Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Учитель казахского языка Жуманаева Индира Нуржановна гу"Средняя школа №8" г.Аксу Павлодарской области 5 сынып Сабақ:Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның ауыл шаруашылығы. Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік:« Бәрі де халық игілігі үшін » модулі бойынша өтетін сөздер мен сөз тіркестерін сөйлемдерде пайдалана білу. 2.Дамытушылық: Ауызекі сөйлеу дағдысын жетілдіру; ауызша ойлау мен сөйлесу қабілетін дамыту; сөз тіркестерін және сөйлем құрау дағдысын қалыптастыру. 3.Тәрбиелік: Отанымызды бағалай білуге, адамгершілік қасиеттерін жетілдіру. Отансүйгіштік тәрбиесін беру. Сабақтың түрі: Аралас сабақ. Сабақтың әдістері: Сұрақ–жауап, әңгімелеу, іздендіру, ойын, практикалық әдістер. Сабақтың көрнекіліктері:Тапсырмалар, карточкалар, мақал–мәтелдер. Сабақтың барысы: Ι. Ұйымдастыру кезеңі. а) сыныптағы оқушыларды түгендеу; б) дәрісхананың сабаққа дайындығын тексеру. ΙΙ. Үй тапсырмасын тексеру. «Ауыл шаруашылығы» тақырыбына байланысты мақал–мәтелдерді қайталау. ΙΙΙ. Жаңа сабақ. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. а) мәтінді оқу ә) жаңа сөздермен жұмыс б) сөз тіркестерін құрастыру в) грамматикалық тапсырмалар. Кіріспе сөз: Табиғатты қорғау ─ қасиетті іс. − Бұл сөйлемді қалай түсінесіңдер?Мағынасы неде? − Жақсы. Ал енді табиғат туралы қандай мақал – мәтелдерді білесіңдер? − Табиғат дегенде ойларыңызға қандай сөздер мен сөз тіркестер келеді? тіршілік таза өзен өсімдік орман жануарлар мен құстар қорықтар экология қоршаған орта − Жақсы. Ал табиғатсыз өмір бар ма? − Жоқ. Өйткені, табиғат бұл тіршіліктің көзі. − Дұрыс, айтасың. Яғни табиғат тіршіліктің көзі болғандықтан,оны не істеу керек? Оны қорғау керек. − Ал, қорғау сөзінің синонимдерін келтіріңдерші. − Қорғау, аялау, сақтау, күту, қамқорлық жасау. − Ал бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? − Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай? − Сендер бүгінгі сабағымызда не білгілерін келеді? − Дұрыс. Бүгін сабақта жаңа сөздермен танысамыз, сөз тіркестерін құрастырамыз, мәтінмен жұмыс жасаймыз. Жаңа сөздер: Сақтай алғандар – сумевшие сохранить Тазартушы–очиститель Көмірқышқыл газы – углекислый газ Оттек – кислород Шығарып тұрады – выделяет Демалу – дышать 1.Мұғалім сөздердің мағыналарын түсіндіреді. 2.Сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру. а)Мұғалім мәнерлеп оқиды. ә)Оқушылар дауыстап қайталайды. б)Оқушылар тізбекпен оқиды. 3.Сөздер мен сөз тіркестерін құрастыру. Тіл дамыту.Мәтінмен жұмыс: 1. Мәтінді мәнерлеп оқып, мәтін бойынша модель құрастыр. 2.Мәтін бойынша сұрақтар құрастыр. Практикалық жұмыс: – Қазақ тіліндегі жалғауының қосымшалары қандай білесіңдер?Мысалы. Тапсырма:Көп нүктенің орнына керекті жалғауларды қойыңдар. 1.Табиғат..... өмір жоқ. │ дар 2.Экология терминін ғылым..... ты алғаш енгізген Э.Геккель. лар 3.Корея..... еш уақытта орманды тер кесіп, өндіріс...... пайдаланбайды. сыз 4.Жан-жануар....... мен өсімдік........ ға 5.Адам.... табиғат.... қорғауға ке 4.Бекіту кезеңі:Берілген сөзден зат есімді сөздер құрастыр. Ш А Р У А Ш Ы Л Ы Қ Шаруа,шақ,уақ,қылыш,лақ,ру,ар,ауа,шал,аш,шуақ,ару,шу,қар,қу,шақыру,шар,шаш,шашу,шуақ,шық роса,шырша,шырақ свечка,ырық воля,у,қыш глина,қыша горчица,ауыл,ара,ақыл. 5. Сабақтың қорытындылау. – Сондықтан, балалар табиғаты қорғай біліңдер. 6. Бағалау. 7. Үй тапсырма: «5»–« Табиғатты қалай қорғаймыз ?» туралы шығарма жазу. «4»–«Табиғат» туралы тест құрастыру. «3»–жаңа сөздерді жаттау. | |
Просмотров: 1684 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|