Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Қазақ тілі сабақтарында тиімді технологияларын қолдану арқылы оқушылардың сөйлеу қабілеттерін артыру. Развитие разговорной речи учащихся на уроке казахского языка посредством использования эффективных технологий Мухаметжанова М.З. «Лингвистикалық және компьютерлік Семей мектеп-гимназиясы» Қазақ тілі мұғалімі Менің мақсатым қазақ тілі сабақтарында, тиімді технологияларды қолдану арқылы, оқушылардың іскерлік белсенділігін, дербестік әрекетін және шығармашылық потенциалын нығайту үшін, жағдайлар жасау «Оқушыларға қоятын талаптар» Тақырыптар аясындағы сөздердің үндесім айтылымын меңгеріп, олардың мағынасын білу; сабақ, киім және пән сөздерін сөйлем үгісіне қосып-алып түрлендіре білу; сабақ кестесін, күнтізбе жүйесін, баға түрлерін, сабақ үстіндегі тәртіп ретіне қатысты сөздер мен сөйленім үлгілерін меңгеру, айтылым үлгілерін естіп тани білу; күнделікті болатын сабақтар жайлы (болатын күні мен реті) мәлімет алмаса білу; күнтізбе мен күн аттарын пайдалана білу; қай сабақтан қандай баға алғанын жеткізе білу; сабақ үстінде мұғалім пайдаланған үйренім сөздер мен сөйленім үлгілерін түсініп, соған лайық жауап беріп, әрекет жасай білу; ана тілінде өткен сабақтардағы сөздер мен сөйленім үлгілерін қазақша қайталап, негізгі мазмұнын жеткізе білу; қойылған сұрақты, қайтарылған жауапты еркін түсіне білу, өз бетімен сұрақ беріп, жауап қайтара алу; сөз бен сөздің арасын үзбей, сөйлемді тұтас оқи білу, сұраққа жауап, жауапқа сұрақ жаза білу; сөйлем әуенін дұрыс аңғарып, соған орай емле белгілерін (леп белгісі, сұрау белгісі, нүкте т.б.) қоя білу; Слайд «Білім әуені» Сабақта қолданған әдістемелерді мен аспан аясы, жауған жаңбыр, өскен гүлдер ретінде көрсеттім. Жаңбыр жаумаса, Жер көгермес Жаңа білім алмаса Азамат өспес – деген мақалмен бүгінгі тәжірибе баяндамамды бастағым келеді. Жаңбырдан кейін, өсіп шыққан гүлдер сияқты, біз мұғалімдер, оқушылардың білімдерін жоғары деңгейге көтеру үшін және жан-жақты қалыптастыру үшін тімді оқу әдістемелерін қолданамыз. Аспан-білім әуені. Бұлт сын тұрғысынан ойлау стратегияларын көрсетеді. Тамшылар сабақа қолданатын стратегияларды бейнелейді. Ал жаңбырдан кейін осіп шыққан гүлдер оқушылардың білім деңгейін, білім нәрін алып жатқан кейіпті суреттейді. Сабақтарда ассоцияция, интерью, Венн диаграмма, сұрақ қою, қайта сұрақ қою, білемін, білдім, білгім келеді, ішіне-сыртына, бесжолдың өлең стратегияарын қолданамын. Ассоциация – оқушалардың ойлау қабілеттерін дамытады. Интервью. Еркін ойлау машықтарын, іскерлік қабілеттерін, белсенділігін арттырады, бір-бірін тыңдап, дұрыс, тиімді, нақты жауап қайтаруға, құрметтеуге ұйретеді. Венн диаграмма стратегиясы салыстыру, бір-бірінің нақты айырмашылығын таба білу қабілеттерін арттырады Сұрақ қою, қайта сұрақ қою стратегиясы оқушылардың бірін-бірі тыңдап, дұрыс жауап қайтаруға үйретеді. Білемін, білдім, білгім келеді, бесжолдық өлең – оқушылардың шығармашылық қасиеттерін арттырады. Осы бағдарламаның соншалықты қызықты болғаны балалр әр-түрлі жаңа әдістер пайдаланып, соның әсерінде қызығушылық туады. әрине 45 минутта 4-5 стратегияны қолдануға мүмкіншілік болмайды. Сондықтан мен бастауыш сыныптарында, стратегиялардың тиімді элементтерін қолданамын. Мысалы, балалр, әсіресе, ішіне-сыртына стратегиясын, ассоциация,Венн диаграмма, олең шығаруды қызыға қолданады. Әдістеменің ерекшелігі: оқушылар өз бетінше іздену арқылы жаңа білім табады. Оқушылардың шығармашылыңы, танымдылығы дамиды. Оқушылардың жұптық, топтық жұыстары жаттығады. Стратегияларды жұйелі қолданып, үнемі орынды пайдалана білсек , оқушылардың өз ойын еркін айты, ойланып, тұжырым жасап, қолдана алатындарына сенім зор. Бұл стратегияларды еігізгенде оқушылардың қызығушылығы өте жоғары болады. | |
Просмотров: 286 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|