Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
ШҚО, Аягөз ауданы, Мыңбұлақ ауылы «Мыңбұлақ жалпы білім беретін орта мектеп» КММ Бастауыш сынып пән мұғалімі Ешенгазина Шарбат Кайраткызы Сабақ жоспары Пәні:Әдебиеттік оқу 2 сынып Сабақ тақырыбы: Наурыз жыл басы Жалпы мақсаттар: - Б:Наурыз туралы білімді кеңейте отырып, наурыз жыл басы ұғымын қалыптастыру; - Д:Көнерген салтымызды жаңғырта отырып, дүниетанымды кеңейту; - Т:Ұлтжандылық, адамгершілікке үйрену. Түйінді идеялар: Наурыз келді ағайын, нұрға бөлеп әлемді, табиғатқа жан берді. Әдіс-тәсілдер: «Көктем белгілері», «Серпілген сауал», «Керемет бақ», Шағын мәтін. Көрнекіліктер: Интерактивті тақта, слайд, көктем жайлы суреттер Дереккөздер: Б.Т.Қабатай, С.Р.Рахметова 2 сынып әдебиеттік оқулық, Күтілетін нәтижелер: Наурыздағы табиғат бейнесін суреттеу арқылы сөздік қорларын молайтады; тақырыптың мәнін өз бетінше аша алады; өзіндік пікір айта алады. Сабақ барысы: -ұйымдастыру Қызығушылықты ояту Мұғалімнің іс-әрекеті Ынтымақтастық атмосферасын құру. Оқушыларды сынып ортасына шеңбер құрауға шақырады. «Көктем белгілері» арқылы топқа бөлу. Оқушының іс-әрекеті Әр елдің амандасуы. 3 топқа бөлінеді. Ұшып келетін құстар Ұйқыдан оянатын жануарлар Алғаш шығатын гүлдер Үй тапсырмасын тексеру «Құрастыр» стратегиясы Оқушының іс-әрекеті «Наурыздағы тілек» өлеңінің бір шумағын мұғалім баяу оқиды. Оқушылар үлгергендерінше дәптерлеріне жазады. Топта құрастырады. Әр топ автор орындығында оқиды. Формативті бағалау. Қосымша 1 -Жаңа сабаққа даярлық «Серпілген сауал» стратегиясы Алдын- ала берілген тапсырмалар бойынша бата туралы айтады. 1-тапсырма:Бата дегеніміз не? Қандай бала бата алады? 2-тапсырма:Бата түрлерін ажырату. 3-тапсырма:Білетін баталарыңды айтыңдар 2-кезең Мағынаны ашу Жаңа сабақ Миға шабуыл. «Тез жауап бер» Көктемде ерте шығатын гүлді ата................ Бұлттан бөлініп жерге түсетін су тамшылары..... Мұз күйінде түсетін кішкене домалақ жауын-шашын........................................................ Тез жауып өтетін жаңбыр............................... Төгіп-төгіп жауып,тез аяқталатын жаңбыр.......... Жаңбырдан кейін аспан күмбезінде түрлі түсті доға түрінде көрінетін жолақ...................... Оқулықпен жұмыс. Автор туралы мағлұмат береді. «Наурыз –жыл басы» өлеңін оқытады, талдатады. Топтар өлеңмен танысады. 1.Тізбектей оқиды 2.Топпен жұмыс жасайды. 3. «Әбігер жұрт неге?» сұрағын талдайды Постер құрату. «Табиғаттың оянуы» туралы видеоролик көрсету. Тапсырма беріледі Топтар өлеңмен танысады. 1.Тізбектей оқиды 2.Топпен жұмыс жасайды. 3. «Әбігер жұрт неге?» сұрағын талдайды Формативтік бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы арқылы топтар бірін-бірі бағалайды. Сергіту сәті 2 мин Видеоролик қосады. Оқушылар қайталап билейді.«Жұмыр қылыш» 3-кезең Ой толғаныс 5 мин 5-6 сөйлемнен тұратын шағын мәтін жазу. Наурыз мейрамын сен қалай қарсы аласың? -Қорытындылау. 3 мин «Ыстық орындық» Қазір жылдың қай мезгілі? Көктем айларын айт. Көктемде қандай мерекелер бар? Сен көктемді жақсы көресің бе?Неге? Көктемде табиғат қалай өзгереді? Құстар қайдан ұшып келеді? Көктемнің қандай белгілері бар? Көктемде алдымен қандай гүл шығады? Формативтік бағалау «Басбармақ» әдісі бойынша Үйге тапсырма: 1 мин Өлеңді мәнерлеп оқып келу. Алдын ала берілетін тапсырма. Ертегілердің түрлерін білу. -Рефлексия 2 мин «Керемет бақ» стратегиясы. Не ұнады? Не ұнамады? Қандай жаттығулар орындау қиынға түсті. | |
Просмотров: 1329 | Комментарии: 3 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|