Главная » Статьи » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
Бектемірова Бақыт Амангелдіқызы Бастауыш сынып мұғалімі ШҚО Күршім ауданы, Ақбұлақ орта мектебі Қазақ тілі 2-сынып. Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз дыбыстарды қайталау Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың дауыссыз дыбыстар туралы алған теориялық білімдерін бекіту. 2. Қатаң, ұяң, үнді дауыссыз дыбыстарды ажырата білу дағдыларын қалыптастыру. АКТ құралдарын тиімді қолдана білуге үйрету. 3. Сана-сезімін және тілін дамыту. Тез ойлауға, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Әдісі: Интерактивті тақтамен, компьютермен жұмыс, сұрақ-жауап, түсіндіру. Түрі: Пысықтау сабағы. Сабақтың барысы: І. Сабаққа кіріспе Табиғаттағы барлық жылу – күннен! Өмірдегі барлық жылу – адамнан! - Балалар, мен сендерге бүгінгі сабағымыз қызықты, әсерлі өтіп, сендерге ұнасын деп өз бойымдағы жылулықты сыйлаймын! Сәттілік тілеймін! (оқушылар хормен) Табиғаттан нәр алған ғой жанымыз! Ұсынайық жүрек нұрын бәріміз! - Рахмет! Мен де сендердің жылулықтарыңды сезіп тұрмын. Ендеше сабағымызды бастайық. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру а) Ойға шабуыл «Сәйкесін тап!» дидактикалық жаттығу ШТА КЛУ АРА П Б Б П П Б ИМОН АДИО ЕЗДЕ ІЛ Л Р ЫР Л ІЛ ТҮ ГІ А ҚАУ ҚО ЫЗ Ң Н Ң Н Н Ң ә) Үйге берілген тапсырманы тексеру 1-жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, сөздерді көшіріп жаз. Жа...ғақ, мо...шақ, а...шы, тү...гі, көле...ке, сауы...шы, ә...гіме, ә...ші. ІІІ. Негізгі бөлім • Оқулықпен жұмыс, жаттығулар орындау 1-жаттығу. Қате жазылған сөздерді түзетіп көшіріп жаз. Жазұшы, түйреүіш, кійім, сыйыр, силық, тиым, құиын, тақиа, аиу. • Сергіту сәті Добым менің, добым менің, Өзің қандай көркем едің. Домалайсың, зуылдайсың Бірақ менен құтылмайсың! • 4-жаттығу. Өлеңді жатқа жаз. Шөре-шөре, лағым! Тентек болма шырағым! Секектеме, деміңді ал, Селтеңдемей құлағың. І. Жансүгіров Оқушылар тақтаға шығып жазады • Шығармашылық тапсырма Берілген әріптердің біреуінен аттап отырып, сөз жаса. ТЖӘИУЫЕРЛМСАІЖЗЫДЛІДКЫТҒІЫҢ (Тәуелсіздіктің 20 жылдығы) - Дұрыс! Өте жақсы! Балалар, Тәуелсіздік күні қашан тойланады? - Биыл неше жыл болатынын өздерің-ақ айтып отырсыңдар. Ендеше қай жылы біздің мемлекетіміз Тәуелсіз елдер қатарына енді? - Осы тәуелсіздікке қол жеткізуімізге бірден-бір себепкер болған кім? • 5-жаттығу. Берілген сөздердің алдына бір әріп қосып, басқа сөз жаса. Өрік, есік, елек, ерік, үздік. ІV. Бекіту бөлімі 1. «Шырша» дидактикалық ойыны Оқушылар қатаң, ұяң, үнді дауыссыздарды ажарта отырып, ойыншықтарды сәйкес шыршаға іледі 2. Дыбыстық талдау САБАҚ сөзіне дыбыстық талдау жасалады. САБАҚ: 2 буын, 5 әріп, 5 дыбыс С – дауыссыз, қатаң А – дауысты, жуан Б – дауыссыз, ұяң А – дауысты, жуан Қ – дауыссыз, қатаң V. Қорытынды 1. Үйге тапсырма: 6-жаттығу, 79 бет 2. Бағалау | |
Просмотров: 3940 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|