Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Ғ. Мүсірепотың «Қазақ солдаты»
Талаптың мініп тұлпарын
Сабақтың тақырыбы: Ғ. Мүсірепотың «Қазақ солдаты» романынан
«Жаңа достар» үзіндісін бекіту сабағы
5 сынып.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Білімдерін бекіту. Оқушылардың теориядан алған білімдерін жетілдіру. Оқушының пәнге деген қызығушылығын арттыру. Сұраққа толық, дұрыс жауап беруге, өз ойларын ұтымды етіп жеткізуге, әңгімедегі негізгі ойды таба білуге үйрету.
Дамытушылық: Дүниетанымдық көзқарастарын тереңдету . Білімге деген құмарлықтарын, талпыныстарын арттыру. Тапқырлыққа баулу. Шығармашылық қабілеттерін, сөздік қорларын дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды адал достыққа баулып, оны бағалай білуге, жақсы-жаман қасиеттерді ажырата білуге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Ғ. Мүсірепов суреті, мінездеме кестесі, бөлімдер тақырыбы, ассоциациялық сөздер, Қайырғали Сұмағұлов портреті. Интерактивті тақтаны пайдалану(Сұрақ кестесі). Бағалау карточкалары.
Сабақтың түрі: Қорытындылау сабағы. Модульдік технологияның қорытынды бөлімі
Сабақтың әдіс-тәсілі: Деңгейлік тапсырмалар беру. Топпен жұмыс, сұрақ- жауап, проблемалық сұрақтар беру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
3 деңгей-Үзіндіге өз ойларын жазып келу. 2 деңгей-Үзіндіден портрет, пейзаж, кейіптеуді табу. 1 деңгей-Шығармадағы мақал- мател сөздерді тауып келу. Үзінді жаттау.
ІІІ. Бекіту:
Мұғалім сабақ мақсатын оқушыларға жеткізеді. Оқушылар бүгінгі сабақтағы өз мақсаттарын айтады.
Бірінші сабақта бөлімге бөлінген үзіндіге жоспар құрады.
Бөлімдер тақырыбы:
Қашқын
Жаңа достар
Өнерлі балалар
Салқын сарай
Жазғы театр
Білім қуған бала
Осы бөлімдерге байланысты сынып 3 топқа бөлінеді.
Әр топ өз тақырыбына сай өз бөлімдеріне жоспар жасайды(2 бөлімге). (топпен жұмыс) жазған жоспараларын тақтаға жазып шығады. Жоспарларын бекіту мақсатында, оқушылардың бөлімді меңгергендіктерін тексеру мақсатында Не ? Қайда? Қашан? Ойынын ойнау. (интерактивті тақтада берілген тор көздерден деңгейлік сұрақтарға әр топ оқушысы жауап береді.)жпуаптарына орай тиісті бағалау карточкаларын алады.
Үзіндіні жақсы меңгерген оқушы шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме беруге дайын болады. Бір кейіпкерге екі топтан мінездеме береді. Өз деңгейлеріне байланысты дәлелімен не дәлелсіз.(бағалау қарточкаларын алады)
1- топ Қайрошқа мінездеме береді.
2- топ Шегенге мінездеме береді.
3 -топ Борашқа мінездеме береді.
м/ы: Қайрошқа мінездеме
Қасиеттері Дәлелдемелері
Батыл
Білімқұмар

Намысшыл
Талапты Ауылдан жалғыз қашуынан, балаларға қарсы сөз айтуынан көреміз.
Анасын қиып, білім іздеп ауылдан кетуінен көреміз.
Оқи алмайтынына намыстанады.
Талаптанып білім іздеп шығады.
Мінездеме беріліп болғаннан кейін оқушылардың өз ойын айтқызу үшін «Ой түрткі» бөлімін бастаймыз. (сұрақтарға жауап) Оқушылар өздері жауап бере алатын сұрақтарына жауап жазады. Әр сұрақтың өз деңгейі бар.
Қайроштың қалаға қашып кеткені дұрыс па? Неге?
Сендер оның ісің қалай бағалайсыңдар?
Қайрош шешесімен бірге ауылға кетпей неге балалар үйінде қалды?
Сендер не істер едіңдер? Не себепті?
Бұралаңдаған Жайық өзені , Каспий теңізі көріністерінен жазушы Қайрош көңіл-күйінне, ішкі жан дүниесіне қандай ұқсастық көрді?
Қайроштың бойындағы оқуға деген құштарлық қандай ? Сендердің ойларынша қазіргі жастардың оқуға деген құштарлығы қандай?
Әр сұраққа әр топ оқушысы өз сөздерімен толық, шығарма тілімен, ұтымды жауап беруі тиіс. Сұраққа жауап беріп болғаннан кейін оқушылар шығарманың негізгі ойына тоқталады.
ІV. Қорытынды:
Иә, шығармадағы негізгі мәселе білімге деген талап және достық мәселесі. Ендеше мына бос жерлерді толтырайық, яғни осы сөздерге ассоцияциялық сөздер жазайық.

Балалар, қалай ойлайсыңдар мына күн ненің белгісі ?
Балалар жауабы.
Дұрыс, балалар, Ғ. Мүсірепов бізге осы шығармасы арқылы сол замандағы (Қайрош бейнесі арқылы) балалардың білімқұмарлығын, адал достық қарым-қатынасты үлгі етіп отыр. Сондықтан бүгінгі сабақтан қандай қорытынды шығаруға болады?
Міне, балалар, бүгін біз сабағымызды «Талаптың мініп тұлпарын» деп атай отырып, Қайроштың өмірде өз алдына қойған мақсаттарына жетуінің себебі, ол Қайроштың бойындағы таудай талаптың әсері екен.
V. Өткен сабақта «не білгің келеді?» бөлімінде оқушылардың Қайроштың өмірі туралы деректер білгіміз келеді деген болатын, соған орай интерактивті тақта арқылы Қайрош Сұмағұловтың портретін көрсетіп, ол туралы деректер айту.
VІ. Оқушылар білімін бағалау. оқушылардың білімін жинаған бағалау карточкалары арқылы қою.
VІІ. Үйге тапсырма: шығарма 3 -2 деңгей-« Менің досым», «Достық» , 1 деңгей-қайталау, достық туралы нақыл сөздерді, мақал-мәтел жаттау( біреуінің мәнін түсіндіру), тестқа дайындық.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: саулешка (2011-08-23) | Автор: Искакова М.Т. г.Семей №32 школа E
Просмотров: 8973 | Рейтинг: 3.5/2
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2025-02-08, 1:11 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru