Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
8-сынып. Сабақтың тақырыбы: Қазақстан қалаларына саяхат. (1- слайд) Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік. Оқушыларды ҚР ның қалаларына сырттай саяхат жасай отырып, сөйлеу тілін дамытуға, сөздік қорын молайтуға ықпал ету. 2. Дамытушылык: оқушылардың ой-өрісін дамыту, ойлау қабілетін дамыту, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. 3. Тәрбиелік: Отанға деген сүйіспен- шілік сезімін арттыру. Сабақтың қөрнекіліктері: ҚР-ның картасы, суреттер, Қазақстан Респ -ның рәміздері, грамматика кестесі, презентация. Сабақтың түрі: саяхат сабақ. Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, әңгімелесу, түсіндіру. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Сәлемдесу, 2. Кезекшімен сұхбат. (2-слайд) ІІ. Ұй жұмысың тексеру: 5-тапсырма (184бет) Сөйлемдердің дұрыс, бұрыстығын табыңдар. Сөйлем. Дұрыс Бұрыс 1. Бәйтерек бейнесі «өмір ағашы» деген мағынаны білдіреді. + 2. «Астана – Бәйтерек» монументінің биіктігі - 79 метр. + 3. Бәйтерек тек архитектуралық ескерткіш. + 4. Монумент Есіл өзенінің сол жағалауында орналасқан. + 5. Бәйтеректің тамыры жер асты әлемінен бастау алады. + 6. Бәйтеректің діңгегі жер бетінде орналаспаған + (3 слайд) 2-тапсырма: Берілген сөздерге сөз құрамына талдау жасаңдар. 1) монументінің - монумент + і + нің (3 морфем) а) Монумент – түбір б) і Т.ж ІІІ жақ, жекеше түрі в) нің – І.с жалғау 2) бейнесі - бейне +сі (2 морфем) 3) архитектуралық - архитектура + лық (2 морфем) Архитектура – түбір, лық – сөз тудырушы жұрнақ. 4) мағынаны - мағына + ны (2 морфем) Мағына – түбір, ны –таб.с. жалғауы. 4 слайд – картины (қандай қалалар) ІІІ. Ал, енді жаңа тақырыпқа көшейік. Бүгін біз «Қаз – н қалаларына саяхат» жасаймыз. Сабағымызды келесі сұрақтар – жауаптар арқылы бастаймыз. (5 слайд) карта + сұрақтар + аудармасы + жауаптар (диалог болады) Сұрақтар – 177 бет, 2 – тапсырма. (6- слайд.) Сөздік: аймақ - орналасқан – өлке - күннен-күнге - мәдени ошақтар- әйгілі - ( оқу, аудару, дәптерге жазу) 7 – слайд. Фонетикалық талдау. Аймақ ( ай-мақ) - 2буын,1-т.б , 2 – б.б әйгілі (әй-гі-лі) 3 буын, 1-т.б, 2,3 – а.б а – д/ты, жуан, езулік, ашық. ә– д/ты, жінішке,езулік, ашық. й – д/сыз, үнді й - д/сыз, үнді м – д/сыз, үнді г - д/сыз, ұяң а - д/ты, жуан, езулік, ашық і -д/ты, жінішке, езулік, қысаң қ - д/сыз, қатаң л – д/сыз, үнді і -д /ты, жінішке,қысаң,езулік 5 әріп, 5 дыбыс. 6 әріп, 6 - дыбыс 8 - слайд Мәтінді түсініп оқыңдар. ( 178 бет, 4-тапсырма) 1. Мұғалім оқиды, оқушылар тындайды 2. Оқушылар түртіп оқу стратегиясы арқылы мәтінді оқыңдар. (чтение методом «пометок» «+» - білемін « - « білмеймін « ?» -таңғалдырамын 9- слайд. Синтаксистік талдау жасаңдар. (предложения из текста) 1. Солтүстік Қазақстан - астығы мол өлке. ( жай сөйлем-хабарлы, жайылма, жақты, толымды) (Простое-повествовательное, распространеное,личное,полное) 2. Солтүстікте Қостанай, Петрпавл, Көкшетау, Павлодар қалалары орналасқан. ( жай сөйлем, хабарлы, жайылма, жақты, толымды) 3. Шығыс Қазақстанға Семей және Өскемен қалалары жатады. ( жай сөйлем, хабарлы, жайылма, жақты. толымды) 10- слайд. Сабаққа қорытынды жасаймыз. Тірек сызбаны толтырамыз. (Таблица в приложении) Үйге тапсырма: 178 бет 4- тапсырма.( мазмұны) | |
Просмотров: 4151 | Комментарии: 12 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|