Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Сабақтың мақсаты: Етістікті толық меңгергендіктерін бақылау Сабақтың міндеті: 1. Етістік категорияларын және құрылысына қарай түрлерін еске түсіре отырып, кешенді талдау жасайды. 2.Етістік түрлерін қатыстыра отырып, жер кіндігі айналасында сөйлем құрау арқылы оқушының тіл байлығы дамиды. 3.Сабақ барысында оқушылар жұппен жұмыс істей отырып, бір-бірін сыйлауға, тыңдауға, ұжым болып жұмыс істеуге үйренеді. Сабақтың типологиясы: қайталау сабақ Сабақ технологиясы: ақпараттанған технология Танымдық іс-әрекет түрі: жұптық жұмыс І Ұйымдастыру Бүгінгі сабақ тақырыбы - етістікті қайталау және оны тікелей жер кіндігімен байланыстырсақ. Қалай ойлайсыңдар, етістік пен Жидебай арасында қандай да байланыс бар ма? (оқушы жауабын Жидебай – жер кіндігі, ал етістік – сөз табының тірегі (шартты түрде) деген ұғымға әкелу) Евразия кіндігі үш қырлы, ендеше етістікті де біз үш қырынан қарастырамыз. ІІ Негізгі бөлім Бір қырын етістіктің құрылысымен байланыстырамыз. Етістік құрылысын білгендіктіңтеріңді білейік. Мен сендерге карточка таратамын. Карточканың сыртынан сәйгүлікті көреміз. Бәйге сәйгүлігін атпегі баптайды. Ал сендердің бәйгелерің – білім бәйгесі, сендер қаншалықты білім көкжиегін бағындырған, білім бәйгесін қаншалықты жаратқандарыңды мына тапсырмаларды беру арқылы анықтаймыз. Ендеше іске сәт! (Карточка таратылады) Білім бәйгесін баптаған шабандоз екендеріңді байқаттыңдар, ендеше сіздерді мен ұлы ақын бабамыз кіндік қаны тамған, әлемнің жарық нұрын алғаш көріп, мөлдір суына да алғаш шомылған, Зередей әже, Ұлжандай ана, Өсекең мен Құнекеңдей ата мен әкенің ыстық алақаны мен шуақты мейіріміне бөленген Абай еліне саяхатымызды бастаймыз. (А.Еңсепов күйі қосылып тұрады) Тағы бір қырын етістік категорияларымен байланыстырамыз, яғни етістіктің қандай мағыналық топтары, категориялары бар? Біз бүгін етістікті қайталай отырып, Абай жеріне саяхат жасаймыз. Жердің географиялық тұрғыда бет-бедері, еңісі, қиясы, т.б. болатыны сияқты етістіктің де шақ, рай, салт, сабақтылық, есімше, көсемше, т.б. сияқты түрлері бар екені белгілі болды. Енді бәріміз компьютер слаидына қараймыз. 1. «Етіс» еңісінде Абай, Мағауия қыстаулары жөнінде етіс түрлерін кірістіре отырып сөйлем құру 2. «Есімше, көсемше» кезеңінде Абай мен Тоғжанның кездескен жері – Шілікті кезеңді есімше мен көсемшені қатыстыра отырып сөйлем құрау 3. «Болымсыздық» биігінде Өздерің көріп тұрғандай ғашықтар ұясына келдік. Бұл жерде Еңлік – Кебек қашқан кезде жасырынған. 4. «Рай» асуында Күшікбай асуы жайында рай түрлерін қатыстырып сөйлем құру 5. «Салт, сабақтылық» сағасында Көлденеңаша күзегі жайлы салт немесе сабақты етістіктерді қатыстырып сөйлем құрау 6 .«Шақ» шатқалында Тізесу жайында шақ түрлерін қатыстырып сөйлем құру 7. «Тұйық етістік» жазығында Оспан көлі жайында тұйық етістікті кірістіріп сөйлем құру 3. Жер кіндігі белгісінің тағы бір қыры бар, соған сай етістіктің синтаксистік қызметі бар. Өздерің құраған сөйлемдеріңді тақтаға жазып, сөйлем мүшесіне талдаймыз. ІІІ Қорытынды «Көңіл-күй болжамы» Енді бүгінгі сабақты көңіл-күйлеріңе байланысты белгілеңдер. Үйге тапсырма: тест құру | |
Просмотров: 3054 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|