғатқа жатады, себебі ол өседі.
Құндылықтарды дарыту
Қоршаған орта білімдерін кеңейтеді. Қоршаған ортаны қорғауға үлес қосады.
Пәнаралық байланыстар дүниетану
АКТ қолдану дағдылары таныстырылым
Бастапқы білім
Күз келді
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы
„Өзіңізге тілегенді – басқаларға тілеңіз!“
Әр оқушыға 10 -15 секунд уақыт аралығында ішінен өзіне бір ізгі тілек тілеу тапсырылады.Содан кейін қатысушылар жұпқа бөлініп, бір- бірінің қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді жұптасына айту керек.
Үлгі: „Мен саған денсаулық тілеймін“, „Сабақты тек 5-ке оқы“, „Саған сәттілік тілеймін“

«Балмұздақ таяқшалары» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау.(Сыныптағы оқушылардың есімдері жазылған қағаздардың кез келгенін таңдау арқылы)

Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды.
Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?
Қандай айырмашылық байқап тұрсыңдар?


Сабақ мақсатымен таныстыру
Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінемін.
Оқыған мәтіннің мазмұнын айтамын.
Сөйлемдерді дұрыс құрастырамын.
Сабақтың ортасы
(МК, Ұ) «Дефиниция» әдісі бойынша
жаңа сөздерді меңгерту (сөздер және сол сөздерге жазылған анықтаманы сәйкестендіру)
өс, өседі (қимыл арқылы көрсету)
жанды
жансыз
өсімдік
• туады, өседі, өледі,тыныс алады, қоректенеді
• тумайды, өспейді, өлмейді, тыныс алмайды, қоректенбейді
• ауаны тазартады, өседі, әртүрлі болады, қысқа болып өседі, биік болып өседі
Жаңа сөздермен сөз тіркестерін және сөйлемдер құру.
Үлгі:
Ақылды болып өс. Орманда өсімдік көп өседі.
Жанды табиғат. Өсімдік жанды табиғатқа жатады.
Жансыз табиғат. Тау жансыз табиғатқа жатады.
Өсімдіктің түрі. Өсімдіктің түрі көп.

(Ұ) Тыңдалым.
Әлібек атасымен баққа барды. Олар ағаштарға, гүлдерге су құйды.
Атасы Әлібекке:
- Табиғатты қорғау керек, -деді.
-Ата, табиғат деген не?- деп сұрады Әлібек.
- Балам,табиғат – бізді қоршаған орта. Біз суды, тамақты, қажет заттарды осы табиғаттан аламыз. Табиғат жанды және жансыз болады,-деді атасы.
-Ата, мен түсінбедім,-деп таңқалды Әлібек.
-Жанды табиғат су ішеді, қоректенеді. Олар: жануарлар, өсімдіктер, жәндіктер, балықтар. Адам да табиғаттың бір бөлшегі-деп түсіндірді атасы.
Тыңдалымалды тапсырма.
Оқушыларға төмендегі сұрақтарды қою:
«Табиғат» деген не?
Табиғатты қорғау керек пе?Неге?
Сен табиғатты қалай қорғайсың?
(Ө) Тыңдалым мәтіні
Тыңдалым тапсырмасы
Мәтін бойынша сұрақтар тақтаға алдын-ала жазылады. Мәтінді мұқият 2 рет тыңдайды.
 Әлібек кіммен сөйлесті?
 Олар не туралы сөйлесті?
 «Табиғат» деген не?
 Табиғат қандай болады?
Содан кейін мәтін бойынша төрт сұрақты жеке қағаздарға жазып, қоржынға немесе сандықшаға салу. Төрт оқушы қоржыннан сұрақ алып, сол сұраққа жауап береді. Қалған оқушылар дұрыс/бұрыстығын анықтайды.
(Ж) Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. Айтылым.
Тірек сөздерді пайдаланып, тыңдаған мәтіннің мазмұнын әңгімелейді.
Тірек сөздер:
Әлібек, ата, сөйлесті, табиғат, жанды, қоршаған орта, жансыз
Оқушылар жұпқа бөлінеді. Бірінші жұп екінші жұпқа, екінші жұп бірінші жұпқа әңгімелейді. Үшінші жұп төртінші жұпқа, төртінші жұп үшінші жұпқа әңгімелейді.
Жұптар дескриптор бойынша бір-бірін бағалайды.
Дескриптор:
 Тыңдаған мәтіннің мазмұнын айтады.
 Тірек сөздерді дұрыс қолданады.
 Сөйлем құрылымын сақтайды.
Кері байланыс

Сергіту сәті. «Айна“
Ортаға екі адам шығады. Жұптағылар бір- біріне қарсы тұрып, екеуінің бірі уақытша айна болады, яғни өз жұптасының барлық қимылын қайталайды. Содан кейін жұптағылар өзара рөлдерін ауыстырады. Олардың бірі орындаушы, ал екіншісі оның айнадағы бейнесі. Топтың басқа қатысушылары көрермендер, олар жұптың ойынын бақылайды және айна рөлін ойнаушының шеберлігіне баға береді.

(Т) Оқылым. Мәтінді топта бірлесіп оқиды. Оқып болған соң, мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады. Топтар барынша бір-біріне көбірек сұрақтар қоюлары керек.
«Жаңбыр сұрақтар» әдісі бойынша әр сұрақты жеке-жеке кішкентай қағазға жазып, екінші топқа лақтырады. Қарсы топ өз сұрақтарын лақтырады. Топтар бір-біріне сұрақтарына жауап береді.
Оқылым мәтіні
Табиғат жанды және жансыз болады. Жанды табиғатқа адамдар, жануарлар, құстар, өсімдіктер жатады. Жансыз табиғатқа су, тас, тау, Күн, Ай жатады. Жанды табиғат өседі, өзгереді. Ал жансыз табиғат өзгермейді.
Топтар жауаптарын комментарий айту арқылы бағалайды («өте тамаша», «толық жауап берді», «барлық сұрақтарға жауап берді», «нақты жауап бермеді», «тек жартысына жауап берді»)

(Ж) Айтылым. «Кім жылдам?» ойыны. Тапсырманы орындауға 1 минут беру. Кестеден мағыналары қарама- қарсы сөздерді жылдам тапқан жұп жеңімпаз болады.
жанды өзгереді аң тәтті
өседі жатпайды суық қара
өзгермейді өспейді салқын кіші
жатады жансыз үлкен жылы
Қабылдау деңгейі жоғары оқушылар сөйлем құрап айтады.

(МК, Ұ) Жазылым.
Құрмалас сөйлемнің жасалу жолын таныстырылымнан көрсету.
Жай сөйлем Құрмалас сөйлем
Құс жанды табиғатқа жатады. Құс жанды табиғатқа жатады, себебі ол тыныс алады.
Тас жансыз табиғатқа жатады. Тас жансыз табиғатқа жатады, өйткені ол тыныс алмайды, өспейді.
Суретке қарап, қайсысы жанды табиғатқа, қайсысы жансыз табиғатқа жататынын анықтайды. Үлгі бойынша сөйлем құрап айтады/жазады.
«Бас бармақ» әдісі немесе комментарий айту арқылы бағалау(мұғалімнің бағалауы)
Сабақтың соңы Үйге тапсырма:
Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып жазады.
Керекті сөздер: табиғатқа, Ай, өсімдіктер, өседі, жанды, өзгермейді
1.Адамдар, жануарлар, құстар ... табиғатқа жатады. 2. ... жанды табиғатқа жатады. 3. Жансыз ... су, тас, тау, Күн жатады. 4... қандай табиғатқа жатады? 5.Жанды табиғат өзгереді, ... . 6.Ал жансыз табиғат ... .
Рефлексия
Сұрақтарым көп. Белсенді бола алмадым.

Сұрақтарым жоқ. Белсенді болдым.


Маған бәрі түсінікті болды. Өте белсенді болдым.

Источник: http://Қазақ тілі мен әдебиеті
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: lajslulyatina (2019-03-28) | Автор: Лятина Айслу Умурбаевна E
Просмотров: 803 | Рейтинг: 5.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2024-12-18, 11:20 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru