Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Сабақтың тақырыбы: Логикалық есептер Сынып: 2 Мақсаты: оқушылардың математика пәнін алған білімдерін жетілдіру, логикалық қабілеттерін арттыру; Міндеттері: Білімділік: математика сабақтарында алған білімдерін қайталатып, оны қолдана білуге үйрету; Дамытушылық: оқушыларға математиканың қызықты әрі пайдалы екенін сезіндіру, математикаға құштарлық сезімдерін ояту, қызығушылығын арттыру; Тәрбиелік: балаларды өз бетінше ойланып, ойын дұрыс жеткізе білуге, өзін көпшілік алдында емін-еркін сезінуге тәрбиелеу; Сабақтың түрі: ойын, сайыс. Қолданылған көрнекіліктер: электрондық тақта, электронды тақтаның маркері, презентация, тестер, үлестірмелі карточкалар, деңгейлік тапсырмалар; Сабақта қолданылған технологиялар: АКТ(ақпараттық коммникативтілік технологиялар), деңгейлеп оқыту технологиясы; Сабақтың мазмұны: I. Ұйымдастыру кезеңі II. Мақсат қою кезеңі III. Жаңа сабақ IV. Сергіту сәті V. Жаңа сабақты бекіту VI. Сабақты қорытындылау VII. Мадақтау, бағалау Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушылардың топ-топпен бөліп, рефлексиялық бағалау мен мадақтау жайлы айту; II. Мақсат қою кезеңі: Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау, кезеңдерімен таныстыру; III. Жаңа сабақ: Оқушыларды пішіндерді хатқалтадан алу тәсілімен топқа бөлу. Топтың атын құрастыру және топ басшысын сайлау . Оқушыларға үш логикалық есептің шартымен таныстыру; презентация ретінде (презентация); № 1 есеп, графқа байланысты есеп Бір құста қанатының қағысы 3 метр, басқа құста 2 метр, үшіншісінде 1 метр, төртіншісінде бір жарым метр. Бүркіт үкіден үлкен, гриф кандорадан кіші, бірақ бүркіттен үлкен. Әр құстың қанатының қағысы қандай? №2 есеп, ықтималдық теориясына байланысты есеп Әлияда қызыл, көк және жасыл үш түсті пирамидкалар бар. Пирамидкаларды сөреге түрлі тәсілдермен қоюға көмектес. Оны қалай жасай ? Как это сделать? №3 есеп, кестеге байланысты есеп: Кесе, стакан және пиалада шәй , кофе және сүт құйылған. Пиалада –кофе емес, стаканда –кофе мен сүт емес. Кесе, стакан, пиалада қандай сусын құйылып тұр? IV. Сергіту сәті : бейне серігу сәті V. Жаңа сабақты бекіту: Оқушылар болғанда 1рез алақанды бірге ұрады. Есептерді топ-топпен жарысып электрондық тақтада шығару. Ықтимал теориясына қатысты есептер: Жанияда екі қорапша бар. Біреуінде ракушкалар, ал екіншісі бос. Ракушка қай қорапта, егер қорапшалардағы жазулар жалған болса? Олжас, Қарлығаш және Алмас көрнекілік жасады. Олардың біреуі -бояулармен салды, ал екеуі – түрлі –түсті қарандаштармен. Оқушылардың ішінде кім боямен салды, егер айтылғандар жалған болса? Математикалық сұрақтар: 1. Үш үйрек аспанда, Үшеуі бұлт артында, Екеуі өзенге түсті. Қанша үйрек қалды? (8) 2. Жайлауда үш қой жайылып жүр, әрбіреуінің алдында бір қойдан. Неше қой артық? (3 қой) 3. Олжастың қарындасына 4 жас, ағасына 6 жас . Қарындасына 6 жас толғанда Олжасқа неше жаста болады? (8 жас) Топтық тапсырма: Біздің орманда әркім өз шаруасымен айналысады және оған басқаларды үйретеді: біраулер корзинкалар тоқиды, бірелер балық аулайды. Кәсіпі біз бір-бірімізден үйрендік. Мысық Кәмшаттан, Кірпі-Қояннан, Түлкі-Қасқырдан, Тышқан-Кірпіден үйренді. Құндыз Қасқырмен Кәмшатқа, Қоян Ақтиынға, ал Борсық Қоянға үйретті. Құндыз Аюдың оқушысы, ал Кірпі Тоқылдақтың оқытушысы болды. Карзинканы барлығынан жақсы тоқитын Кірпі. Қоян, Тоқылдақ, Қасқыр және Түлкі қандай кәсіппен айналысады. Осы аңдардың ішінде басқалардан бұрын қайсысы балық аулады, қайсысы карзина тоқуды үйренді. VI. Сабақты қорытындылау. Оқушылар біз бүгін есепті шығарудың қандай тәсілдерімен таныстық. Қандай тақырыпты өттік. Қалай ойлайсыңдар, сабағымыз мақсатына жетті ме? VII. Мадақтау, бағалау. Рефлексиялық бағалау; Қолданылған әдебиеттер: «Математическая энциклопедия». 2000 жыл Оспанов Т.К. Математика. Оқу құралы – Алматы, 2000 жыл. Кучер Т. П., Адильбекова А. К Математика . Оқу құралы. Алматы «Атамұра» 2000 Пышкало А. М., Стойлова Л. П. т.б. Математика бастауыш курсының теориялык негіздері А., Мектеп. 1984 жыл К.К. Абдуалиева, Ш.Р. Нұрланқызы «Графтың көмегімен орындалатын стандартты емес есептер» , Семей қ. 2014 жыл. Источник: http://collegy.ucoz.ru/publ | |
Просмотров: 1521 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|