Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың көрнекілігі: ИҚЖ қолдану, Мұстафа Шоқай байланысты презентация Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу Сабақтің түрі: жаңа білімді меңгерту Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңін орындау( оқушылармен сәлемдесіп, түгендеу) Тіл дамыту жұмысын жүргізу. а) Лексикалық жаттығу: (мектепке өміріне байланысты сұрақтар қоямын). - Владислав, сен қай мектепте оқисың? - ... - Біздің мектеп қандай? - ... - Мектеп қай көшеде орналасқан? - ... - Біздің мектеп неше қабатты? - ... - Мектепте қандай кабинеттер бар? - ... т.б. «Менің мектебім» тақырып бойынша шағын әңгіме айтқызамын. ә) Грамматикалық тақырыптар бойынша сұрақтар қоямын. Зат есім дегеніміз не? Мысал. Зат есім мағынасына қарай нешеге бөлінеді? Мысал. Зат есім тұлғасына қарай қандай болады? Мысал. Зат есім құрамы жағынан нешеге бөлінеді? Мысал. Күрделі зат есімнің қандай түрлері болады? Мысал. ІІ. Үй жұмысын пысықтау. 1. 31-бет. Ереже. 2. 3 сөзге морфологиялық талдау жасап келу. Оқушылардың үй жұмысы жұмыстарын тексеремін, бағалаймын. ІІІ. Жаңа сабақ: «Мұстафа Шоқай – Тәуелсіздік жаршысы» (Оқушыларға дәптерлерін ашқызып, бүгінгі күнді жазғызып қоямын.) 1. Жаңа актив сөздермен танысу. жаршысы – вестник тәуелсіздік –независимость ұлы атасы – прадед сыйлы – уважаемый Берілген сөздерді: а) оқу, танысу ә) сөз тіркесін құрастыру б) сөйлем құрастыру. 2. Мәтінмен жұмыс. 33 бет. 1-тапсырма. а) Мәтінді оқытамын. ә) Мәтін бойынша сұрақтар қоямын: Мұстафаның ұлы атасы қандай адам болған? Әкесі неше жыл болыс болған? Мұстафа қай жерде дүниеге келген? б) Мұстафа Шоқай өміріне қатысты тың деректермен слайдтар көрсету арқылы оқушыларды таныстырамын. 1-слайд. Мұстафа Шоқай туған жері, оқыған оқу орны жайлы деректер. 2-слайд. Мұстафа Шоқайдың Түркістан автономиясының басшы қызметіне келуі туралы. 3-слайд. Грузия жерінде жүріп кеңес өкіметіне қарсы «Яни дүния», «Шафак» атты газеттер шығаруы, «Вольный горец» басылымында қызмет етуі. 4-слайд.Мұстафаның Европаға эмиграцияға кетуі. 5-слайд. Шетелде жүріп «Жаңа Түркістан», «Жас Түркістан» журналдарын шығаруы. 6-слайд. Мұстафа Шоқайдың еңбектері: «Түркістан Советтердің үстемдігі астында», 2 томдық таңдамалылары, «Түркістандағы төңкеріс. Ақпан дәуірі» атты еңбектері, «Ресейдегі азамат соғысы:оқиғалар, пікірлер, бағалар», «Орта Азиядағы ұлттық қозғалыс». 7-слайд. Мұстафа Шоқай туралы табылған тың деректер, суреттер. ІҮ. Жаңа тақырыпты бекіту: тақырып боййнша сұрақтар қоямын. Жазбаша жұмыс жүргізу. 33 бет. 3-тапсырма. Сөйлемдерге синтаксистік талдау жасау. Қарамен жазылған сөздерге морфологиялық талдау жүргізу. 1890 жылы 7 қаңтарда Қызылорда облысы, Шиелі ауданы қазіргі Сұлутөбе аулында дүниеге келген. 1904 жылы Тәшкенттегі орыс гимназиясына оқуға түсті. Петербордағы императорлық заң университетіне оқуға түседі. Ү. Сабақты бекіту. Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендіктерін байқау мақсатында бекіту сұрақтарын беремін. 1. Мұстафа Шоқай кім? 2. Мұстафа нені шексіз сүйген? 3. Ұлы бабамыз нені армандаған? 4. Қазіргі Қазақстан қандай мемлекет? ҮІ. Оқушылардың білімдерін бағалаймын, мадақтаймын. ҮІІ. Үй тапсырмасы. Мұстафа Шоқайдың өмірі мен шығармашылығы туралы оқып, әңгімелеп келу. [/i][size=9][color=blue] | |
Просмотров: 4353 | Комментарии: 6 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|