Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Сулейменова Манарслу Данабековна- Ақтөбе облысы Мұғалжар ауданы Қандыағаш қалалық №3 мектеп-гимназиясының бастауыш класс мұғалімі Математика Сабақтың тақырыбы: Қайталау Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылармен өткен тақырыптарды пысықтау барысында тапсырмалар орындау. 2. Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, тілін, ой-өрісін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. 3. Шапшаңдыққа, білгірлікке тәрбиелеу. Сабақтың түрі: қайталау сабағы Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, талдау, ой қозғау. Көрнекілігі: сандар қатары, фигуралардың суреті. Сабақ барысы І. Ұйымдастыру кезеңі. - Балалар, бүгінгі сабағымызға қонақтар келіп отыр. Қонақтармен амандасу. Қонақ күту салтымыз, Оқып-біліп жатырмыз. Келген қонақ сіздерге Сәлем бердік жалпымыз. ІІ. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Қосу, айырма, тең, артық, литр, азайту, уақыт. ІІІ. а) Сандарды ретімен санау, кері санау. 2 4 3 1 5 7 8 6 9 10 Бір таңбалы сандар Екі таңбалы сандар ә) Қосындылар және айырмалар құру. Компоненттерді қайталау. 0+1=1 10-5=5 0+2=2 10-6=4 0+3=3 10-7=3 0+4=4 10-8=2 0+5=5 10-9=1 Нөлге санды қосқанда Азайғышы бірдей сан азайтқышы 1 санға сол сан шығады. мәні 1 санға кем. б) Барлық мүмкін теңдіктерді құру. 10= 8= 6= 4= 9= 7= 5= 3= 1-10 сандардың қосу кестесі. в) Салыстыру: 2 > 1 1 < 2 2+1 = 1+2 Сандарды, өрнектерді салыстыру. Өрнектерді салыстыру үшін өрнектердің мәнін тауып салыстырамыз. г) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 1 < 10 2 < 9 3 < 8 ғ) «Кел ойнайық!» Қалқанқұлақтың қатесін тап. 8+2=9 3+3=6 10>9 6-2=4 4+2=6 4>6 5+3=7 7-5=2 2<3 Теңдіктер. Теңсіздіктер д) Геометриялық тапсырма. Ұзындығы 5 см кесінді сыз. Одан қысқа кесінді сыз. е) Сергіту сәті. Математикалық жұмбақтар. ё) Әр суреттегі текшелер нешеу екенін анықтау. 6 8 9 8 Текше туралы не білеміз? Текшенің 4 жағы бірдей шаршы. Ал шаршының барлық қабырғалары бірдей. Өз бетімен жұмыс. ж) Дәптермен жұмыс. 10 9 8 6 7 5 4 3 2 сандарының құрамын анықтау. (өз-өзін тексеру) ІV. Қорыту. - Балалар сабақ ұнады ма? Не білдің? Не үйрендік? V. Мадақтау. Меңзер бойынша өрнектер құрып, мәнін тапсақ біздің бүгінгі сабағымыздың, жұмысымыздың нәтижесін білеміз. VІ. Үйде 1-10-ға дейін санап, қосу кестесін білу. | |
Просмотров: 789 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|