Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Сабақтың мақсаты: Қарама-қарсы мағыналы сөздер. Білімділік: қарама-қарсы мағыналы сөздер туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру, берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы сөз тауып айта білуге үйрету. Дамытушылық: балалардың өз ойын дұрыс жеткізуге,пікірін айта білуге тәрбиелеу.Сөйлем құрастыруда мағынасы әр түрлі сөздерді дұрыс қолдана білу. Тәрбиелік: өз бетімен қорытынды шығара алуға, алған білімін қолдана алуға, Сабақтың мақсаты: Қарама-қарсы мағыналы сөздер. Білімділік: қарама-қарсы мағыналы сөздер туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру, берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы сөз тауып айта білуге үйрету. Дамытушылық: балалардың өз ойын дұрыс жеткізуге,пікірін айта білуге тәрбиелеу.Сөйлем құрастыруда мағынасы әр түрлі сөздерді дұрыс қолдана білу. Тәрбиелік: өз бетімен қорытынды шығара алуға, алған білімін қолдана алуға, адамгершілікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, шығармашылық тапсырма, түсіндіру Сабақтың көрнекілігі: кесте,сиқырлы сандықша дидактикалық материалдар. Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру бөлімі 2. Психологиялық дайындық Дөңгелек шеңбер. Қуанамын мен де, Қуанасың сен де, Қуанайық достарым Арайлап атқан күнге. 3.Үй тапсырмасын тексеру а) «Сиқырлы сандық» ойыны ұйымдастырылады. Сандықша ішіндегі сөздерді оқып, әр сөздің нені білдіретінін айту. Оқушылар шығып сандықшадан қағаздарға жазылған сөздерді алады. Сызғыш- сұрағы не? Заттың атауы Бала-сұрағы кім? Заттың атауы Үлкен- сұрағы қандай? Сапаның аталуы Күлді- Сұрағы не істеді? Қимыл атауы. ә) Үй тапсырмасын қорытындылау. Сөз дегеніміз не? -Сөз дегеніміз заттың, сапаның, қимылдың ,санның атауы. Сөз неден құралады? -Сөз дыбыстан құралады Сөз нені білдіреді? -Сөз мағынаны білдіреді. 4. Жаңа сабақ Дәптерді ашу, бүгінгі күннің жадын жазу. Үстелдің үстіне әр түрлі үлкен-қысқа, қалың-жұқа,ақ-қара заттар қойылады. Оқушылардан заттарды салыстыра отырып, сипаттама беру сұралады. Осылайша қарама-қарсы мағынадағы сөздердің мағынасын ашу. Көркем жазу. Жж Жақсы. Жақсыдан үйрен, Жаманнан жирен. Осы мақал-мәтелдегі қандай екі сөзді жұптастыруға болады?(жақсыдан-жаманнан) олардың мағыналары қандай сөздер? (қарама-қарсы сөздер) Кестемен жұмыс. Мағынасы қарама-қарсы сөздер. 1.Қант тәтті болады, бұрыш ащы болады. 2. Үлкен кісі бастар, кіші кісі қостар. 3. Жақсы бала-қуаныш, жаман бала-өкініш. Кестедегі қарамен жазылған сөздерге оқушылардың назары аударылады. Жаңа сабақты қорыту. Сөз мағыналарының қандай түрлері бар? Мағынасы қарама-қарсы, мағынасы жуық, дыбысталуы бірдей, мағынасы әр басқа сөздер. Сабақты бекіту. Оқулықпен жұмыс. 2-жаттығу Озған-мұрат, Қалған ұят. Игіліктің ерте-кеші жоқ 3-жаттығу. Бірінші қатардағы сөздерге екінші қатардағы қарама-қарсы мағыналы сөздерді тауып жаз. Тар қону жас қатты қалың қысқа кіру жұқа көшу кәрі жұмсақ кең ұзын шығу Топшама үлестіру. Мақалдарды жатқа айтып,қарсы мәндес сөздер табу. 1.Дос басқа қарайды, дұшпан аяққа қарайды. 2.Батыр бір рет өледі, қорқақ мың рет өледі. 3.Ақылды іс тындырады, ақымақ тіс сындырады. 4.Жақсы сөзге жан семіреді, жаман сөзден жан қорқады. 5. Мейірімді алғыс алса, мейірімсіз қарғыс алар. 6. Жомарт дос көбейтеді, сараң мал көбейтеді. 7. Ашу дұшпан, ақыл дос. 4-жаттығу Жазғы киімі жасыл, қысқы киімі ақшыл (ағаш) Күндіз білінбейді, түнде күлімдейді. (ай) Сергіту сәті. Тап-таза суда, Балық жүзіп ойнайды, Біресе жиырылады. Біресе керіледі, Біресе құмға тығылады. а) Шығармашылық тапсырма. «Көп нүктенің орнына сол сөзге мәндес сөздерді тауып жаз және сөйлем құра. Сұлу,...(әдемі,көрікті ажарлы) Батыр,...(ер,батыл,ержүрек) Суық,...(мұздай,салқын,аяз) ә)Қарама-қарсы мағынасын тап. Биік-Адал-Ашық- Ақ-Қатты-Арзан- Ұзын-Өтірік-Ыстық- Жоғары-Жақсы-Батыр- «Қарама-қарсы сөзді тап» ойыны. Сабақты қорыту. Мағынасы бір-біріне қарама-қарсы сөздер Антонимдер деп аталады. Мысалы:үлкен-кіші, суық-жылы, ескі-жаңа, қатты-жұмсақ. Үйге тапсырма:5-жаттығу,ереже. Бағалау.(сандықтың ішін ашып,балаларға бағалар үлестіріледі. адамгершілікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: жаңа сабақ Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, шығармашылық тапсырма, түсіндіру Сабақтың көрнекілігі: кесте,сиқырлы сандықша дидактикалық материалдар. Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру бөлімі 2. Психологиялық дайындық Дөңгелек шеңбер. Қуанамын мен де, Қуанасың сен де, Қуанайық достарым Арайлап атқан күнге. 3.Үй тапсырмасын тексеру а) «Сиқырлы сандық» ойыны ұйымдастырылады. Сандықша ішіндегі сөздерді оқып, әр сөздің нені білдіретінін айту. Оқушылар шығып сандықшадан қағаздарға жазылған сөздерді алады. Сызғыш- сұрағы не? Заттың атауы Бала-сұрағы кім? Заттың атауы Үлкен- сұрағы қандай? Сапаның аталуы Күлді- Сұрағы не істеді? Қимыл атауы. ә) Үй тапсырмасын қорытындылау. Сөз дегеніміз не? -Сөз дегеніміз заттың, сапаның, қимылдың ,санның атауы. Сөз неден құралады? -Сөз дыбыстан құралады Сөз нені білдіреді? -Сөз мағынаны білдіреді. 4. Жаңа сабақ Дәптерді ашу, бүгінгі күннің жадын жазу. Үстелдің үстіне әр түрлі үлкен-қысқа, қалың-жұқа,ақ-қара заттар қойылады. Оқушылардан заттарды салыстыра отырып, сипаттама беру сұралады. Осылайша қарама-қарсы мағынадағы сөздердің мағынасын ашу. Көркем жазу. Жж Жақсы. Жақсыдан үйрен, Жаманнан жирен. Осы мақал-мәтелдегі қандай екі сөзді жұптастыруға болады?(жақсыдан-жаманнан) олардың мағыналары қандай сөздер? (қарама-қарсы сөздер) Кестемен жұмыс. Мағынасы қарама-қарсы сөздер. 1.Қант тәтті болады, бұрыш ащы болады. 2. Үлкен кісі бастар, кіші кісі қостар. 3. Жақсы бала-қуаныш, жаман бала-өкініш. Кестедегі қарамен жазылған сөздерге оқушылардың назары аударылады. Жаңа сабақты қорыту. Сөз мағыналарының қандай түрлері бар? Мағынасы қарама-қарсы, мағынасы жуық, дыбысталуы бірдей, мағынасы әр басқа сөздер. Сабақты бекіту. Оқулықпен жұмыс. 2-жаттығу Озған-мұрат, Қалған ұят. Игіліктің ерте-кеші жоқ 3-жаттығу. Бірінші қатардағы сөздерге екінші қатардағы қарама-қарсы мағыналы сөздерді тауып жаз. Тар қону жас қатты қалың қысқа кіру жұқа көшу кәрі жұмсақ кең ұзын шығу Топшама үлестіру. Мақалдарды жатқа айтып,қарсы мәндес сөздер табу. 1.Дос басқа қарайды, дұшпан аяққа қарайды. 2.Батыр бір рет өледі, қорқақ мың рет өледі. 3.Ақылды іс тындырады, ақымақ тіс сындырады. 4.Жақсы сөзге жан семіреді, жаман сөзден жан қорқады. 5. Мейірімді алғыс алса, мейірімсіз қарғыс алар. 6. Жомарт дос көбейтеді, сараң мал көбейтеді. 7. Ашу дұшпан, ақыл дос. 4-жаттығу Жазғы киімі жасыл, қысқы киімі ақшыл (ағаш) Күндіз білінбейді, түнде күлімдейді. (ай) Сергіту сәті. Тап-таза суда, Балық жүзіп ойнайды, Біресе жиырылады. Біресе керіледі, Біресе құмға тығылады. а) Шығармашылық тапсырма. «Көп нүктенің орнына сол сөзге мәндес сөздерді тауып жаз және сөйлем құра. Сұлу,...(әдемі,көрікті ажарлы) Батыр,...(ер,батыл,ержүрек) Суық,...(мұздай,салқын,аяз) ә)Қарама-қарсы мағынасын тап. Биік-Адал-Ашық- Ақ-Қатты-Арзан- Ұзын-Өтірік-Ыстық- Жоғары-Жақсы-Батыр- «Қарама-қарсы сөзді тап» ойыны. Сабақты қорыту. Мағынасы бір-біріне қарама-қарсы сөздер Антонимдер деп аталады. Мысалы:үлкен-кіші, суық-жылы, ескі-жаңа, қатты-жұмсақ. Үйге тапсырма:5-жаттығу,ереже. Бағалау.(сандықтың ішін ашып,балаларға бағалар үлестіріледі. | |
Просмотров: 1376 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|