Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың тақырыбы: Есімдіктердің сөйлемдегі қызметі. Сабақтың мақсаты: есімдіктің сөйлемдегі қызметін анықтау. Сабақтың міндеттері: Білімділік: есімдіктің мағыналық топтарының сөйлемдегі қызметін анықтауды көздейді; Тәрбиелік: ұжыммен қарым-қатынас жасауды, бірін-бірі сыйлауды,бірінің сөзін бірі тыңдауды үйренеді; дамытушылық: қазақтың байғазы, қанжыға сияқты салт-дәстүр, әдет-ғұрпымен таныс болады. сабақтың типі: жаңа сабақ сабақтың әдіс-тәсілдері: қазақ тілін тиімді оқыту әдісі, топпен жұмыс, сұрақ-жауап. Сабақтың құрал-жабдығы: сызбалар, жеребе сұрақтары, бор, маркер Сабақтың барысы: І БАЙҒАЗЫ. Байғазы дәстүрі қазақтың ежелгі ғұрпы саналады. Бұл салт бойынша әр адам үлкен жиынға, алқалы топқа өзінің әзірлігін, жөн-жоралғысын, той-таралғысын, өнер туындысын әкеледі. Сондықтан да бірінші бөлімді «байғазы» дап атауды ұйғардық. Байғазы шарты бойынша әр топ өз өкілдерін үкілеп ортаға шығарады. Жеребе тартылады. Жеребе сұрақтары: 1. Есімдіктің нөмірі, ережесі, сұрағы 2. Есімдіктің құрылысына қарай түрлері 3. Есімдіктің мағынасына қарай түрлері 4. Есімдіктің түрленуі ІІ АЛТЫН САНДЫҚ Қазақтың асыл қасиетін сақтаған, асыл жүгін салған сандықты «алтын сандық», деп атайды, «алтын көмбе» десе де артық емес. Бүгінгі жаңа тақырыпты - алтын сандық қазынасы ретінде бағаладық. Тақырып – Есімдіктердің (4) сөйлемдегі қызметі Сондай-ақ алтын сандықта қазақ тіл білімінің сызбалары да табылды. Олар қайталау жұмыстары үшін жарап қалар. Жаттығу жұмыстары 110-жаттығу (морфологиялық және синтаксистік талдау жасау) 109-жаттығу (ауызша есімдіктерді тауып, сөйлемдегі қызметін анықтау) Өткенді қайталау (фонетикадан комплексті талдау үшін төрт топқа мынадай сөздер беріледі: тарағыма, түлкіні, сенбіде, Досжанмен) Сөз 1.Неше әріп, неше дыбыс 2. сөздегі әр дыбысқа мінездеме 3.буын түрлері 4.тасымал 5.буын үндестігі 6.дыбыс үндестігі 7.орфографиясы 8.орфоэпиясы 9.екпін түрі ІІІ ҚАНЖЫҒА Қазақ елі белгілі бір сый алғанда немесе тарту жасағанда мейманының қанжығасына байлайды. Біз де алтын сандықтан табылған асыл қазынаны оқушы қанжығасына байлап, олжа салғанды жөн көрдік. Сол ниетпен сабақтың бекіту- пысықтау бөлімін «қанжыға» деп атадық . Топқа таратылған сызбаларды шәкірт айтып бере алса, сол сызбаны қанжығасына байлаймыз да бағасын қоямыз. Үйге тапсырма: Оқушыларға келесі сабаққа үй тапсырмасын байғазы ретінде сұраймыз. Тапсырма – есімдік тарауын аяқтауымызға байланысты есімдіктің, оның мағыналық , құрылымдық түрлерін, түрленуін, сөйлемдегі қызметін ескере келе ертегі, мысал немесе әңгіме құрап келу. Өлең болуы да мүмкін. (Мысалға САН ЕСІМ ертегісін оқып беру) | |
Просмотров: 11651 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|