Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.1.3.1. тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну , негізгі және қосымша ақпаратты анықтау. 5.3.5.1. оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып жинақы мәтін жазу. Сабақтың мақсаты - Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну; - Негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау; - Негізгі ақпараттарды сақтай отырып жинақы мәтін жазу. Бағалау критерийі -Тыңдалған мәтін бойынша мазмұнын түсінеді. - Мәтін мазмұны негізінде қойылған сұрақтарға жауап береді. - Жинақы мәтін жазады. Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады: Мәтінді тыңдап, «шын, жалған» тапсырмасын орындайды (тыңдалым дағдысы); Сүзгі әдісі арқылы тыңдалған мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты ажыратады (тыңдалым және жазылым дағдысы); Негізгі ақпаратқа сүйеніп, жинақы мәтін жазады (жазылым дағдысы). Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: бағдаршам, көлік, жол т.б. Диалог құруға пайдалы тіркестер: Бағдаршамның пайда болуы, көлік және жол белгілері. Талқылауға арналған сұрақтар: Бағдаршам туралы не білеміз? Бағдаршам пайда болуына не себеп болды деп ойлайсыңдар? Бағдаршам не үшін керек? Егер бағдаршам болмаса, не болар еді? Құндылықтарға баулу Ынтымақтастық(топтық жұмыс кезінде нәтижеге бірлесе жету),құрмет (таңдау жасау кезінде, бір бірінің пікірлеріне құрмет көрсетеді),ашықтық (топтық жұмыс кезінде өз ойымен бөлісу). Пәнаралық байланыс Өзін-өзі тану, тарих Алдыңғы білім Жол белгілері туралы мәлімет біледі. Негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау дағдылары қалыптасу үстінде, жетекші сұрақтар арқылы анықтай алады. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы 5 минут Ширату жаттығуы. Бағдаршам суреті. Миға шабуыл. Бағдаршам туралы не білеміз? Не білгіміз келеді? Білемін Білгім келеді Білдім Балалар, бағдаршамның пайда болуына не себеп болды? тақырыбындағы сабағымызда қойылған мақсатымыз: - Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну; - Негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай алу; - Негізгі ақпараттарды сақтай отырып жинақы мәтін жазу. Сабақтың ортасы 30 минут Тыңдалым алды тапсырмасы Ең алғаш бағдаршам қайда пайда болғанын білесіздер ме? Ол қандай болды деп ойлайсыздар? Бағдаршам пайда болуына не себеп болды деп ойлайсыңдар? (Т.б. жауаптан кейінгі сұрақ) Тыңдалым тапсырмасы. 1-тапсырма Мәтінді мұқият тыңдаңыз, «Шын, жалған» әдісі Мазмұны бойынша мәлімет шын жалған Соңғы жылдары еліміздің қай жерінде болмасын автокөліктердің барлық түрлері еселеп артып келеді Алғаш рет 1868 жылы Париж қаласында теміржол бағдаршамы орнатылды. Ал бүгінгі таңда бағдаршамды электрондық есептеу машинасы арқылы басқару жүзеге асырылған 1900 жылы Америкада электр бағдаршамдары пайда болды Дескрипторы: -Мазмұны бойынша шын мәліметті дүрыс анықтайды; -Мазмұны бойынша жалған ақпаратты дұрыс белгілейді. 2-тапсырма. Негізгі ақпараттарды жазып алыңыздар. «Сүзгі» әдісі Негізгі ақпарат Қосымша ақпарат Дескриптор: -Мәтін бойынша кемінде екі негізгі ақпаратты көрсетеді. -Мәтін бойынша кемінде екі қосымша ақпаратты атайды. 3-тапсырма. Негізгі ақпаратқа сүйеніп жинақ мәтін жазыңыз. Бүгінде ауылда да, қалада да үлкен көшелер және онда жүйткіген автокөліктер көбеюде. Көше кеңейген сайын ерсілі -қарсылы жаяу жүргіншілер мен жүргізушілердің де көбейетіні даусыз. Соңғы жылдары еліміздің қай жерінде болмасын автокөліктердің барлық түрлері еселеп артып келеді. Мұның өзі машина жүргізушілер мен жаяулардың, әсіресе мектеп оқушыларының жол ережесін неғұрлым жете біліп, қатаң сақтауын қажет етеді. Көшенің тәртібін үйде ата-ана ескертсе, көше қиылысында күзет қызметкерлері мен бағдаршам қадағалайды. Ал сендер көше ережесін жақсы біліп, оны орындауға, сақтауға тиіссіңдер. Тарихқа көз жүгіртетін болсақ, жүріп -тұруды реттеу қажеттілігі сонау бір машинаның аз кезінде туған көрінеді. Алғаш рет 1868 жылы Лондон қаласында теміржол бағдаршамы орнатылды. Ол қолмен алмастырылатын және алмастыру үшін арнаулы адам тұратын еді. Әрі ол көп уақыт алатын болды. Кейінірек 1870 жылы Америкада электр бағдаршамдары пайда болды. Ал Ресейде үш түрдегі бағдаршамдар 1920 жылдары іске қосыла бастады. Бертін келе оны автомат жүйесі арқылы басқару ойластырылды. Ал бүгінгі таңда бағдаршамды электрондық есептеу машинасы арқылы басқару жүзеге асырылған. Қазақстанда бағдаршамдар барлық ірі қалаларда орнатылған. Ертеде көліктің қазіргідей түрі болмаған заманда адамдар ат жеккен күймемен жердің тегіс жерімен баяу жүретін. Келе-келе жолдың қажеттілігі туды. Автокөлік жүргізушілеріне жолда дұрыс жүру қатаң ескертілді. Саралау тапсырмасы: Диалог арқылы қолдау. Мына ақпараттар мәтіннің қай бөлігіне сәйкес келеді? Ұсынылатын ақпараттар: -Автокөліктер еселеп көбеюде -Жол ережесін қатаң сақтауды ескеру - Темір жол бағдаршамы -Алғашқы бағдаршамдар - Қазіргі бағдаршам Дескриптор: -Жинақы мәтін құрастыруда негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді; -Мәтіндегі негізгі ақпаратқа сүйеніп жинақы мәтін жазады; - Берілген тіркестерге сүйеніп жинақ мәтін құрады. ҚБ. Дескрипторға сүйеніп «Бағдаршам» әдісімен өзара бағалау Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. Білемін Білгім келеді Білдім Бағдаршамның пайда болуына не себеп болғанын және бағдаршам туралы тағы қандай ақпарат білдіңіздер? Үшінші бағанды толтыра қойыңыздар. Қазақ тілі . 5-сынып. Қалыптастырушы бағалау . 42-бет. Сабақтың соңы 5 минут Оқушылар жұптасып соңғы бағанда жазғандарын өзара оқып береді. Бүгінгі сабақта мақсатқа толықтай қол жеткізсеңіздер «жасыл түс», жартылай «сары», мүлде қол жеткізбеген болсаңыз «қызыл»түсті көтере қойыңыздар. Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | |
Просмотров: 1430 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|