Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Тақырыбы: С.Торайғыров. «Қамар сұлу» романының көркемдік әлемі. Автор учитель казахского языка и литературы ГУ “СОШ №36” г. Семей Сулейменова Динара Толегеновна. Білімділік мақсаты: Білім беру, әдеби – тарихи танымдағы білімді меңгеру. Көркем әдебиетке баға беріп үйрену және жазушының көркемдік әлемін таныту. Дамытушылық мақсаты: Сауатты оқырманды дамыту. Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, пікірталастыруға үйрету. Тәрбиелік мақсаты: Салауаттылыққа үйрете отырып, қоғамдағы әйел рөлінің өткені мен бүгінін салыстыру. Қоғамдағы әйел адамның орны. Сабақтың типі: қорытындылау сабағы. Сабақтың түрі: полилог элементтері қамтылған диалог сабағы. Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап. Дискуссия. Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. 2. Мұғалімнің кіріспе сөзі. ІІ. Білімді қорытындылау кезеңі. 1- тапсырма: Романның мәтінін білеміз бе? Ол үшін сауалнама жүргіземін. Кім туралы? - Еріткен іші – бауырыңды көзі қандай? Бал тамған майда бұлбұл сөзі қандай. (Қамар) - ... Бас болған жерде бас болып, жас болған жерде жас болып,...тоғыз қырлы, тоқсан сырлы жігіт ағасы деуге лайық басып жүрді. (Ахмет) - Бұл өзі жеті атасынан бері уызы арылмаған, бағы таймаған, қолынан ұры кетпеген, бір жақсылық етпеген, басы сәждеге тимеген, жамандықтан басқаны сүймеген, қанды ауыз, шынжыр балақ шұбар төс... (Жорға Нұрым). Кімнің сөзі? - Уай, шіркін! Мынау Қамардай екен! (халықтың) - Обалымыз қиюы жоқ, қисыны қашқан дүниеге, оңға баспай, солға басқан қазақтың қара ғұрпына болсын. (Қамар) - Сыпыра бұзылған иттер, дендерің сау ма, мәжнүн болмасаңдар, қара жүрек болмасаңдар... малдан жаман дөңкиген, жауызға ұйғардық деп не беттеріңмен айтып отырсыздар... (Омар) - Қалам қас, мамық тамақ, уыз қойып, Мөлдір көз, тілің бұлбұл, алма мойын. Көңілімді көкке ұшырмай дуалатшы, Алып – ұшып барады тұла бойым. (Ахмет) 2 – тапсырма: Зерттеу жұмыстары (интерактивті тақтада орындалады). Аты - жөні Қамар Жорға Нұрым - Жасы - Сыртқы ерекшеліктері - Ерекше қасиеттері - Білімі - Мінезі - Өмірлік ұстанымы Бұдан соң Қамар мен Жорға Нұрымның портреттері кітаптан табылады. 3 – тапсырма: Топпен жұмыс. (интерпретациялық әдіс) Суретшілер Композиторлар Әдебиетшілер Мақсаты: Қамардың бақытсыз, аянышты халін қандай бояулармен берер едіңіз? Қамардың көңіл – күйін беру үшін қандай әуендерді, дыбыстарды берер едіңдер? Романның көркемдік ерекшелігі 4 – тапсырма: Еркін пікірталас. - Қамар үшін жанұя бақыты деген не? Жорға Нұрым үшін ше? - Әйел бостандыққа жету үшін оның бойында қандай қасиеттер болу керек? - Қамардың өмірінде сендерге қай жер аянышты көрінді? - Қамардың бақытсыз болуына кім кінәлі? - Жазушы Қамар образы арқылы нені көрсетпек боды? - Қазіргі әйел адамының қоғамдағы рөлімен салыстыруға бола ма? 5 – тапсырма. Еркін микрофон. «Әйел – адамзаттың анасы» Үйге тапсырма: С.Торайғыровтың «Қамар сұлу» романы бойынша шағын эссе. | |
Просмотров: 6356 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|