Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Оқушының танымдық дүниесін кеңейту, лексикалық тақырыптар бойынша алған білімдерін жан - жақты жетілдіру, грамматикалық материалды бекіту. 2. Дамытушылық: Оқушылардың тапқырлық ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, ой-өрісін кеңейту, оқушылардың визуалдық , аудиалық , логикалық ойлау қабілеттерін модульдік оқыту аркылы дамыту. 3. Тәрбиелік:Ыбырай Алтынсариннің өмірі және шығармашылық жолымен таныстырып, әдептілікке үйрету. Жақсы әдеттерді тану. Ұлы Ыбырайдай зерек , білімді, әдепті ізденімпаз болып, адамгершілікті, тарихты қасиеттеуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: шығармашылық-ізденіс сабағы. Сабақтың әдіс-тәсілдері: ой тастау, әңгімелесу, дәлелді ізденіс, практикалық және шығармашылық ізденіс тапсырмаларымен жұмыс істеу барысында көкейкесті мәселелерді көтеру және шешу мүмкіндіктерін қарастыру. Жұмыс формалары: ұжымдық, топтық, жекелей, жұптық. Сабақтың көрнекілігі: буклеттер, мәтіндер, интерактивтік тақта, слайдтар, қағаз, түрлі қаламдар. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Сәлемдесу. Көңіл-күйіңіз қандай екенін анықтаңдар. 2. Сұрақ-жауап: • Бүгін нешесі? • Қазір қандай ай? • Қазір қандай жыл мезгілі? • Далада ауа райы қандай? • Бір жылда неше жыл мезгілі бар? • Жыл мезгілдерін атап беріңдер. • Бір жылда неше күн бар? • Бір жылда неше ай бар? • Бір айда неше күн бар? • Бір айда неше апта бар? • Бір аптада неше күн бар? • Аптаның күндерін атап беріңдер. ІІ. Өткенді қайталау: 1. Грамматикалық ойын: • Мақал-мәтелдердің соңын тап. / ауызша /. • Етіс түрлерін жазып бер.карточка. • Көсемше.карточка. • Есімше.карточка. ІІІ. Үй жұмысын тексеру: 1. 119 бет, 7-тапсырма. Тақтада. ІҮ. Жаңа сабақ: 1. Ыбырай Алтынсарин туралы презентация./сөздігі бар/. Мұғалімнің сөзі. 2. Мәтін /оқу, бір-бір сөйлемнен аудару. / 120 бет, 1-тапсырма. 3. Жұптық жұмыс. Сұрақ-жауап. Әр оқушы өзінің жанында отырған досына сұрақ қояды, ал досы жауап береді. 4. Мәтіннен етіс, көсемше, есімше бар сөйлемдерді теріп, дәптерлеріне жазып алу. Ү. Шығармашылық жұмыс. 2-тапсырма, «Әдептілік». Включить музыку. 1. Топтарда жұмыс: 1-ші топ: • «Әдептілік» мәтінді оқып, мәтін бойынша сурет салады. • Фонетикалық талдау жасайды. 2-ші топ: • Мәтінді оқып, өз сөзімен айту. • Мәтінді сатылай кешенді талдау. 3-ші топ: • Рөлмен ойнау. • Синтаксис талдау. 2. Жұмыстарын көрсету. 3.Бекіту: Оқымысты кіммен сөйлесіп тұрды? Жарлы кісі онымен қалай сәлемдесті? Оқымысты жарлы кісімен қалай сәлемдесті? Бай не деді? Ғалым қандай жауап берді? 4.Тақтада Ыбырай Алтынсарин туралы тірек-сызба жасау. Әдептілік деген не? Ал, балалар, сендер әдепті болуға тырысасыңдар ма? Әдепті балада қандай мінез ерекшелігі болу тиіс? Біздің сыныпта әдепті балалар бар ма? Кім олар? ҮІ.Рефлексия. Сабақ сендерге ұнады ма? Не білдіңдер?Көңіл-күйіңіз қандай? ҮІІ. Қорытынды. Бағалау картасы.
|