Департамент образования Северо-Казахстанской обл.РК Городской отдел образования при акиме г. Петропавловска Гуманитарный центр образования и воспитания Сарсенбаева А.Г. Казахский язык Тема: Поурочный план в 4 классе «Вокзалда» Первая гимназия г. Петропавловск 2011 г. Сабақтың тақырыбы: «Вокзалда» Сабақтың мақсаты: білімділік: сабақ барысында сөйлесу арқылы дұрыс сөйлеу дағдыларын қалыптастыру; қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс және анық айтуға машықтандыру; өз ойларын сауатты жазуға үйрету; көмекші есімдерді дұрыс пайдалану; дамытушылық: тақырып бойынша әр түрлі тапсырмаларды орындау арқылы балалардың диалог және монолог түрінде сөйлеу тілін дамыту; тәрбиелік: елін, жерін сүюге, құрметтеуге үйрету. Сабақтың типі: жаңа сабақ. Сабақтың әдіс-тәсілдері: тыңдалым, айтылым, сөйлесім, оқылым, жазылым, түсіндіру, суретпен, интерактивтік тақтамен, оқулықпен жұмыс, топтық, өзара жұмыс, шығармашылық жұмыстар, үлестірмелі кәртішкелер. Жаңа сөздер: темір жол, жолаушы, жолсерік, жүк қоймасы, жүк вагоны, пойыздардың жүру кестесі, жүрдек пойыз. Қайталайтын сөздер: алдында, артында, астында, жанында, ішінде. Сабақтың материалдық, техникалық жабдықтары: оқулық, сурет – «Вокзалда», интерактивтік тақта. Сабақтың мазмұны мен жүрісі. І. Ұйымдастыру кезеңі: оқушыларды түгендеу; оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру оқушыларды сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: сұрақ-жауап арқылы - Біздің қаламызда нелер бар? - Театрлар, сурет көрмесі, саябақтар, стадиондар. - Грамматикадан нені қайталадық? - Тәуелдік жалғауларын және көмекші есімдерді. - Ендеше, бүгін біз жаңа тақырыппен танысайық. Ал ең алдында а) Қазақ тіліне тән дыбыстарды қайталайық. Сол үшін интерактивтік тақтаға қарап келесі тән дыбыстары мен сөздерді қайталайық (анимация бойынша сөздер бірінен соң бірі тақтаға шығады) Әә [b] Үү Ұұ әр үй ұл әрі жүр ұш әріп жүру тұр бәрі жүрді бұлт дәрі жүргіз сұрақ иә жүргізді тұрады ә) Келесі сөздерді аударыңдар Жол – дорога жолдас – товарищ жол жүру – поехать жолға шығару – провожать жолға шығу – выехать жол полициясы – дорожная полиция ІІІ. Жоспар бойынша жаңа материалды баяндау. 1. Суретпен жұмыс. - Балалар, интерактивтік тақтаға назар аударыңдар. Бұл суреттерде не бейнеленген? (Петропавл, Астана, Алматы қалалар вокзалдарының фотосуреттері) - Бұл суреттерде вокзал бейнеленген. - Дұрыс. Сонда біздің тақырыбымыз не туралы? Сендер қалай ойлайсыңдар? - Вокзал туралы. - Бұл қандай вокзал? - Бұл железнодорожный вокзал. - Иә, дұрыс. Осы тақырыпқа сай қандай сөздер керек? Орысша айту. - Железная дорога, пассажиры, проводник, багаж, багажный вагон, расписание поездов. 2. Сөздікпен жұмыс. (сөздерді, сөз тіркестерін дұрыс айтуға дағдыландыру) а) мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды. • Темір жол – железная дорога • Жолсерік – проводник • Жолаушы – пассажир • Жүк вагоны – багажный вагон • Жүк қоймасы – багажное отделение • Пойыздардың жүру кестесі – расписание поездов Жүрдек пойыз – скорый поезд. б) оқушылар дауыстап қайталайды. 3. Сурет бойынша жұмыс. Интерактивтік тақтадағы суретті пайдаланып, сөздердің мағынасын түсіндіру, сөзбен айту. (суреттерде вокзал, перрон, жолсерік, жүк пойызы) IV. Бекіту. (оқушыларды флипчарта жұмыс істеткізу) 1. Сөздерді орыc тіліне аудару. Жол, темір жол, жолдас, жолсерік, жолаушы, жолға шықты, жолың болсын. Жүру, жолға жүру, пойыздардың жүру кестесі, жүрдек пойыз. Жүк, жүк вагоны, жүк қоймасы, жүк сақтайтын бөлмесі. 2. Сөздерді суреттермен салыстыру. 3. Көмекші сөздерді қайталау. (алдында, артында, жанында, ішінде, сыртында, үстінде) 4. Көмекші сөздерді берілген сөздермен салыстыру. Вокзалдың ішінде Вокзалдың артында Жүрдек пойыз жүк вагоны жолаушылар билет касса жүрдек поыз пойыздардың жол жүру кестесі темір жол жолсерік жүк қоймасы перрон 5. Көмекші сөздерді қолданып көп нүктенің орнына жазу. Біздің қалада темір жол вокзалы бар. Вокзалдың ... кассалар, дәріхана, асхана, шағын дүкендері бар. Вокзалдың ... жолаушылар тұр. Вокзалдың ... жүрдек пойыз тұр. 6. Тәуелдік жалғаулары еске алу тапсырмасы. Берілген сөйлемдерді қазақ тіліне аударыңдар. Он стоит за мной. Багаж стоит перед вагоном. Я сяду возле Вас. Возле тебя есть место? V. Пысықтау. 1. Сұрақтармен жұмыс. - Біздің қалада вокзал бар ма? - Вокзалдан пойыздар қандай қалаларға жол жүреді? - Пойыздардың жол жүру кестесі қайда ілулі тұр? - Жүк сақтайтын бөлмесі бар ма? 2. Мәтінмен жұмыс. Оқу, аудару. Вокзалда адамдар көп. Жолаушылар вокзалдың ішінде жүр, кассаның алдында, перронда тұр. Біз бүгін Астанаға жол жүреміз. Кеше кассадан билет сатып алдық. Вагонның жанында жолсерік тұр. Ол біздің билеттерімізді тексерді. Біздің жанымызда жолаушылар көп. Вагонның ішінде де жолаушылар жүр. VІ. Қорытынды. - Әр қалада нелер бар? - Вокзалдың ішінде, жанында, артында кімдер бар? - Вокзалдың ішінде, жанында, артында нелер бар? - Вокзал не үшін керек? - Сендер вокзалдан пойызбен басқа қалаларға бардыңдар ма? VІІ. Үй тапсырмасы. 1. Жаңа сөздерді жаттап, оларды қолданып, барған қала туралы сөйлемдер құрастырыңдар. 2. Жаңа сөздерді жаттап, оларды қолданып, барған қала туралы диалог құрастырыңдар. 3. Жаңа сөздерді жаттап, оларды қолданып, барған қала туралы шағын әңгіме құрастырыңдар.
|