Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Пән: Қазақ тілі мен әдебиеті Гимназия: №1 Күні: 13.03.2019 Мұғалімнің аты-жөні: Танабаев С.Н. Сынып: 8 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар: Бөлім атауы: Наурыз және әлем халықтарының оны қарсы алу ерекшеліктері Сабақтың тақырыбы Наурыз –Уыз мерекесі Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 8.3.3.1 - прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс-әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру; 8.5.2.1 - жазба жұмыстарында себеп-салдар салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру. Сабақтың мақсаттары Әңгіменің композициялық құрылымын анықтайды. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға береді. Себеп –салдар салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыра алады. Бағалау критерийлері Әңгіменің мазмұнын түсінеді. Әңгіменің композициялық құрылымын анықтай алады. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне өзіндік бағасын бере алады. Дескрипторлар 1.Әңгіменің басталуы.. 2. Әңгіменің байланысы ... 3. Әңгіменің дамуы ... 4. Әңгіменің шиеленісуі ... 5. Әңгіменің шарықтау шегі ... 6. Әңгіменің шешімі ... Құндылықтар Наурыз мерекесінің ұлттық ерекшелігін таныту. Пәнаралық байланыс әдебиет АКТ дағдылары Интерактивті тақта мүмкіндіктері Осыған дейін меңгерілген білім Наурыз мейрамы Тілдік міндеттер Ұлыстың Ұлы күні, Жаңа күн, ренішті ұмыту, жақсылық тілеу, күн мен түн теңеледі. Жоспар Жоспарланатын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер Дереккөздер Сабақтың басы 5 мин Ұйымдастыру. Оқушылар ортаға шығып, «Қарлы кесек» ойыны арқылы Наурыз мейрамына қатысты сөздерді айтып шығады. (бір оқушы айтқан сөзді екінші оқушы қайталап, өзі бір сөз қосып айтады) Сабақтың ортасы 30 мин Тапсырма. Жалғаулық шылауларды тиісті орнына қойып, себеп-салдар салалас құрмалас сөйлемдер құрастырыңдар. (Мұғалім құрмалас сөйлемдердің ерекшеліктерін түсіндіреді) Наурыз мерекесі 22 наурызда тойланады, .... бұл күні күн мен түн теңеледі. Наурыз - достық, еңбек, бейбітшілік мерекесі, .... Ұлыстың ұлы күні адамдар бір-біріне деген ренішін ұмытып өзіне де, өзгеге де жақсылық тілеген. Наурызды “Ұлыстың Ұлы күні” деп те атайды, ... мейрамды берекелі етіп тойласа үйге ырыс пен бақ келеді деп сенген. (сондықтан, себебі, өйткені) Ф.Оқушылар тақтадан дұрыс жауаптар арқылы өзін-өзі тексереді. Тапсырма: Оқушыларға С.Сейілғазинованың «Қош келдің, Наурыз!» әңгімесін оқу ұсынылады. Қош келдің, Наурыз! Таң атты. Ертеңгі күн сәулесі еркелетіп, Алтынайдың ұйқыдан тұрмасына қоймады. Жып-жылы күншуағы кішкене қыздың мұрнын қытықтап, балабақшаға барар уақыттың болғанын аңдатқандай болды. Осы кезде бөлмеге анасы кіріп, аялы алақанымен қызының маңдайынан сипап, бетінен сүйді: -Қошақаным, тұра ғой. Жыл басы- Наурызың құтты болсын! Алтынай анасының арнайы келіп оятқанын жақсы көретін. Ұйқыдан көзін ашқан кезде алдында ең жақын адамы тұрса – ол өзін өте қуанышты сезінетін. Содан да болар, ешқашан жылап, анасын орынсыз мазалаған емес. Сондай-ақ, кішкентай қызға анасының «Қошақаным, қозым, күнім, ботақаным!»- деп еркелеткені де ерекше ұнайды. Алтынай көзін ашып, сүйікті анасының мойнынан құшақтап, жұп-жұмсақ бетінен сүйді: Оқушылар топта әңгімені талдап, композициялық құрылымын анықтайды. 1. Әңгіменің басталуы.. 2. Әңгіменің байланысы ... 3. Әңгіменің дамуы ... 4. Әңгіменің шиеленісуі ... 5. Әңгіменің шарықтау шегі ... 6. Әңгіменің шешімі ... Ф.Топтардың бір-біріне кері байланысы. Тапсырма: Оқушылар жұпта жұмыс істейді. Кестені толтыру арқылы кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға береді. Кейіпкер Іс-әрекеті Менің бағам Алтынай Анасы Ф. Жұптар бірін-бірі тыңдап, пікір алмасады. Б.Ж.Бопайұлы «Қазақы наурызнама» С.Сейілғазинова «Қош келдің, Наурыз!» Сабақтың соңы 5 мин Кері байланыс Не қиын болды? Нені жетілдіру керек? Үйге тапсырма: Наурыз туралы өлеңдер жаттау. | |
Просмотров: 2601 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|