Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ «Менің досым» Мақсаты: - Оқушылардың достық модулі бойынша білімдерін жүйелеу, түрлі жұмыс формалары арқылы фонетиканы бекіту. 1. Білімдік: Тақырып бойынша өз ойларын жеткізе , білуге үйрету, өткен модуль бойынша білімдерін практика жүзінде қолдануға мүмкіндік беріп, орындау дәрежесін анықтау. 2. Дамытушылық: Әр түрлі әдістер арқылы оқушылардың коммуникативтік құзіреттіліктерін, ойлау және сөйлеу қабілеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушылардың бойында достық қарым –қатынасты тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас Сабақтың типі: Қорытынды Көрнекіліктер: қима қағаздар, интерактивті тақта, ералаштан көрініс Жұмыс формасы: ұжымдық, жұптық, топтық. Қолданылатын әдіс-тәсілдер: жаттығу, проблемалық баяндау, фильмді сөйлету т.б. Сабақтың барысы: Ұйымдастыру: Сыныпты түгендеу, күнді анықтау, сабақ мақсатымен таныстыру -Бүгін нешесі, аптаның қай күні? -Өткен сабақтарда біз қандай тақырыпты өттік? Бүгінгі сабақтың мақсаты «Достық» модулі бойынша алған білімдерімізді жүйелеу, бекіту, сөйлеу тілімізде қолдану. 1. Оқушыларды топқа бөлу. Үш түрлі сөз қима қағаздар арқылы оқушыларға таратылып беріледі, сөздерді дұрыс құрау арқылы оқушылар өз топтарын табады. 5минут 1-сөз ел – ге – зек - тер 2-сөз із-ет-ті - лер 3-сөз мей-рім-ді-лер Әр топ өз орындарын тауып отырады. Құралған сөздер топ атауы болады. 2. Әр топ өз топтарының атына, фонетикалық талдау жасайды. Әр топтың бір мүшесі тақтаға жазып, өз талдауларын қорғап шығады. 5 минут Елгезектер. Бұл сөзде 4буын бар. 1-ші буын тұйық буын, 2-ші буын ашық буын, 3-ші буын бітеу буын, 4-ші буын бітеу буын. е- дауысты, жіңішке, ашық, езулік л-дауыссыз үнді г- дауыссыз ұяң е- дауысты, жіңішке, ашық, езулік з- дауыссыз ұяң е- дауысты, жіңішке, ашық, езулік к- дауыссыз қатаң т- дауыссыз қатаң е- дауысты, жіңішке, ашық, езулік р- дауыссыз үнді Cөзде 10дыбыс, 10 әріп бар. 4 дауысты,6 дауыссыз дыбыс бар. (басқа сөздер дәл осылай) 3. Сөздікпен жұмыс Топ оқушылары алдарында жатқан қағазға топпен өткен сөздерді естеріне түсіріп жазады, жазылған жұмыстар келесі топқа беріледі, олар жанына орысша аудармасын жазып қояды. Сосын келесі айналымда қатесі тексеріледі. Әр топ өз сөздері бойынша үш-төрт сөйлем құрайды. Қорытындысын айтады. Модуль бойынша өткен сөздер жұмыс соңында тақтада көрсетіледі. іс, жолдастық, оқу озаты, қадір-қасиет, мінезі жұмсақ, мінезі шапшаң, түйдей құрдас, жұбын жазбау, қабақ шытыспау, қадір тұту, мойындау, т.б. 6 минут 4. мақалдармен жұмыс слайд арқылы. Қорытынды Сергіту сәті: 3 минут 1 оқушыны сыртқа шығарып жіберіп, сыныпта отырған 1 оқушыны таңдап аламыз да сыртқа шыққан оқушыны шақырып, таңдап алынған оқушыны сипаттаймыз, сырттан келген оқушы кім туралы айтып жатқанымызды табуы керек. 5. Жұптық жұмыс. Интервью. Жаныңда отырған оқушыдан досы туралы толық мағұлымат ал. 4 минут Қорытынды 6. Біз актерміз. Ералаштан үзінді алып соны сөйлету. Ералаш «Біз егіздерміз» 12 минут Қорытынды Үй тапсырмасы: Досың туралы шағын эссе жазу. Оқушыларды бағалау: | |
Просмотров: 3936 | Комментарии: 6 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|