Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: Базарда. Саяжайда. Жеміс. Жидек. Көкөніс. Қайталау. Сабақтың мақсаты: 1. Жаңа сөздермен таныстыру, сөйлемдер құрастыру. 2. Сұрақ-жауап арқылы тіл дамыту, диалог түрінде сөйлеу дағдыларын жетілдіру. 3. Оқушылардың қазақ тіліне деген ынтасын арттыру. 4. Тақырыпқа байланысты мақалдармен таныстыра отырып, олардың дұрыс айтылуын үйрету. 5. Терме диктанты арқылы осы тақырыпқа байланысты сөздердің дұрыс жазылуын тексеру, сонымен қатар білетіндерін тексеру. Көрнекі құралдар: Суреттер, муляждар, қиықшалар. Интерактивтік тақта. Мақалдар: 1. Еңбек етсең ерінбей, Тояды қарның тіленбей. 2. Не ексең, соны орасың. 3. Күздің бір күні қыстың бір айын асырайды. 1 Работай до поту, поешь в охоту или Без труда не вынешь и рыбку из пруда. 2.Что посеешь, то пожнешь. 3. Один день осени кормит месяц зимы. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу: Қазақ тілінде, балалар, «қонақ» деген сөз бар. Ол сөзді барлық қазақтар- қонақжай халық, жақсы көреді. Қонақтарға жақсы сыйлықтар сыйлайды. Бүгін біздің сабағымызда қонақтар бар. Олар біздің мектептің мұғалімдері. Оларды қарсы алайық.Біздің Сіздерге арналған бүгінгі сыйлықтарымыз «бестік» бағаларымыз болсын. Оқушылар: Қош келдіңіздер! Бүгін сабақта біз «Көкөніс. Жеміс. Жидек. Базарда» деген тақырыптарды қайталаймыз. -Бүгін кім кезекші? - Топта кім жоқ? – Бүгін нешесі? – Қазір қай жыл мезгілі? -Көктем туралы не білесіңдер? Не айтасыңдар? Қазір көктем. Көктем айлары: наурыз, сәуір, мамыр.Көктемде қар ериді. Күн жылиды. Көктемде наурыз мейрамы болады. Көктемде жаңбыр жауады. Жақсы. Қазір бүгінгі тақырып бойынша өткен сөздерді сөзжұмбақ арқылы еске түсірейік. Тақтадағы сөзжұмбақты кім толтырады? 1. Көкөніс. Годен как при права к острым блюдам. 2. Вершки лука. 3. Көкөніс. Его наполняют медом и используют при простуде. 4. Көкөніс. Неотъемлемая часть винегрета и борща. 5. Жидек. Полосатый , растущий на колючем кустарнике. 6. Жидек. Самая ранняя ягода. 7. Көкөніс. Дыня по-казахски. 8. Жидек. Сам алый, сахарный, кафтан зеленый, бархатный. 9. Жеміс. Ближайший родственник яблока. 10. Көкөніс. Ее бабушки используют для каши, а дети вынимают из нее семечки. 11.Жеміс. Мы запекаем его в пироге или варим в компоте. 12. Жидек. Синяя с косточкой внутри. 13. Корешки лука. 14. Жидек. Сладкая, ароматная, чтобы сорвать ее надо потрудиться, чтобы не исцарапаться. 15. Көкөніс. Мы любим сок из него, а так же борщ и салат с ним. Екі оқушы тақтамен жұмыс істейді. Ал олар сөзжұмбақты толтырғанша біз терме диктантын жазайық.Бірінші қатардың оқушылары көкөністерді теріп жазады.Екінші қатардағы оқушылар жемістерді тереді. Ал мен оларды атамаймын, тек суреттерін көрсетемін. Тексеру: Әр қатардан бір бала оқиды. Ал екі баланы тексерейік. Біреуі тапсырманы оқиды, екіншісі жауабын айтады. Жарайсыңдар, балалар! Ал енді базарға да баруға болады. Қазір біз фонетикалық жаттығуды оқимыз: Біз базарға барамыз, Жеміс, жидек аламыз. Қауын, қарбыз тәтті ғой, Бірақ бағасы ащы ғой! Хормен және жекеше оқылады. Енді базардан жеміс-жидек, көкөніс сатып алатын кез де келді. Тақтаға екі оқушыдан шығады. *** -Сәлеметсіз бе! -Сәлеметсіз бе!Маған көп көкөніс, жеміс керек. Той болады. -Жақсы. Не керек? Менде көп жемістер, көкөністер бар.Мынау қызыл алма өте дәмді. -Алманың бір килограмы қанша тұрады? -Үш жүз тенге. - Ойбай! Ол өте қымбат! Дорого! *** -Сәлеметсіз бе! -Сәлеметсіз бе!Маған мамам көкөніс, жеміс сатып ал деді. Бізге қонақтар келеді. - Саған не керек? Маған бір қарбыз, бір қауым және бір килограмм өрік керек. Арзанрақ керек! - Мына қарбыз өте тәтті, дәмді. Арзан. Дешево. -Жақсы. Аламын. Қанша ақша керек? - Екі жүз теңге. - Алыңыз! -Рахмет! Сау болыңыз! Жақсы, балалар, жарайсыңдар.орындарыңа отырыңдар. Рахмет. Қазір үстелде жатқан қиықшаларды алып, сыртындағы тапсырмаларға жауап беріңдер. Үстелдің үстінде үш қиықша жатады. Оларда өрік, шие және жүзімнің суреттері салынған, ал қиықшаның сыртқы жағында мына тапсырмалар жазылған: Өрік – Мен туралы не білесің? Шие - Мен туралы не айта аласың? Жүзім – Мен туралы қандай жаңылтпаш білесің? Өрік: Мен өрікпін, өрікпін, Бау-бақшаға көрікпін. Шие: Шиемін мен шиемін Бұтақта мен отырамын Бала келсе піскенде, Ауызына асығамын Жүзім: Қызым, жүзім же, Жүзімді үзіп же! Сендер жүзім, өрік, шие туралы жақсы айттыңдар, ал енді алма мен алмұрт туралы не айтасыңдар? На доске две картинки крупно. - Мынау алма. Алма – жеміс. Ол дөңгелек. Алма ағашта өседі.Алма қызыл, жасыл, сары түсті болады. Мен алманы жақсы көремін. - Мынау – алмұрт. Алмұрт – жеміс. Алмұрт ағашта өседі. Алмұрт сары, жасыл түсті болады. Алмұрт өте тәтті, дәмді. Ал енді жұмбақ шешеміз. Мен оларды орыс тілінде ал сендер жауабын қазақ тілінде беріңдер. 1. Сам алый, сахарный, кафтан зеленый, бархатный. – Қарбыз 2. Круглое, румяное, с дерева достану я.- Алма 3. Ағашта оның мекені, піскенде түсіп кетеді. -Алмұрт 4. Терезесіз, есіксіз үй ішінде толған адам. – Қияр 5. Жүз киім киген ақсақал отыр, кім оны шешіндірсе, сол көз жасын төгеді. – Пияз. Мәтінмен жұмыс. Текст слушается с голоса учителя. Перед этим новые слова для понимания текста: Сатушылар- продавцы Сатып алушылар – покупатели Бағалары- цены Арзан – дешево, дешевый Біздің базар Интернационал көшесінде орналасқан. Ол үлкен. Онда көп адам бар: сатушылар, сатып алушылар. Біздің базарда көкөніс, жеміс көп. Қауын, қарбыз, асқабақ, шие өрік, шабдалы. Адамдар базарға келіп көкөніс, жеміс-жидек сатып алады. Базардың бағалары арзан. Сабақ қортындысы. | |
Просмотров: 8421 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|