Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Жазыбаева Майра Алмасбаевна Бастауыш сынып мұғалімі №2 Новоишим орта мектебі СҚО,Ғ.Мүсірепов ауданы,Новоишим ауылы. Сабақтың тақырыбы: Сөйлем мүшелері. Сабақтың мақсаты: сөйлем мүшелері туралы түсініктерін кеңейту, оқушыларды өздеріне сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеу тілін, сөздік қорын дамыту. Үлкенді сыйлауға, адамгершілікке тәрбиелеу. Табыс критериялары: сөйлем мүшелері туралы түсініктері қалыптасып, оқушылар өздері сөйлем мүшелеріне талдай білуі тиіс. Күтілетін нәтижелер: сөйлем мүшелері туралы түсініктерін кеңейеді, оқушылар өздері сөйлем мүшелеріне талдай алады. Байланыстырып сөйлеу тілі, сөздік қоры дамиды. Сабақтың түрі:жаңа Сабақтың әдіс-тәсілдері:АКТ,СТО,миға шабуыл,сұрақ-жауап,әңгімелесу,кластер,сергіту сәті ,Венн диограммасы,синквейн,тест. Сабақтың көрнекілігі:интерактивті тақта,плакаттар,шаблондар,ойыншықтар,суреттер. Сабақтың барысы:Үйымдастыру: 1Психологиялық сәт. 2.Топқа бөлу. Үй жұмысы: 4-жаттығу. Ережелерді қайталау. Жаңа сабақ: 1.Миға шабуыл. 1Жаңбыр жауып тұр. 2.Аспанды бұлт қаптап тұр. 3.Марат інісіне қамқор болып жүр. 4.Мұнай шықты. Оқушылар берілген сөйлемдерді оқып, олардың қандай сөйлемдерге жататыны айтады. Жалаң сөйлем деген не? Ол қандай мүшелерден тұратынын айтады. Жайылма сөйлем дегеніміз не? (Тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелердің қатысуыымен жасалған жәй сөйлемнің түрі жайылма сөйлем деп аталады. 2.Сөйлем мүшелерінің мынадай өзіндік белгілері еске түсіріледі. 1.Сөйлем мүшесі белгілі бір сұраққа жауап береді.. 2.Толық мағыналы сөз немесе күрделі сөз сөйлем мүшесі бола алады.. 3.Сөйлем мүшесі бір сөзден де,бірнеше сөзденде жасалады.. 3. Оқулықпен жұмыс : 1-топ.1-жаттығу 2-топ. 2- жаттығу 3-топ. 4-жаттығу 4-топ. Сөйлемдерді аяқтау,сөйлем мүшесіне талдау 4. Сергіту сәті . 5. Топпен жұмыс. 1-топ.Тест 2- топ.Синквейн 3-топ.Кластер 4-топ.Венн диаграмма 6.Дарынды және талантты оқушылармен жұмыс: «Күз»және «Ана» тақырыбына өлең шумағын шығару. 7.Рефлексия Сөйлем мүшелері дегеніміз не? Бастауыш дегеніміз не? Тұрлаусыз мүшелер дегеніміз не? Тұрлаулы мүшелер дегеніміз не? Баяндауыш дегеніміз не? Қандай жағдайда бастауышпен баяндауыштың ортасына сызықша қойылады? 8.Қорытындылау:Сұрақ-жауап жүргізу. 9.Бағалау: жиынтық және формативті түрде. | |
Просмотров: 2092 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|