Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Математика пәнінен қысқа мерзімді жоспар. Сабақ: "Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы" Мектеп: "№12" КММ Күні: 19.01.2016 Мұғалімнің есімі: Исабекова Дана Амангельдыевна Сынып: 3 "Г" Қатысқандар саны: Қатыспапағандар саны: Сабақ негізделген оқу мақсаты Топпен жұмыс жасау барысында сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып, Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы туралы білімдерін кеңейту. Сауатты, көркем жазу дағдыларын қалыптастыру. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: • Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы туралы біледі, топпен жұмыс істей алады, ой бөліседі. Оқушылардың басым бөлігі: • Сұрақтарға жауап береді, жазба жұмыстарында қолдана алады. Кейбір оқушылар: • Мысал келтіреді, салыстырады, дәлелдемелер бойынша жауап береді. Тілдік мақсат Оқушылар: • Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы туралы тақырыбы бойынша өз ойларын еркін жеткізе алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: • Қыстырма, қаратпа сөздерін нақты, орынды қолдана алады. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктер: Талқылауға арналған тармақтар: «Ыстық орындық», «Вен диаграммасы», «Өрмекшінің торы», «БББ» кестесі, «Бағдарша»", АКТ. Сіз неліктен .................................. екенін айта аласыз ба? Сондықтан, себебі, яғни, (Дәлелдей алады). Жазылым бойынша ұсыныстар: Кесте толтыру, жазба жұмыстары, оқулықтағы деңгейлік тапсырмалар Алдыңғы оқу Ұзындықты өлшеу. Жоспар Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті 1.Ұйымдастыру кезеңі (5мин) Ынтымақтастық орта қалыптастыру. (Оқушылармен амандасу, Психологиялық ахуал, топқа бөліну (түрлі кампиттер)) Оқушылар шеңберге тұрып. Өлеңді айтып, шеңбер бойымен айланалды: Мен бәріңе Денсаулық тілеймін! Мен бәріңе Қуаныш тілеймін! Мен бәріңе Мейірім тілеймін! Мен бәріңе шуақты күн тілеймін! Мен бәріңе көңілді ойын тілеймін! Және т.б. Оқушылар шеңберде тұрып сағат тілімен бір-біріне бүгінгі күнге тілектер айтты.(сәттілік, қуаныш, үздік баға, белсенділік т.б.) Топқа кампиттермен бөлінді. 1. 2.Өткен материалды қайталау 2. (7 мин) Үй тапсырмасын "Ыстық орындық" әдісі арқылы тексердім. Қайталау материалы бойынша жаңа тақырыппен байланысқан ой толғау сұрақтары қойылып отырды. Әр топтан бір баладан шығып кезекпен ыстық орындыққа отырды. Сұрақтарға жауап берді. "Бағдаршам" арқылы бағалап отырды. 3. Жаңа сабақ (15 мин) Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасы. Оқушылар таратылған кампиттерді немен өлшейтіндіктері туралы айтады. Салмағын немен анықтайтыны айтылады. Сабақтың тақырыбы. Оқушылар топпен бірге оқу арқылы жаңа тақырыппен танысу. Минут Грамм Миллиметр Сағат Килограмм Метр Тәулік Центнер Километр Тонна №2. Кестені жаттап ал: 1 кг-1000г 1ц-100кг 1т-1000кг-10ц Қалып қойған сандарды тап: №4. Кенеттен сұрау. • Не артық: 99кг ба, әлде 1ц ме? • Не кем:11ц ме, әлде 11кг ба? • Үлкен шаманы ата: 7 кг, 800г. • Кіші шаманы ата:600кг, 20ц. • Үлкен шаманы таңда:80ц, 80кг, 80г. • Кіші шаманы таңда: 10ц,2т,1000кг Сұрақтарға жауап берді. Қандай өлшем бірліктері жазылып тұрғанын оқиды, онымен не өлшейтінін айтып, топтарға бөледі. 4. Сергіті сәті (2 мин) Сергіту жаттығуы Балалар тақтада көрсетілген жаттығуды қайталады. 5.Жаңа материалды бекіту (10мин) №5 кестені толтыру Бір қорапшаның массасы Қорапшалар саны Жалпы массасы 200г 2 ?г 50г 2 ?г "Өрмекшінің торы" әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыпты бекіту. Содан кейін жұбымен 3-4 минут пікірлесті. 6.Үй тапсырмасын беру (2мин) №7 18-бет (оқушылар жазып алды) 7.Бағалау (4мин) Басбармақ әдісі арқылы. Күлегештер арқылы. Жиынтық бағалау. Кері байланыс парағы бойынша қорытынды жасау Оқушылар бірін-бірі бағалады Таратпа қағазды толтырды. Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар Басталуы 5мин. Ынтымақтастық орта қалыптастыру. (Оқушылармен амандасу, Сергіту сәті, Топқа бөлу) АКТ қолдану Ортасы 30мин"Ыстық орындық", "Ткенеттен сұрау","Өрмекшінің торы", "Венн" әдісін пайдалану, Сұрақтар қою, оқулықпен жұмыс Таратпа қағаздар Аяқталуы 10мин Кері байланыс әдісі бойынша қорытынды жасау Стикерлер Қосымша ақпарат Дарынды және үлгерімі төмен балалармен жеке жұмыс. Саралау Бағалау Пән аралық байланыс АКТ мен байланыс Құндылықтардағы байланыс • Деңгейлік тапсырмалары • Смайлик арқылы • Инсет кестесі арқылы • Логика пәні Қорытынды бағамдау Қабілеті төмен оқушыларға мұғалім тарапынан көмек керек болуы мүмкін. Үй жұмысы: №7 18-бет АКТ – оқушылар жоғарыда келтірілген сілтемелер бойынша формуламен жұмыс істей алады. Ой толғау Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. Оқыту мақсаты шынайы болды. Бүгін оқушылар Массаны өлшеу. Масса бірліктерінің арақатынасымен танысты. Оқыту ортасы ынтымақтастық ахуалынан кейін көңілді болды. Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты. Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым. Мен жоспарымды жеті модульмен ықпалдастыра отырып әзірледім. Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты) 1: "Өрмекшінің торы" әдісі арқылы арқылы оқушылар бір-бірлеріне түсіндіру табысты болды. 2: Бағалау критерийлерін басшылыққа ала отырып қойылған бағаларға оқушылар келісіп қана қоймай, келесі жолы жоғары нәтиже алу үшін қандай кемшіліктерді жою керектігін түсіндім. Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты) 1:Формативті бағалауды оқыту үшін бағалау ретінде қолданудың маңызы зор, өйткені оқушылар сабақ кезіндегі деңгейлік тапсырмалар кезінде жіберіліп жатқан аз-кем кемшіліктеріне қарамастан, олардың еңбегін, ынтасын мақтап-мадақтап формативті бағалап отырдым. Оқушының Райан мен Декидің ішкі уәжін дамытады деп ойлаймын. 2: Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, жиынтық бағаны ашық түрде қою. Себебі оқушы нәтижеге жету үшін өзінің мүмкіндіктерін ғана емес, сонымен қатар нәтижеге жету жолын да алдын-ала біліп отырады. Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім? Сабақтың оң нәтижеге жетіп, табысты болуы үшін мұғалім құзыреттілігі жоғары дәрежеде болу керек. Оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас шынайы болса, балалардың көтеріңкі көңіл-күйлерінің куәсі болатынымды білдім. | |
Просмотров: 2483 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|