Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
«Азық – түлік дүкені» Сабақтың мақсаты: Білімділік: «Азық – түлік дүкені» тақырыбындағы жаңа сөздерді тілдік қатынаста қолдана отырып, осы тақырып бойынша сөздік қорын тиісті сөздермен толықтыра отырып, өз ойларын жеткізе білуді үйрету. Дамытушылық: Өтілген сабақпен байланыстыра отырып, өз ойын қазақ тілінде жеткізе білуді үйрету. Тәрбиелік: қоғамдық орында өзін ұстай білуге үйрету. Сабақтың типі: аралас сабақ Сабақтың түрі: жаңа сабақ , аукцион сабағының элементтерін қолдану Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру,топтастыру,ойын әлементтері Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта,түрлі – түсті суреттер, үлестірмелі карточкалар. Пәнаралық байланыс: математика, дүниетану. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Түгендеу. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: үй тапсырмасы аукцион ойыны арқылы тексеріледі. -Бүгін біздің сабағымыз ерекшелеу болады. Ал қазірше аукционда отырмыз деп есептейік. Аукцион деген не екенін түсіндіру. Аукцион – бірнәрсені сатып алу, кімде – кім ең жоғары бағаны ұсынса, сол сатып алушы болады. Бізде үй тапсырмасын қалай орындағандарыңды тексеру үшін кіші – гірім аукцион өткізіп көрейік. 1. Алма сатылады. Бұл алма толық және дұрыс жауап берген оқушыға бұйырады. Сұрақ: мәдени және қоғамдық орындарға нелер жатады? 2. Қалам сатылады. Сұрақ: Біздің қаламызда қандай дүкендер бар? 3. Дәптер сатылады. Сұрақ: Киім дүкенінде нелер сатылады? 4. Ашықхат сатылады. Сұрақ: Кітап дүкенінде нелер сатылады? 5. Өшіргіш сатылады. Сұрақ: Картоп, орамжапырақ, сәбіз , қызанақ, қызылша қандай дүкенде сатылады? Біздің аукцион аяқталды. Ал енді жаңа сабаққа көшейік. Біз қандай дүкен жайлы айтуды ұмытып кеттік? Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? ІІІ. Жаңа сабақ 3.1. Жаңа сабақты жариялау, мақсатымен таныстыру. 3.2. Жаңа сөздермен жұмыс 3.3. Топтастыру 3.4. 133 беттегі 1 – жаттығу. Сурет бойынша әңгіме құрастыру. Тірек сөздер: азық – түлік,кең, таза, сөрелерде, нан, қант, сүт,май, үстелде. 3.5. 134 бет 3 – жаттығу. Сөздерді аудар, сөз тіркестерін құрап жаз. Ет, айран, қаймақ деген сөздерге дыбыстық талдау жасау Сергіту сәті 3.6. Сөйлесуді оқу және сатып алған азық – түліктің барлық бағасын есептеп шығару. 134 бет 2 – жаттығу және «Наурызкөже» дайындауға қажетті тағамдарды сатып алу. - Балалар, қалғандарың мұқият тыңдап отырып, сұрақтарға жауап беруге дайын болыңдар. Екі баланың сұхбаты: - Сәлеметсіз бе? - Сәлеметсіз бе? - Сіз не аласыз? -Маған бір килограмм тұз және екі килограмм сүр ет беріңізші - Бір килограмм тұз қырық бес теңге, ал екі килограмм ет бес жүз сексен теңге тұрады - Рахмет! Сау болыңыз! - Балалар, Света барлығы неше теңге төледі? Сен оны қалай білдің? Тақтаға есеп ретінде жаз! ІҮ.Бекіту, бағалау 134 бет 4 – жаттығуды жазбаша орындау. Адасқан сөздері бар сөйлемдерді тауып, қатесіз құрастырып жазу. Ү. Қорытындылау Үш онжылдықтың тапсырмасын шеше отырып, «Қазақстан 2030» үйін салып шығуымыз керек. Ол үшін төмендегі сұрақтарға жауап береміз. 1. 2. Суретте берілгендерді үлгі бойынша топта 3. Толықтырып айтыңдар. Сүт өнімдері: ...... Ет өнімдері: ........ Кондитерлік өнімдер: ........ ҮІ. Үй тапсырмасы 1.Азық – түлік туралы мақал –мәтелдер жазып, жаттау 2.135 бет, 5-жаттығу (жазбаша) | |
Просмотров: 4277 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|