Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Садуакасова Гульнара Орынгалиевна Әдебиет 6 сынып Сабақтың тақырыбы: Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» Сабақтың мақсаты: Тәрбиелік: Оқушыларды үлкенді сыйлай білуге, үлгілі болуға, өнерге қызығушылығын ояту, эстетикалық тәрбие беру. Білімділік: Повесть кейіпкерлеріне мінездеме беру, проблемалық сұрақтар арқылы повестьтің негізгі идеясын ашу. Дамытушылық: Оқушыларды шығармашылыққа баулу, өнер туралы, актер туралы ұғымдарын кеңейту. Сабақтың көрнекілігі: Жазушы портреті, повесть бойынша иллюстрациялық суреттер шығармалар жинағы. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі 2. Үйге берілген тапсырманы сұрау 3. Жаңа сабақ І. Ұйымдастыру: 1. Оқушыларды түгендеу 2. Шар арқылы оқушылардың сабағына сәттілік тілеу Мыс: (көтеріңкі көңіл-күй тілеймін, келе жатқан мерекеңмен, сабақты үлгілі оқы т.б.) ІІ. 1. Үйге қандай тапсырма берілді? 2. Үй тапсырмасына сұрақтар 1. Жазушы повесті қай жақтан баяндайды? 2. Басты кейіпукерлер кімдер? 3. Повесть деп нені айтамыз? Баяндау түрінде қара сөзбен жазылған оқиғаны көркем шығарманың түрін повесть дейміз. Ол көлемі жағынан әңгімеден ұзақтау, романға жақындау болады. 4. Жазушы туралы не білеміз? ІІІ. Мақсатын түсіндіру. - Жақсы, ендеше сабағымызды әрі қарай жалғастырамыз. - Сабақтың мақсаты: 1. Үзінді бойынша Қожаға мінездеме беру 2. Қожа қандай бала? 3. Хикаяттан үзінді келтіремін, сендер әрі қарай жалғастырасыңдар? ІV. 1) Хикаятта ең бірінші не жайында айтылады? 2) Өздеріңе қандай есім ұнайды? 3) Сыныптан Қожадан басқа Қожаны кім деп атайды екен? 4) Қожа әкесі туралы қалай ойлайды екен? 5) Оқулық сатып алуда Қожаның ісі дұрыс па? Оның орнында өздерің болсаңдар қайтер едіңдер? 6) Сабаққа дайындалмай келген Қожаның көңіл күйі 7) Дайындығы мықты болмаса да, өзін көрсеткісі келген мақтанқұмар Жантастың ісі. 8) Екеуін салыстыра суреттейміз 9) Қазақ тілі мұғалімінің сумкасына бақа салып жіберген Қожаның іс-әрекетін қалай түсінесіңдер? Қожаның осы әрекетіне қалай қарайсыңдар? 10) Қожаның ісіне мұғалімдер қандай наразылықтар айтты? 11) Майқанованың «Түбінде адам болатын бала» дегенін қалай түсінесіңдер? - Қожа кәзір барлығын балалықпен істеп жүр, кейін есі кіре үлкен азамат болады деп сенім білдіреді. V – Балалар, көгілдір экраннан әр түрлі қызықты бағдарлама көріп тамашалаймыз - Сендер қандай бағдарламаны тамашалайсыңдар? - Ендеше, «Алтын сақа» бағдарламасы сияқты біз де жұмыс істеп көрейік. - Сендердің хикаятты қаншалықты оқығандарыңды мен тексерейін. Оқулықты жауып, партаның бір жағына қоямыз. 1. Өмірде осы тәрізді әділетсіздіктер толып жатыр. Жуырда мен газеттен оқыдым: қытайлардың ат қоюы қызық болады екен. Бала бес-алты жасқа толғанша тәуелді аты болмайды. «Ортаншым»..... 2. Бірнеше күннен кейін оқу жылы басталады. Мәссәған, керек болса, әнеугүні маған дүкенде жекіретін көк көз келіншек тыпың-тыпың етіп, қағаздарын қолтықтап, біздің сыныпқа кіріп келе жатыр... 3. Ал Анфиса Михаиловна өйтпейді. Алфавитті қуаламай,тәртіп сақтамай сұрайды... 4. Мамам қолын иығыма салды - Сен жақсы жүрсең, мен ешқайда кетпеймін... 5. Қоңырау соғылды, сабақ басталды. Тізім шақырып болғаннан кейін, Майқанова сумкасын ашып, қол орамалын суырып алды. VI Үйге тапсырма: Шығарма «Менің сүйікті кейіпкерім» немесе «Маған ұнайтын жазушы» VII 1) «Менің атым Қожа» фильмін жақсы көреміз 2) – Осы фильмді қойған режиссер Абдолла Қарсақбаев екен. 1963 жылы түсірілген. 3) Қожа фильмінде ойнаған Нұрлан Сегізбаев 4) – Фильмді бәріміз тамашаладық 5) – Ендеше, балалар, осы фильмнен үзінді тамашалайық 6) – Мүмкін, сендердің араларыңда да болашақ актерлар мен акртрисалар отырған шығар. 7) Қорытынды 8) Бағалау 9) «Сарыжайлау әні» Қатысушылар: Жантас, Қожа, Сәбира Майқанова (мұғалім, сынып жетекші) 1 – көрініс Мектептің қасында Қожа (қолтығында добы бар) келе жатқанда Жантасқа 2 – көрініс (Қожа екпінлеген қалпымен мұғалімдер бөлмесіне алқынып кіріп барады. Майқанова бірдеме жазып, жалғыз отырады) | |
Просмотров: 15868 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|