Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Учительские университеты

Главная » Статьи » В помощь учителю » Краеведение

"Сүйікті қаламыз"
Сабақтың тақырыбы Сүйікті қаламыз (1-тоқсан.1-бөлім.)
Менің қалам
Дағды Айтылым және грамматика
Оқыту мақсаттары 4.5.1.1. мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу.
4.2.2.1.берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру
Тілдік міндеттер Қонақүй, әмбебап дүкені, көлік, спорт алаңы, дәріхана, мекемелер, кітапхана
Алдыңғы білім Бөлмедегі заттар
Сабақтың барысы
С.кезең.і
Жоспарланған оқыту іс-әрекеттері уақыты Қар.қат Оқыту ресурстары
Кіріспе «Жаңа сөз үйренейік» айдарында оқушылардың назарын жаңа сөздерге аудару. Оқушылар сөздік қорындағы сөздердің мағыналарын жете білген жағдайда ғана оны дұрыс қолдана алатынын ескеру. Үйренген сөздерін қолдануға мүмкіндік жасау, яғни әрбір оқушы сөйлегенде, сөйлем құрағанда, мүмкіндігінше, жаңа сөздерді көбірек қолдануға дағдыландыру, жаңа сөздерді күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету. Сонымен қатар жаңа сөздің оқушы есінде сақталуын қамтамасыз ету. Оқушылар жаңа сөздерді «Сәйкестендіру» әдісі арқылы меңгереді. Жаңа сөздерді суреттермен сәйкестендіреді. Суреттер нөмірленіп беріледі. Оқушылар жаңа сөздердің қасына нөмірлерін көрсетеді. Жаңа сөздердің дұрыс айтылуын есте сақтау үшін сөздерді бірнеше рет қайталайды. 2 мин

Мұғалім-Сынып Жаңа сөздер жазылған суреттер, түрлі түсті маркерлер
Негізгі бөлім «Жаттық» айдарындағы тапсырмада оқушылар берілген сөздермен сөз тіркестерін құрастырады. Оқушылар «дұрыс /бұрыс» әдісін пайдаланады. Бұл әдіс арқылы оқушылар дұрыс пен бұрысты ажырата біледі, логикалық ойлауы қалыптасады, оқушыларға дұрыс және бұрыс құрастырылған бірнеше сөз тіркестері беріледі.
сөйлемдер дұрыс бұрыс
Мейрамхананың іші салқын.
Алды көлік тұрағының кең.
Спорт алаңының артында мектеп тұр.
Қонақүйдің жанында адамдар жүр.
Әмбебап дүкенінің алдында машина тұр.
«Жарайсың!», «Өте жақсы», «Жақсы», «Тамаша» сияқты мадақтау сөздерімен мадақтау. 5 мин Жеке жұмыс

Дұрыс/бұрыс
кестесі сызылған
парақшалар

«Ойлан» айдарындағы «кімнің?», «ненің?» сұрақтарына жауап беретін сөздерді табу. Үлгі:Мейрамхананың іші өте кең. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылар «кімнің?/ненің?» сұрағына жауап беріп, сөздерді ажырата білуі. Оқушылар бір-бірін бағалайды. 5 мин Мұғалім - сынып
оқулық

«Есте сақта!»
Ілік септігінің «Кімнің? Ненің?» жалғауларын қолданыс тұрғыдан меңгерту. «Кімнің?» сұрағы адамға қатысты атауларға, Ненің? сұрағы басқа заттарға қойылады. Мысалы: Айгүлдің, Асқардың, Сашаның, Ираның ал заттарға аялдаманың, жолдың, мейрамхананың, қонақүйдің, көліктің.
Тақтадағы флипчартқа оқушылар екі бағанға сөздерді жылдам орналастырып шығады.
Кімнің? Ненің?

3 мин Мұғалім-сынып Сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар
«Айтылым» Әр топқа берілген тапсырманы орындау деңгейін анықтау мақсатында, орындалған презентацияларын тыңдау.
1. «Менің қалам»
2. «Менің мектебім»
3. «Менің көшем» Топтық жұмыс
Қор. бөлім Бүгінгі сабақты қорыту мақсатында оқушыларға «Кофе таяқшалары» әдістемесі арқылы орындау:
1.Жалғауларды сәйкестендіру.
Оқушы- оқушының
Мұғалім- мұғалімнің.......
2. Сұрақтарға жауап беру:
• Курчатов қаласында қандай мекемелер бар?
• Қаламызда неше мектеп бар?
• Кімнің? Ненің? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді ата
• Курчатов қаласы қай аймақта орналасқан?
Тапсырма ауызша орындалады. Оқушылар бүгінгі сабақтан білген білімдерін қорытып, қалада нелер бар екенін айтып шығады.
Саралау тапсырмасы. Білім деңгейі жоғары оқушыларға «Венн диаграмасы» ұсынылады. Оқушылар қала мен ауылды салыстырады және екеуіне ортақ нәрселерді де жазып шығады. Тапсырма топта орындалады. Қала мен ауылды барынша жақсы салыстыра білген оқушылар «Шапалақ» әдісімен бағаланады.

Рефлексия
Оқушыларға сұрақ қою: бүгінгі сабақта Не оңай болды? Не қиын болды?
Стикер арқылы білдіру 3 мин
Сынып-мұғалім Сөздер мен жалғаулар көрсетілген флипчарт

«Венн диаграммасы», қала мен ауылдың суреттері
Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру
Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендерін тексеру. Сабақтың өн бойында қалыптастырушы бағалау элементтері көрініс табу. Оқушыларды бағалауы (мадақтау сөздерін қолдану), оқушылардың өздерін және бір-бірін бағалау. Сабақ барысында оқушы үшін, жұмысын жандандыру мақсатында кері байланыс жүргізу.
Бағалау критерийлері
• Тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгереді.
• Қала туралы түсінік қалыптасады.
• Ілік септігі жалғауларын қолданыстық тұрғыдан меңгереді. Пәнаралық байланыстар
Орыс тілі, өлкетану, информатика

Өзіндік рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қол жетімді болды ма? Сабағымның мақсатына жеттім, балалар сабақты меңгерді
Бүгін оқушылар нені үйренді? жаңа сөздерді білді, сөз тіркестерін құрады, сөйлем ішінде қолдана білді
Оқыту ортасы қандай болды? Топ бойынша оқыту арқылы оқушылар өз қателіктерін түзей білді және нақты жауап бере алды
Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Уақытымды үнемді пайдалана білдім
Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Топ бойынша жұмыс орындау және өз еркімен ізденіс жұмыстарын орындауға назар аудардым
Қорытынды бағалау. Ең жақсы өткен екі дүние не?
1.Балалардың сабақты меңгере білгендері
2. Презентацияны дұрыс айта білуі
Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді?
1. Қазақ тілі кабинет интербелсенді құралдармен толық жабдықталса
Осы сабақтың барысында менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін мәліметтер немесе сыныптағы жекелеген оқушылар туралы қандай ақпаратты алдым?
Саралау, талдау жұмыстарына көңіл бөлі
Категория: Краеведение | Добавил: Айнаша (2019-12-02) | Автор: Сагинтаева Айнагуль Калеловна E
Просмотров: 397 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2024-11-18, 1:20 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Русский язык и литература [1611]
Школьный психолог [547]
История [783]
Опыт [554]
Научная кафедра [234]
Воспитание души [262]
Мастер-класс [251]
Семья и школа [201]
Компьютер-бум [271]
Английский язык [874]
Великие открытия [30]
Университет здоровья [142]
Математика [1278]
Химия [406]
Классному руководителю [701]
Биология [612]
Думаем, размышляем, спорим [113]
Казахский язык и литература [1894]
Краеведение [108]
Начальная школа [4177]
Беседы у самовара [26]
Мировая художественная культура [49]
Новые технологии в обучении [409]
Сельская школа [84]
Профильное обучение [89]
Демократизация и школа [34]
Физика [323]
Экология [198]
Дошколенок [1768]
Особые дети [330]
Общество семи муз [66]
Школа и искусство
Уроки музыки [668]
Авторские разработки учителя музыки СШ № 1 г. Алматы Арман Исабековой
География [494]
Мой Казахстан [248]
Школьный театр [84]
Внеклассные мероприятия [1275]
Начальная военная подготовка, гражданская оборона, основы безопасности жизнедеятельности [107]
ИЗО и черчение [233]
Физическая культура [591]
Немецкий язык [61]
Технология [321]
Самопознание [445]
Профессиональное образование [133]
Школьная библиотека [93]
Летний лагерь [26]
Дополнительное образование [70]
Педагогические программы [24]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru