Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
САТЫБАЛДЫ НЕГІЗГІ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ Бекітемін: Келісемін: Қаралды: Сынып жетекшілер бірлестігі Мектеп директоры: Тәрбие ісінің Темірғалиева Н.Ф. Ғатауов Қ. О. ұйымдастырушысы: Улмесекова А.А. Хаттама №1 28-тамыз. 2015ж. «2»-қырк.йек 2015ж «2»-қырк.йек 2015ж Тәрбие жұмысының жоспары Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы «22» сәуірдегі № 227 бұйрығымен бекітілген 2 – сынып 2015 – 2016 о.ж. Темірғалиева М. М. Сатыбалды 2015 2015-2016 оқу жылы бойынша мектептің жұмыстану тақырыбы: Ұлттық рухы биік, адамгершілігі жоғары, салауатты өмір салтын ұстанатын, елінің өткенін құрмет тұтып, ертеңіне өз үлесін қосуды парызым деп білетін жан-жақты білімді, қабілетті, жаңашыл тұлға қалыптастыру. Сынып жетекшілер бірлестігінің әдістемелік тақырыбы: Сынып жетекшілер өз білімін көтеру арқылы,сыныптардағы тәрбие жұмыстарына жаңаша әдіс-тәсілдерді енгізіп,оқушылардыадамгершілікке, елжандылыққа, шығармашылыққа, мәдениеттілікке, салауатты өмір салтын ұстануға және өз ұлтын, ана тілін құрметтуге тәрбиелеу. Сынып жетекшінің зерттеу тақырыбы: Тәрбиенің жаңаша әдіс-тәсілдері арқылы ұлттық тәрбиеге негіздей отырып, оқушының бойында адамгершілік, ұлттық салт-дәстүрді сақтау және дәріптеу негізін қалыптастыру. Сатыбалды орта жалпы білім беретін мектебі директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары А.А.Улмесековаға 2014/15 оқу жылындағы 1-сынып бойынша атқарылған тәрбие жұмысынан м ә л і м е т Сатыбалды орта жалпы білім беретін мектебінің 1-сыныбында 8-оқушы оқып шықты.Оның 3-еуі ұл бала,5-еуі қыз бала. 7-еуі толық отбасының балалары. 1-еуі толық емес,сенімхат арқылы нағашы ата-әжесінің қамқорлығындағы бала(Мехралиев Ислам) 2-еуі көп балалы отбасының баласы.(Салауат Аягүл,Қапиет Әлихан) 1-еуі аз қамтылған отбасының баласы.(Жанғалиқызы Назгүл) 5-уі қалыпты отбасының балалары Ыстық тамақпен қамтылған- 8 бала. Тәрбие жұмысы жоспар бойынша жүргізіліп,соңынан сынып оқушыларының тәрбиелік деңгейі анықталып,диагностикалық кесте толтырылды. Азаматтық,патриоттық,құқықтық және көпмәдениеттік тәрбие бағыты бойынша «Қазақстан - 2050» Стратегиясы: бір мақсат – бір мүдде– бір болмыс» , «Жеңіс туы желбірей бер!»,«Елі сүйген,елін сүйген Елбасы» «Мемлекеттік рәміздер-Тәуелсіздік символы»,«Мемлекеттің биік мәртебесі-мемлекеттің Туы,Елтаңбасы,Әнұраны» «Қазақстан-бірлік пен татулықтың мекені» сағаттары өткізілді. Ертегі,жағдаят шешу,түсініктеме,ойлан тап,рефлексия, ән айту,фильм қарау,көрініс әдістері қолданылды. Рухани- адамгершілік тәрбие бағыты бойынша «Атанның сөзі-ақылдың көзі», «Ұлтты тану-ұрпақ борышы» сағаттары өткізілді. Сыр сұхбат, эссе, топтық,кластер әдістері қолданылды. Отбасы мәдениетін қалыптастыру бағыты бойынша «Менің отбасымның дәстүрлері мен құндықтары» «Ана-өмір,ана-бақыт,ана-гүл!» «Әке-асқар тауым,ана-сая болар бағым» сағаттары өткізілді. Алтын сөз,сахналау,ой толғаныс,ойын түрінде өткізілді. Тұлғаның өзін-өзі тануы мен өзін-өзі дамытуы бағытында «Досы жақсының –өзі де жақсы» дөңгелек үстел,«Жақсы көңіл күй-жан шуағы» интерактивті сабақ танымдық, топтық жобалық әдістер арқылы өткізілді. Әлеуметтік мәнді және жеке сапаларын қалыптастырубағытында «Үлкенге құрмет,кішіге ізет»,«Адалдық пен әділдік»,«Адам мінезімен танылады»сағаттары өткізілді. Тірек-сызба, ойын, тренинг, түйіндеме, тапсырма,өзіммен өзім,топтастыру, мәтінмен жұмыс әдістері қолданылды. Коммуникативтік мәденитін қалыптастыру «Социометрия» әдістемесі.Дж.Мореносауалнамасы,«Бес нәрсеге асық бол,бес нәрседен қашық бол» пікірсайыс жобалық әдістемесі өткізілді. Экологиялық тәрбие және табиғатты қорғау бағытында «Табиғат ғажаптары» суреттер көрмесі, «Құстар – біздің досымыз» тақырыптық кеште шығармашылық, сахналау, жаңа ақпарат сабақтары өткізілді. Эстетикалық тәрбие бағытында «Кітап-сарқылмас рухани қазынамыз» конференциясы, «Қызға-нәзіктік,ұлға-батылдық»диспут,«Наурызым-мерекем,Наурызым-берекем» тақырыптық кеш түрінде өткізілді. Дене тәрбиесі және салауаттыөмір салты бағыты бойынша «Дені сау ұрпақ-жарқын болашақ» ойын сабағы, «Дұрыс тамақтану – денсаулықтың басты кепілі» ауызша журнал, «Жұқпалы аурулардың алдын алу» сауалнама өткізілді. Еңбек және экономикалық тәрбие бағыты бойынша «Еңбек-қуаныш,жалқаулық-азап»рөлдік ойын,«Оқушының құқықтары мен міндеттері» саяхат сабақтары өткізілді Кәсіби шығармашылық тәрбие бағыты бойынша «Шығармашылық-шаттық бастауы»шығармашылық сабағы,«Мамандықтың бәрі жақсы » ойын-тренинг сағаттары өткізілді. Интеллектуалдық мәденитті дамыту бағытында «XXI ғасыр көшбасшысы» интеллектуалды сайысы,«Тапқыр болсаң,талас жоқ» топтық интеллектуалды сайыстары өткізілді. Сонымен бірге лаңкестікке қарсы күрес жұмыстары,өрт қауіпсіздігі,жол көлік оқиғаларының алдын алу шаралары сынып және ата аналар жиналыстарында жүйелі өткізілді. «Өрт қауіпсіздігі ережелері» әңгіме,заң қызметкерлерімен кездесу,баспасөз беттеріне шолу жасалды.«Өрт-тілсіз жау!» Өртке қарсы сақтық шараларын түсіндіру практикалық түрде көрсетілді. «Көшеде жүру ережесі»,«Жол тәртібі-өмір қауіпсіздігі» түсіндіру практикалық түрде көрсетілді. «Бағдаршамның көмегі» диктант жаздырылды. Сондай-ақ,оқушымен және ата аналармен жұмыс жүйелі жүргізіліп,психологпен кездестірілді.Мектепішілік мерекелер мен кештерге белсене араласып,бос уақыттары тиімді ұйымдастырылды. Жыл соңында сынып оқушыларының деңгейінің көрсеткіштері анықталып,жинақталды. Сынып жетекші: Гильманова Э.Е Сыныпқа мінездеме Сынып –2 Ұлты – қазақ-7, лезгин-1 Сынып оқушыларының ұстанымы – «Оқуда да өнерде де тек алға басамыз!» Оқушы саны – 8 Ұл – 3 Қыз – 5 Сынып ұжымы 2013-2014 оқу жылында мектепалды даярлық тобынан бастап қалыптасқан. Сынып оқушыларының оқу әрекетіне, тәрбиелік шараларға қатысу белсенділіктері жас ерекшеліктеріне сай жақсы деп айтуға болады. Оқушылардың мұғалімге қарым-қатынастары жақсы, педагогикалық талаптарға бағынады. Сынып оқушыларының мектеп мотивациялары оң, сабаққа қызығушылықпен келеді, көңіл-күйлері көтеріңкі. Сыныптың әлеуметтік деңгейі: Ұжымда оқушылардың өзара қарым-қатынасы қалыпты. Сайланбаған көшбасшылар – Тлепберген Дильназ, Мақпозова Н (оқуға қабілетті, ашық мінезді, белсенді). Сынып белсенділері: Қапиетов А., Салауат А. Шеттетілген бала жоқ. Сыныптағы психологиялық ахуалды қолайлы деп айтуға болады. Сынып оқушылары ұйымшыл, қайда болсада бірге жүреді, не нәрсені де бірігіп жасайды. Сонымен қатар сыныпта ән салып, би билейтін,өнерлі оқушылар бар. Жалпы сыныптан тыс шараларға белсене қатысады.Сынып оқушыларының сабақ үлгерімін жалпы алғанда орташа деңгейде. 3- оқу озаты, 3-оқу екпіндісі. Сынып белсенділері – оқу секторы, мәдениет, тазалық, шаруашылық секторы және редколегия мүшелері де өз жұмыстарын тиянақты атқарады. Староста - Тлепберген Дильназ. Ол оқушыларды әруақытта ұйымшылдыққа шақырып, бастарын қосып жүреді. Ал оқу секторы Қапиетов Ә.сабақ үлгерімдерін қадағалап қарайды. Оқушылардың бәрі де сыныптан тыс шараларға, үйірмелерге белсене қатысады. Оқушылардың еңбек қатынасына деген ынта – жігері жоғары. Сыныптағы шаруашылық секторы сынып бөлмесіндегі мектеп мүлкіне үлкен жауапкершілікпен қарайды. Сыныптағы оқушылардың бір біріне деген қарым – қатынасы өте жақсы, бір – бірімен өте тату, қиыншылық кезде бір біріне қол ұшын беруге әзір тұрады. Мектептің қоғамдық жұмыстарына әр уақытта топпен бір кісідей атсалысып қатысып, тапсырылған жұмыстарды уақытында, тиянақты, үлкен жауапкершілікпен атқарады. Үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсете біледі. Ұл балдар мен қыз балдардың өзара қарым – қатынастары да айтарлықтай жақсы. Ұл балдар әр уақытта қыз балдарды силап, оларға құрмет көрсетіп, көмектесіп тұруға әзір. Сол сияқты қыздарда өзкезегінде ұлдарға көмектерін аямайды.Оқушылардың мұғалімге деген көзқарасына тоқталатын болсам, оқушыларда ол жағынан құрмет тұтады. Әр пән мұғаліміне тіпті кез – келген мектеп мұғаліміне ілтипатпен қарайды. Сабаққа деген қызығушылықтары жақсы. Олар мұғалімдерге әртүрлі сұрақтар қойып, жаңа тақырыпты толық меңгергілері келеді. Сабаққа оқушылар дайындықпен келіп, жаңа сабақты үлкен зейін қойып тыңдайды. Ата – аналарға келетін болсам, олар сынып өміріне белсенді қатысып отырады. Мектептен қатынастарын үзбейді, көмектерін аямайды. Оқушылардың тәртіпсіздігі байқалмайды, әрбір оқушы өздеріне тапсырылған жұмыстарды уақытылы орындауға тырысады. Еш себепсіз сабақ қалдырмайды. Қосымша сабақтардың өздерінде қалдырмай, үнемі ізденіс үстінде жүреді. Түсінбеген сұрақтарын біліп алуға тырысады. Бірінің білмегенін бірі айтып үнемі көмектеседі. Болашақта бұл оқушылардың біреуініңде артта қалмай, бәрінің де үлкен – үлкен азаматтар мен азаматшалар болып, еліне пайда келтіреріне және жетістіктерге жетеріне сенімдімін. Педагог-психолог Темірғалиева Г.М. Сынып жетекшісі Темірғалиева М М Сынып төлқұжаты І бөлім: Сынып жетекшісі туралы мәлімет: аты-жөні: Темірғалиева Меңдігүл Мұханбетжанқызы туған жылы, күні, айы: 1969. 25. 12. білімі: арнаулы орта, Орал педагогикалық учелищесі мамандығы: бастауыш сыныптар мұғалімі санаты: І еңбек өтілі: 25 жыл. Сыныптың ұстанымы: «Оқуда да өнерде де тек алға басамыз! Тәрбие сағатының өту күні: дүйсенбі. ІІ бөлім: Сынып оқушылары туралы сынып: 2 ұлты: қазақ-7, лезгин-1 оқушы саны: 8 білім сапасы: * тәрбие деңгейі: 100 ІІІ бөлім: Ата-аналар туралы мәлімет отбасы саны: 8 ата-аналар саны: 16 соның ішінде толық отбасы: 7 1-еуі сенімхат арқылы нағашы ата-әжесінің қамқорлығындағы бала.(Мехралиев Ислам) толымсыз отбасы: жалғыз басты ана: жалғыз басты әке: зейнеткер: мүгедек: жұмыс жасайтындар: 5 жұмыс жасамайтындар: 3 Сынып оқушыларының статистикалық көрсеткіштері Оқушы саны 8 ұл 3 қыз 5 Сынып оқушыларының партада орналасу реті Оқушылардың туған күндері туралы мәлімет (2007жылғы –2, 2008 жылғы –6) Реті Оқушының аты-жөні Қаңтар Ақпан Наурыз Сәуір Мамыр Маусым Шілде Тамыз Қыркүйек Қазан Қараша Желтоқсан 1 Жанғалиқызы Назгүл 12.06 2008 2 Жүсіпқалиева Зейнеп 11.09 2007 3 Қапиет Әлихан 20.06. 2008 4 Мақпоз Назым 16.02 2008 5 Мехралиев Ислам 18.06 2008 16.12.2007 6 Набиолла Асылхан 7 Салауат Аягүл 02.08. 2008 8 Тлепберген Дильназ 05.06. 2008 2-сыныптың әлеуметтік паспорты № Оқушының аты-жөні (толық) Толық отбасы Толық емес (ажырасқан) Көп балалы отбасы Әлеуметтік жағдайы төмен отбасы Әкесі қайтыс болған Анасы қайтыс болған Некесіз Зейнеткерлер Ата-анасы ауру (мүгедек) Бала кіммен тұрады Өз үйі н/е пәтер жалдай ма? Мекен-жайы 1 Жанғалиқызы Назгүл + + Ата-анасымен Сатыбалды ауылы 26-3-49 2 Жүсіпқалиева Зейнеп + Ата-анасымен Сатыбалды ауылы - 3 Қапиет Әлихан + + Ата-анасымен Сатыбалды ауылы 26-3-88 4 Мақпоз Назым + Ата-анасымен Сатыбалды ауылы 26-4-85 5 Мехралиев Ислам Ата-әжесімен Сатыбалды ауылы - 6 Набиолла Асылхан + Ата-анасымен Сатыбалды ауылы 26-7-03 7 Салауат Аягүл + + Ата-анасымен Сатыбалды ауылы - 8 Тлепберген Дильназ + Ата-анасымен Сатыбалды ауылы 26-4-94 Оқушылардың өзін-өзі басқару ұйымы «Адам өзен сияқты, барлық өзеннің суы бірдей, бірақ бірінің арнасы тар, ағысы қатты, енді біреуінің арнасы кең, ағысы баяу. Әр адамға адамзат баласының бойына біткен қасиет атаулының барлық нышаны бірдей болғанымен, ол кейде бір қырымен, кейде басқа жағымен көзге түседі» Лев Толстой. Оқушылардың өзін-өзі басқару ұйымы Өзін-өзі басқару ұйымының басты міндеті оқушыларды егеменді Қазақстан мемлекетінің мүддесін қорғай алатын адал да әділетті, іскерде белсенді қайраткер етіп шығару. Сөйтіп оқушы жастарды шығармашылық іс-әрекетке, жеке бас қабілетімен қасиеттерін жетілдіруге, саяси көзқарастарын қалыптастырып өмірге белсенді түрде араласуға, Отанның қауіпсіздігін қорғай білуге, салауатты өмір сүруге дайын, рухани байлығы молйған сауатты азамат даярлау. Ұйым оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамытуға, өзін-өзі басқаруға, жеке тұлға ретінде дамуына ерекше көңіл бөліп басқару ұйымы құрастырған жоспар бойынша тәрбие жұмысын жүргізеді. Өзін-өзі тәрбиелеудің бір маңызды шарты – нақты жоспар жасау. • Өзін-өзі басқару ұйымының міндеттері: • Сынып жиналысы шешімдерінің жүзеге асырылуын ұйымдастырады; • Сабақ үлгерімі төмен оқушыларға көмек ұйымдастырады; • Сынып жиналысын даярлап, өткізеді. • Сынып жетекшісінің міндеті: өзін-өзі басқару ұйымының жоспарын бірлесе отырып құрып, тексеріп, бекіту. • Сынып белсенділерін ұйымдастырушы (староста) - сыныптағы тәртіп пен тазалықты қамтамасыз етеді, оқушылардың сабаққа қатысуына жауапты; • Оқу белсенділігін ұйымдастырушы - оқушылардың сабақ үлгеріміне, сабақта оқулықтардың түгел болуына жауапты; • Мәдениет секторы - сыныптағы түрлі мәдени шаралардың уақытылы өтуіне жауапты; • Спорт секторы - спорттық, сауықтыру шараларын ұйымдастырады. Салауатты өмір салтын насихаттайды; • Тазалық секторы - сынып оқушыларының тазалығын, мектеп формасының сақталуын, сыныптың тазалығын қадағалайды; • Кітапханашы – кітапханамен үнемі байланыста болып, сыныпты оқулықпен қамтамасыз ету; • Ақпаратшы – соңғы жаңалықтардан хабардар болып, оқушыларды қоғамдағы және мектеп өміріндегі ақпараттармен дер кезінде қамтамасыз ету. Рет саны Атқаратын жұмыс бағыттары Оқушының аты жөні 1 Сынып белсенділерін ұйымдастыру Тлепберген Дильназ 2 Оқу белсенділігін ұйымдастыру Қапиет Әлихан 3 Мәдени іс-шараларды ұйымдастырушы Мақпоз Назым, Салауат Аягүл 4 Спорт және денсаулық сақтау іс-шараларын ұйымдастырушы Михралиев Ислам, Жүсіпқали Зейнеп 5 Тәртіп және қауіпсіздік шараларын ұйымдастырушы Набиола Асылхан 6 Сынып кітапханашысы Жанғалиқызы Назым Сынып ата-аналары туралы мәліметтер және ата-аналармен жүргізілетін жұмыс жоспарлары Ата-аналар туралы мәлімет № Оқушының аты-жөні Ата-анасы Жұмыс орны Телефон номері 1 Жанғалиқызы Назгүл Зинешов Жанғали Гайнуллаевич жұмыссыз Зинешова АйсаулеЖасталаповна жұмыссыз 2 Жүсіпқалиева Зейнеп Жолдыбаев Бауыржан Жусупкалиевич Жұмыссыз Искалиева Зауре Сериковна ОБЭ 3 Қапиет Әлихан Абужалитов Канагат Капиетович Жекек кәсіпкер Абужалитова Румия Ишановна мұғалім 4 Мақпоз Назым Жумагалиев Асылбек Макпозович оператор Есеналиева Айслу Габдулжалеловна жұмыссыз 5 Мехралиев Ислам Қапиетов Тумен жұмыссыз Ниязова Айслу Кіші қызметкер 6 Набиолла Асылхан Хабибуллин Сакен Набиоллинович жұмыссыз Супыгалиева Алтыншаш Кайратовна жұмыссыз 7 Салауат Аягүл Кажимов Хамит Салауатович оператор Шигапова Дарига Сагитовна жұмыссыз 8 Тлепберген Дильназ Кадыргалиев Ерсейт Тлепбергенович мұғалім Мутигуллина Айгерим Мутигуллиновна ЭЕМ зертханашысы Ата-аналар комитетінің құрамы Рет саны Атқаратын жұмыс бағыты Ата-аналардың аты-жөні Жұмыс орны, қызметі Үй телефоны, ұялы телефон 1 Ата-аналар комитетінің төрағасы немесе төрайымы Сарбаева Гүлжанат Фатихқызы Орыс тілі пәні мұғалімі 2 Ата-аналар комитетінің мүшесі Есеналиева Айслу Габулжалеловна Жұмыссыз 3 Аналар мектебінің мүшесі Шигапова Дариға Сагитовна Жұмыссыз 4 Әкелер мектебінің мүшесі Кадыргалиев Ерсейт Тлепбергенович Мұғалім 5 Хатшы Искалиева Зауре Сериковна ОБЭ Мектептегі дәстүрлі мерекелер № Іс-шаралар Уақыты 1 «Алғашқы қоңырау» мерекесі 1- қыркүйек 2 Отбасы күні мерекесі Қыркүйектің 2-ші жексенбісі 3 Қазақстан халықтарының тілдері күні 22- қыркүйек 4 «Денсаулық 2015» фестивалі 6- қыркүйек 5 Ұстаздар күні мерекесі «Ұстазым менің, ұстазым!» 5- қазан 6 «Алтын күз» мерекесі Қазан 7 Президент күні 1 желтоқсан 8 Тәуелсіздік мерекесі 16-желтоқсан 9 Әліппемен қоштасу «Рахмет саған, Әліппе» 21 желтоқсан 10 Жаңа жыл мерекесі «Төрлет, құтты Жаңа жыл!» Желтоқсан 11 8 наурыз мерекесіне орай шаралар наурыз 12 Наурыз мерекесі «Қош келдің, Әз Наурыз!» наурыз 13 Құстар күні Сәуір 14 Ынтымақтастық күні 1 мамыр 15 Жеңіс күні 9 мамыр 16 «Бастауышым- бастамам, білім жолын бастаған» 4 сынып оқушыларының ертеңгілігі 18 мамыр 17 «Қош бол, балабақша!» шағын балабақша орталығының ертеңгілігі 20 мамыр 18 Соңғы қоңырау мерекесі 25 мамыр 19 Балаларды қорғау күні 1 маусым 20 «Айгөлек» жазғы демалыс лагерінің ашылуы 1 маусым 21 Астана күні 6 шілде 22 Ата Заң күні 30 тамыз 1.Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие Мақсаты: Жаңа демократиялық қоғамда өмір сүруге қабілетті азаматты және патриотты; тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, оларда балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылыққа қарсы тұру даярлығын қалыптастыру. Міндеттері: • Отанға, мемлекеттік құрылысқа, мемлекеттік саясатқа, мемлекеттік идеологияға; • ҚР Конституциясы мен заңнамасына, мемлекеттік рәміздерге (елтаңба, әнұран, ту), құқықтық тәртіпке;11 елдегі ұлтаралық және конфессияаралық келісімге, халықтар достығына; өз елінің экономикалық және әлеуметтік-мәдени даму саласындағы жетістіктеріне; • басқа адамның құндылықтарына, құқықтары мен бостандығына; • өз өлкесінің (ауыл, қала, шағын аудан) табиғатына, мәдени-тарихи өміріне; • құқықтық білімге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлқына; • заң талаптарына, құқықтары мен міндеттеріне; әлеуметтік құндылықтарға құрметпен қарау, мақтаныш сезімін және жауапкершілік таныту. № Іс – шаралар атауы түрі әдісі уақыты 1 Құқық әлеміне саяхат Саяхат сабақ Ертегі,жағдаят шешу,түсініктеме,ойлан тап,рефлексия 14.09 2 Мемлекеттік Рәміздер-ұлттық мақтанышымыз. Саяси сабақ Ән айту,фильм қарау,көрініс 7.12. 3 Астана-Қазақстанның бас қаласы. Саяхат сабақ Әдеби монтаж 14.12 4 Туған жерім-тұғырым танымдық Сұрақ-жауап, ой толғаныс 25.01. 5 Татулық пен бірлік мекені Әңгіме сағаты Пікірлесу,жағдаяттар шешеу 2.05 2.Рухани – адамгершілік тәрбие Мақсаты: Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани- адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру. Міндеттері: • мораль мен этиканың көпшілік мақұлдаған нормаларына; өзінің қасиетіне, арына және парызына; ішкі бостандығына және адамгершілік шешім қабылдауына; • өзінің және өзге де халықтардың мәдениетіне, дәстүріне, әдет ғұрпына;12 діни құндылықтарға; ой, сөз және іс бірлігіне; өзінің мінез-құлқын жетілдіруге; ар-ұжданымен орындалған қылықтарға; • түрлі мәдениет пен нанымның бірлігіне; адамдарға риясыз қызмет етуіне; өз ата-анасы, Отан, қоғам алдындағы парызына адамгершілік сезім білдіру. № Іс – шаралар атауы түрі әдісі уақыты 1 Адам болам десеңіз Сыр сұхбат Баяндау,көрініс,ой толғаныс 28.09 2 Дос және Достық танымдық Нақыл сөздерді ұғындыру,көрініс,сұрақ-жауап 11.01. 3 Әдептілік-әдемілік кеңес Тренингтер, рөлдік ойындар 28.12 3.Ұлттық тәрбие Мақсаты: Тұлғаны ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарға, ана тілін және мемлекеттік тілді, қазақ халқының, Қазақстан Республикасындағы этностар мен этникалық топтардың мәдениетін құрметтеуге бағдарлау. Міндеттері: • этникалық өзіндік санаға, этникалық сәйкестікке; мемлекеттік тілді және ана тілін меңгеруіне; өз халқының мәдени мұрасына; • қазақ халқының және өз халқының дәстүрлері мен әдет-ғұрпына; • Қазақстанның этномәдениетіне; этносаралық бейбітшілік пен келісімге мақтаныш сезім және жауапкершілік таныту. № Іс – шаралар атауы түрі әдісі уақыты 1 Менің тілім-менің тірегім Ақпараттық-танымдық Сұрақ-жауап, ойтолғаныс, топтық тапсырмалар 21.09 2 Ұлттық ойындар туралы не білеміз? Ойын-сабақ Түсіндіру, сұрақ-жауап, ойындар 18.01. 3 Салт-дәстүрім-қазынам А.с.с. Шығармашылық жұмыстар, өзіндік жұмыстар,көрініс. 30.11 4 Ұлттық құндылықтар-ұрпаққа аманат. танымдық Әңгімелеу,нақыл сөздерді ұғындыру 18.04 5 Ұлт мақтаныштары тағылым Ізденгіс, зерттеу, шығармашылық тапсырма 5.10 6 Бата сөздер мен ырым –тыйымдардың мәні тағылым Кеңес, көрініс,талдау, 14.03. 4.Отбасы тәрбиесі Мақсаты: Ата-аналарды оқыту, бала тәрбиесінде олардың психологиялық- педагогикалық құзыреттіліктерін және жауапкершіліктерін арттыру. Міндеттері: • этноәлеуметтік рөлдерге; өз отбасына және ұрпақ жалғастыруға; адамгершілік қағидаларын қолдау арқылы отбасы және неке құндылықтарына құрметпен, ұқыпты қарау № Іс – шаралар атауы түрі әдісі уақыты 1 Менің отбасым 7.09 2 Отбасының дәстүрі мен құндылықтары өнеге Алтын сөз,сахналау,ой толғаныс,ойын 7.03 3 Әкешім-асқар тауым Сыр-сұхбат Баяндау, көрініс, талдау, ойтолғаныс 1.02. 5.Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие Мақсаты: Тұлғаның өзін кәсіби анықтауына саналы қарым-қатынасын қалыптастыру, экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту Міндеттері:. • мемлекеттің экологиялық даму саласы бойынша саясатына, атап айтқанда «Жасыл экономика» бағдарламасына; • экологиялық сауаттылыққа, табиғатқа, қоршаған адамдарға және өзіне; «адам-қоғам-табиғат» жүйесіне; табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласындағы әр түрлі қызметке; • кәсіби білім мен өнімді еңбекке; нарықтық экономика заңдарына құнтты және позитивті көзқарас қалыптастыру; экологиялық қауіпсіздік тәртібінің нормаларын сақтауға; • еңбек қызметінде мақсатқа қол жеткізуге; мамандық таңдауына; үздіксіз білім негізінде кәсіби жинақылыққа саналы қатынас таныту. № Іс – шаралар атауы түрі Әдісі уақыты 1 Экономика адам өмірінде Ақпараттық-танымдық Әңгімелеу,пікір айту, талдау 12.10 2 Еңбек-бәрін жеңбек өнеге Слайд,сызбалар,ой бөлісу 15.02. 3 Мамандықтар әлемінде танымдық Слайдтар,әңгімелеу, сұрақ-жауап 8.02. 4. Көктемді қондырып қанатына... мерекелік Жеке, шығармашылық жұмыстар 4.04 6.Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие Мақсаты: тұлғаның жалпымәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнердегі және болмыстағы эстетикалық нысандарды қабылдау, меңгеру және бағалау әзірлігін дамыту, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті орта құру. Міндеттері:. • толеранттық және ғаламдық пікірге; көпмәдениеттілік және көптілділікке; мемлекеттік тілді, орыс, ағылшын және өзге тілдерді білу; мәдениетаралық әрекетке; қоғамда және қоғамдық орындардағы жалпыға ортақ мінез-құлық нормаларына; • қарым-қатынас мәдениетіне; эстетикалық мұраттарға, көркемөнер құндылықтарына; шығармашылықпен ойлауға және қиялға, шығармашылық-эстетикалық қызметті қалыптастыруға қызығушылық, ұмтылыс таныту № Іс – шаралар атауы түрі әдісі уақыты 1 Күй өнерінің жұлдызы-Нұрғиса Өнеге Топтастыру, сұрақ-жауап,күй тыңдау 19.10 2 Адам бойындағы асыл қасиеттер Әңгіме сағаты Әңгімелеу, пікір алысу. 22.02. 3 Сынып Жұлдызы Жұлдызды сағат Бақытты сәт ойыны 29.02. 7.Зияткерлік тәрбие ,ақпараттықмәдениет тәрбиесі Мақсаты: Әрбір тұлғаның зияткерлік мүмкіндігін, көшбасшылық қасиеттерін және дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетін дамытуды қамтамасыз ететін уәждемелік кеңістік қалыптастыру. Міндеттері:. • өмір бойы білім алуына; өздігімен білім алуы және алған ақпаратты пайдалану біліктілігіне; • сыни тұрғыдан ойлау, талдау және алған ақпаратты тиімді пайдалану қабілетіне; • зерттеушілік және жобалық қызмет біліктерін, инновацияға қабілеттілікті меңгеруіне; пікірталас жүргізу дағдыларына; жасампаз қызметке; топтағы жұмысқа, корпоративтік рухты нығайтуға; ақпарат көздерін сыни іріктеуге; • Интернет-қауымдастығына қосылу дәрежесіне; Интернеттегі девиантты мінез-құлыққа қарсылық білдіру; • Интернет-сауаттылық қалыптастыруға; ақпараттық қызметте және байланыс жасауда этикалық нормаларға; жоғары ақпараттық мәдениет қалыптастыруға ұмтылу және қызығушылық білдіру. • № Іс – шаралар атауы түрі әдісі уақыты 1 Интернеттің, ұялы телефонның пайдасы мен зияны. Ақпараттық-танымдық Пікірталас, дебат 26.10 2 Білімді бүлдіршін сайыс Инеллект. Сайыс 2.11 3 Ұшқыр ойлы ұрпақпыз Топтық сайыс Топтық жұмыстар, шығармашылық тапсырмалар 23.11. 4 Кітап-білім бұлағы Рухани-аққпарат Шығармашылық, топтық, ізденіс, пайымдау 16.05. 8.Дене тәрбиесі,салауатты өмір салты Мақсаты: Салауатты өмір салты, дене дамуы және психологиялық денсаулық сақтау дағдыларын, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау біліктілігін ойдағыдай қалыптастыру үшін кеңістік орнату. Міндеттері:. • денсаулық жағдайының скринингіне; әлеуметтік мақсаттар мен рухани қажеттіліктерге; теріс ықпалдарға қарсы тұрудың тиімді тәсілдерін меңгеруге; табиғи қабілеттерді орынды пайдалануға; • денсаулық сақтауға және нығайтуға, қауіпсіз және жауапты мінез- құлыққа; өмірдегі жаңа жағдайларға сабырлылыққа; қауіпсіздік және өмір сүру әрекетін қамтамасыз етуге; денсаулық сақтау ортасын құруға тілегі және даярлық білдіру. № Іс – шаралар атауы түрі әдісі уақыты 1 Дұрыс тамақтану-денсаулық кепілі кіріктірілген дөңгелек үстел 16.11 2 Жұқпалы аурулардың алдын-алу Маман кеңесі Дәрігермен сұхбат 11.04 3 Дәрумендер туралы не білеміз Сахналық қойылым Рөлдік ойындапр 25.04. Оқушылар өмірінің қауіпсіздігі Мақсаты: Тәрбиелік қызметтің түрлі формалары арқылы өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етудің негізін қалыптастыру. Міндеттері: • тәрбиелік қызметтің түрлі формалары арқылы өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етудің негізін қалыптастыру; • өмір сүру қауіпсіздігі ережелерін насихаттаудың формалары мен әдістерін жетілдіру; • оқушылардың төтенше жағдайлардағы мінез-құлықтарының практикалық дағдыларын үйрету мен жаттықтыру; • оқушылардың жолда жүру ережелерін сақтаулары мен орындауларының орнықты дағдыларын қалыптастыру. Өрт қауіпсіздігі № Алынған шаралар Түрі Әдісі Уақыты 1 Өрт қауіпсіздігі ережелері тәрбие сағат Заң қызметкерлерімен кездесу,баспасөз беттеріне шолу 23.05. 2 «Оттан сақтан!» кеңес Әңгіме, Қауіпсіздік ережелерін күнделікті өмірде ұстана білуге үйрету Сынып жиналысында Жол-көлік оқиғаларының және жарақаттың алдын алу № Алынған шаралар Түрі Әдісі Уақыты 1 Жол тәртібі-өмір қауіпсіздігі Тәрбие сағаты Сараман,жағдаяттарды талдау,дәрігерлік көмек 21.12. 2 «Жол ережесін білесіз бе?» сауалнама Жол ережелеріне қатысты қауіпсіздік ережелерін пысықтау Сынып жиналысында Оқушымен жұмыс № Алынған шаралар Уақыты Жауапты 1 Сынып белсенділерін сайлау,жұмыстарына бағыт беру 2-қыркүйек Сынып жетекші 2 Сыныптағы кезекшілікті ұйымдастыру 2-қыркүйек 3 Оқушылардың жеке іс-қағаздарын толтыру қыркүйек Сынып жетекші 4 Оқушының сынып оқушыларымен өзара қарым-қатынасын анықтау Сынып жиналысында /қараша/ Сынып жетекші психолог 5 Сыныптың әлеуметтік портреті қыркүйек Сынып жетекші 6 Оқушыларды мектеп жарғысымен, мінез құлық ерезжелерімен,мектептегі бірыңғай талаптармен,құқықтарымен,міндеттерімен таныстыру Сынып жиналысында /қараша/ Сынып жетекші 7 Оқушылардың басқа пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысуын қадағалау. үнемі Сынып жетекші 8 Оқушылардың бос уақыттарын тиімді өткізуге ат салысу. үнемі Сынып жетекші 9 Оқушы үлгірімін зерттеу. Тоқсан сайын Сынып жетекші 10 «Оттан сақтан!» кеңес Сынып жиналысында /наурыз/ Сынып жетекші 11 «Жол ережесін білесіз бе?»сауалнама Сынып жиналысында /мамыр/ Сынып жетекші 12 Үлгерімі нашар оқушымен жұмыс Сабақ барысында Сынып жетекші 13 Тазалық-саулық кепілі Сынып жиналысында /желтоқсан/ Сынып жетекші Дәрігер 14 Оқушы күнделіктерін тексеру Апта сайын Сынып жетекші 15 Ұқыптылық –жақсы қасиет Сынып жиналысында /наурыз/ Сынып жетекші 16 Жазғы-демалысты ұйымдастыру жұмыстары Сынып жиналысында /мамыр/ Сынып жетекші 17 «Ақ гүлдер тренингі» мамыр Сынып жетекші Сынып жиналыстарын оздыру Мектеп-біздің анамыз I 1. Оқушыларды мектеп жарғысымен, мінез құлық ерезжелерімен,мектептегі бірыңғай талаптармен,құқықтарымен,міндеттерімен таныстыру. 2. Ітоқсан қорытындысы 3. Сынып белсенділерінің тоқсандық есебі 4.Оқушының сынып оқушыларымен өзара қарым-қатынастарын анықтау 3-қараша Сын жетекші психолог Оқу инемен құдық қазғандай. II 1 Iж.ж.қорытындысын хабарлау 2. «Тазалық –саулық кепілі»кеңес 3.Оқушы күнделіктерінің ұсталуы. 4.Кітап оқуға құштарлық /оқушыны кітап оқуға баулу/ 29-желтоқсан Сын жетекші Дәрігер Мектеп кітапханашысы Оқу мен тәрбие егіз ұғым III 1 ІІІ.тоқсан қорытындысын хабарлау 2. «Ұқыптылық-жақсы қасиет» әңгімелесу 3. «Оттан сақтан!» кеңес 4. Сынып басшысы мен оқу секторының есебін тыңдау. 19-наурыз Сын жетекші Менің сыныбым-менің мақтанышым IV 1 Оқу жылы қорытындысын хабарлау 4. Жазғы демалысты ұйымдастыру 3. «Жол ережесін білесің бе?»сауалнама 4 «Ақ гүлдер»тренингі 5. Сынып жетістіктеріне тоқталу. 25-мамыр Сын жетекші Ата-анамен жұмыс № Алынған шаралар Уақыты Жауапты 1 Сыныптың әлеуметтік төлқұжатын тексеру қыркүйек Сынып жетекші 2 Үй аралау шарасын жүргізу Айлық барысында Сынып жетекші 3 Ата-аналармен оқушылардың сабақ үлгерімдері мен қатынастары туралы пікірлесу Жыл бойына Сынып жетекші 4 Ашық есік күндерін белгілеу,сабаққа қатысуға ықпал ету әр сейсенбі Сынып жетекші 5 Сынып ата-аналар жиналыстарын өткізу әр тоқсан сайын Сынып жетекші 6 Сауалнама жүргізу,диагностика 7 Ата-аналарды сабаққа қатысуға жұмылдыру. үнемі 8 оқушылардың отбасыларын зерттеу; ата-аналармен жеке жұмыс; Қыркүйек уақытылы Сынып жетекші 9 ата-аналарды педагогикалық ағарту; Сынып жетекші 10 ата-аналардың сыныптың ұжымдық істерін дайындау мен өткізуге қатысымын қамтамасыз ету; үнемі Сынып жетекші 11 оқушылардың оқу, тәрбие және даму барыстары мен нәтижелері туралы ата-аналарды хабардар етіп отыру. жиналыстарда Сынып жетекші 12 Ата-аналармен бірлескен түрде шаралар өткізу уақытында Сынып жетекші Сауалнама жүргізу,диагностика 13 «Ата мен ана-бала тәрбиесінің қамқоршысы, өнегесі.» пікіралмасу Ата-аналар жиналысында Сынып жетекші 14 «Тәрбие басы –тал бесік» дөңгелек үстел Ата-аналар жиналысында Сынып жетекші 15 «Ұлттық тәрбие- имандылық негізі»баяндама Ата-аналар жиналысында Сынып жетекші 16 «Отбасы бақыты.» ата-аналарға арналған семинар тренинг Ата-аналар жиналысында Сынып жетекші 17 Ата-аналарға тренингі Ата-аналар жиналысында Сынып жетекші 18 Психолгоиялық-педагогикалық кеңес беру 19 Жеке сұрақтар бойынша кеңестер уақытында Сынып жетекші психолог 20 Балалардың жетістіктері туралы ата-аналарға хат. Ата-аналар жиналысында Сынып жетекші 21 Ата-аналарға сауалнама жүргізу. Ата-аналар жиналысында Сынып жетекші 22 «сәйкестендіру»тестісі Ата-аналар жиналысында Сынып жетекші 23 «Бала үлгеріміне не әсер етеді?»әңгімелесу Ата-аналар жиналысында Сынып жетекші Ата-аналар жиналысы оздыру тақырыптары Сынып жиналыстарында ата-аналарды ағарту жұмыстары I Келіңіз,танысайық! 1. Ата-аналарға арналған танысу тренингі 2. Тоқсан қорытындысын хабарлау 3. «Ата мен ана-бала тәрбиесінің қамқоршысы, өнегесі.» пікіралмасу 4. Ата-аналарға арналған сауалнама. «Сәйкестендіру» тестісі 5-қараша Сын жетекші психолог II Біз баламызға,баламыз бізге ұқсайды. 1. «Отбасы бақыты.» ата-аналарға арналған семинар тренинг 2. Iж.ж.қорытындысын хабарлау 3. «Ұлттық тәрбие- имандылық негізі»баяндама 4.Балалардың жетістіктері туралы ата-аналарға хат 6-қаңтар Сын жетекші Ата –ана III Біздің ортақ істеріміз 1 .Тоқсан қорытындысын хабарлау 2. «Тәрбие басы –тал бесіктен»- дөңгелек үстел 3. «Бала жақсы оқу үшін қалай көмектесу керек?»дөңгелек үстел 4.Жекелеген сұрақтарға орай маман кеңесі 24-наурыз Сын жетекші психолог IV Кеш қалмаңыз! 1 . Оқу жылы қорытындысын хабарлау 2. Жыл бойы сыныппен үнемі байланыста болған ата-аналарды марапаттау 3. «Бала үлгеріміне не әсер етеді?»әңгімелесу 3Жазғы демалысты ұйымдастыру 25-мамыр Сын жетекші Психологпен жұмыс № Жұмыстың түрі уақыты Педагог- психолог: Темірғалиева Г.М. Қосымша құжаттар: Сабақ Уақыты Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма Сенбі 1 Сынып сағаты Қазақ тілі қазақ ті Қазақ тілі әдебиеттік оқу 2 қазақ тілі матем Матем матем матем Ғажайып матем 3 Әдебиеттік оқу әдебиеттік оқу Дүниетану әдебиеттік оқу Дене тіл дамыту 4 Дене . дене Бейнелеу өзін-өзі тану Еңбек ақпараттық білім нег. 5 Музыка ағылшын Еңбек 6 С а б а қ к е с т е 1 – жартыжылдық 2 – жартыжылдық Сабақ Уақыты Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма Сенбі 1 2 3 4 5 6 Сыныпқа сабақ беретін пән мұғалімдері туралы мәлімет Р/с Пән атаулары Пән мұғалімдері 1 Музыка Тлепбергенова Амина 2 Өзін-өзі тану 3 Бейнелеу өнері Макпозова Насимова Әлібекқызы 4 Еңбекке баулу 6 Ағылшын тілі Сергалиев Ержан Мұратұлы 7 Ақпараттық білім негіздері Сансызбаев Абылай Факультатив сабақ күндері № Пәні Уақыты Пән мұғалімі 1 «Ғажайып математика» сенбі Темірғалиева М М 2 «Орамды сөз –ой көркі» сенбі Темірғалиева М М 3 Ақпараттық білім негіздері сенбі Сансызбаев Абылай Үйірме сабақ күндері № Пәні Уақыты Пән мұғалімі 1 Қауырсын қалам сенбі Темірғалиева Н Ф 2 Шебер қолдар сенбі Макпозова Н.Ә. Оқушылардың үйірмелерге қатысуы туралы мәлімет Реті Оқушылардың аты-жөні Мектептегі үйірме Мектептен тыс үйірме Қамтылуы 1 Жанғалиқызы Назгүл 2 Жүсіпқалиева Зейнеп 3 Қапиет Әлихан 4 Мақпоз Назым 5 Мехралиев Ислам 6 Набиолла Асылхан 7 Салауат Аягүл 8 Тлепберген Дильназ Оқулықтар туралы мәлімет р/с Оқушының аты-жөні Қазақтілі Әдебиеттік оқу Матем Дүниетану Ағылшын Өзін-өзі тану Музыка Бейнелеу Еңбек 1 Жанғалиқызы Назгүл 2 Жүсіпқалиева Зейнеп 3 Қапиет Әлихан 4 Мақпоз Назым 5 Мехралиев Ислам 6 Набиолла Асылхан 7 Салауат Аягүл 8 Тлепберген Дильназ 2сынып оқушыларының тәрбиелік деңгейі көрсеткіштерін анықтау жинақ қағазы № Тегі,аты Жауапкешілігі Ұқыптылығы Тәртібі Оқуға деген жауапкершілігі Еңбекке қатысы Ұжымдық және достық Қайырымдылық пен елгезектігі Шынайылығы Тұйықтық пен қарапайымдылығы Мәдени деңгейі Тәрбиелік деңгейі Қорытынды бағасы 1 Жанғалиқызы Назгүл 2 Жүсіпқалиева Зейнеп 3 Қапиет Әлихан 4 Мақпоз Назым 5 Мехралиев Ислам 6 Набиолла Асылхан 7 Салауат Аягүл 8 Тлепберген Дильназ Әрбір көрсеткіш бойынша тәрбиелік деңгейді анықтау үшін диагностикалық кестені қолдану керек. А - анық көрінеді (5 балл) К - көрінеді (4балл) НК- нашар көрінеді (3балл) КЕ - көрінбейді (2балл) Баға орташа арифметикалық есеппен шығарылады(сома 11-ге бөлінеді) 5-4.5 балл-жоғары деңгей 4.5-3.9 балл-жақсы деңгей 3.8-2.9 балл-орташа деңгей 2.8-2 балл-төмен деңгей Сыныпта 8 оқушы жоғары деңгей --------------- жақсы деңгей ----------------- орташа деңгей --------------- төмен деңгей----------------- Күні Сынып жетекшісі: Темірғалиева М М Жыл бойы өткізілетін шаралардың саны мен түрлері Сайыс әңгіме өнеге танымдық ойын кеңес тағылымдық Ақпарат-тан. саяхат Сыр сұхбат Дөңгелек үстел шығармашылық қойылым Интереактивті сабақ Саяси сабақ Барлығы Ата-аналар жиналысы Сынып жиналысы пікіралмасу тренинг Дөңгелек үстел Баяндама Хабарлама саулнама кеғесу Хат алмасу есеп 3 3 3 5 1 2 2 3 2 2 1 2 2 1 1 33 4 4 1 2 1 1 8 2 2 1 1 Источник: http://тәрбие тұжырымдамасына негізделген | |
Просмотров: 6779 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|