Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Пәні: қазақ тілі мен әдебиет Күні: 25.11.19ж. Сынып: 6 Қатысқандар: Қатыспағандар: Мұғалімі Тастаганова Гульзагира Сарсенбаевна Сабақ тақырыбы: Туған жердің төсінде Осы сабақтақол жеткізілетіноқу мақсаттары 6.1.5.1-тақырып бойыншаүйренгенсөздердіқолданаотырып, мәтіндекөтерілгенмәселенішынайыөмірменбайланыстыру. 6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау; 6.5.2.1 - жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастыру. Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Мәтіннің мәнін түсінеді, сұрақтарға жауап бередіы. Оқушылардың көбісі:жай сөйлемнің түрін ажыратады Кейбір оқушылар:мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кестелер жасайды Бағалау критерийі • туған жер, оның ерекшеліктері туралы айтады, шағын мәтін құрап жазады. Тақырып бойынша сұхбат құрады. Тілдік мақсат Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Тау бөктері- горные склоны Әуес-увлечение Қасиетті-святой,священный( -ая,-ое,-ые) Етегі-подножья (горы) Мәре-сәре-суета Қора-сарай,загон Құндылықтарға баулу Ишара: мимика (жымию, қолпаштау, ризашылық білдіру) • елжандылық, отансүйгіштік қасиетке өз туған жерін құрметтеу, қадірлеу, бағалай білу Пәнаралық байланыс • орыс тілі (сөздік), ағылшын тілі АКТ қолдану Интербелсенді тақта. Тақырып бойынша алдыңғы білім Туған өлке,ондағы өмір туралы түсініктері бар Сабақтың барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтың басы Амандасу. Мен үшін әрқайсыңның орның бөлек, Бейне бір сендер жеміс , мен бәйтерек. Бүгінгі сабағымыз сәтті өтуге, Ұшқыр ой, ашық көңіл ,білім керек. Топтарға бөлу. Үш тілде амандасу аарқылы 3 топқа бөлініп отырады. І топ Салем ІІ топ Привет ІІ топ Hellоy Үй тапсырмасы.«Серпілген сауал » әдісі арқылы сұрақтарға жауап аламын. ҚБ.Жарайсыңдар! Керемет! - Ресурстар Салем, привет, Hellоy Сабақтың ортасы Жаңа сабақ. Оқылым . Мәтінмен жұмыс. 9 тапсырма. Берілген мәтінді топ мүшелері тізбектеп оқу әдісін пайдала отырып оқып шығады. Мазмұны мен идеясын ашады. Оқылған мәтін төнірегінде «Еркін талқылау »әдісі жүргізіледі. дискриптор: Мәтінді оқып шығады. Өз пікірін айта алды мазмұны мен идеясын ашады. Ақпараттар негізінде диалог құрастырады. Қалыптастырушы бағалау “Шапалақ” тәсілі арқылы жүргізіледі. Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстыру. Интерактивті тақтада тақырыпқа байланысты жаңа сөздермен таныстыру, аудармасын айту, оқушыларға қайталату. Тау бөктері- горные склоны Әуес-увлечение Қасиетті-святой,священный( -ая,-ое,-ые) Етегі-подножья (горы) Мәре-сәре-суета Қора-сарай,загон Жеке жұмыс 10- тапсырма 96 бет Жазылым. «ПОПС» формуласы арқылы мәтін мазмұны туралы пікірінді жаз. Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ... » Екінші сөйлем: «Себебі , мен оны былай түсіндіремін ...» Үшінші сөйлем : «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... » Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім... » 1. Өз пікірін айта алды 2. Мәтіннің мазмұны мен идеясын ашады. 3. Мәтінге қатысты пікірін білдіреді. Қалыптастырушы бағалау “Шапалақ” тәсілі арқылы жүргізіледі. «Үнсіз сөйлем» әдісі Оқылым, айтылым Кестеде берілген сөйлемдерді оқып, ішінен жаңа сөздерді тауып ал! Оқыған сөздерді қатыстырып жай сөйлем құра. 1 Қора-қора Шөпке Тегін көкке Жетті Қойлар 2 болатын Тау бөктері Алма Тұтасқан Жабайы 3 Шуғатолы Тауды Кез Мәре –сәре Қызықты 4 Алматы Біздің Деп Аталады ауыл 5 Ауыл-аймақ қой тегіс екен сауған 1. Сөздерді оқиды. 2. Жаңа сөздерді таауып, аударады. 3. Сөздерден сөйлем құрайды. Қалыптастырушы бағалау “Шапалақ” тәсілі арқылы жүргізіледі. Шапалақтайды. 1 шапалақ қанағаттанарлық 2 шапалақ жақсы 3 шапалақ өте жақсы Айтылым, оқылым Шапалақтайды. 1 шапалақ қанағаттанарлық 2 шапалақ жақсы 3 шапалақ өте жақсы Тақырып төңірегінде бір оқушының құлағына сөйлем немесе құпия сөз сыбырлап айтылады. Сөйлемді қабылдаған оқушы басқаға осы сөйлемді жеткізу керек. Соңғы оқушыда алдағы айтылған сөйлемнен өзгешелігі болады. Бұл әдіс арқылы оқушылардың қабылдау мүмкіндіктері анықталады. Шапалақтайды. 1 шапалақ қанағаттанарлық 2 шапалақ жақсы 3 шапалақ өте жақсы Сабақтың соңы Бағалау 2 минут Кері байланыс 3 минут 12-тапсырманы орындау (96-бет) Жағдайат Шетелдік туристке туған жердің табиғатын сипаттау. Олар туған өлке, табиғаты, ондағы тұлғалар, тарихи ескерткіштер туралы әңгімелеседі. Әңгімелесу түрі – диалог. 1-топ рөлі турист 2-топ рөлі аудармшы 3-топ рөлі қала тұрғыны Қатысушылар: Турист, аудармашы, қала тұрғыны Рефлексиялық нысана Берілген жағдайаттан диалог әдісін пайдалана отырып, әңгімелесу түрлерін құрастыру. Бас бармақ арқылы бағалау Үйгетапсырма: «Туған өлке төрінде» ЭССЕ жазу | |
Просмотров: 834 | Комментарии: 2 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|