Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Жумадилова Бахытгуль Бургантаевна, бастауыш сынып мұғалімі, Өзін-өзі тану гимназиясы Сабақ.Дүниетау Тақырыбы:Тері-ағзаның қорғаныс мүшесі. Максаты: Адам денесін тері жауып тұратынын түсіндіру, дене мүшелерімен тері гигиенасымен таныстыру; білімін, тілін дамыту: денсаулық сақтауға, тазалыққа тәрбиелеу. Сабақ типі: Аралас сабақ. Әдісі: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу. Көрнекілігі: Суреттер, үлестірмелер. Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу,түгендеу,оқушылардың зейінін, назарын жаттығулар орындау арқылы сабаққа аудару. Мен бүгін көңілді келдім. Кәне, шеңбер құрайық, өзіміздің жақсы көңіл күйімімізді бір- бірімізге берейік. Өйткені, көңіл күйіміз жақсы болса, қиындықтарды оңай жеңеміз ғой. ІІ. Психологиялық дайындық: 1. Не себепті мектептегі әр оқушы спортпен шұғылдануға міндетті? 2.Қандай спорттық ойындарды білесің? Ол қандай қасиетке тәрбиелейді? ІІІ. Білімді тексеру кезеңі: 1.Сұрақтарға жауап алу. 2. Спорт түрлерін ата? 3. Қорытындылау IV. Мақсатын қою кезеңі: Тақырыбын, мақсатын хабарлау Тері-ағзаның қорғаныс мүшесі V. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі: Сурет бойынша жұмыс 1.Ұлғайтқышпен көрсетілген терінің құрылысымен таныстыру. 2. Сарамандық жұмыс VI. Жаңа материалды меңгергенін тексеру кезеңі: 1.Оқушыларға оқыту. а) іштей ә) дауыстап б) теріп оқу 2. Сұрақтар мен тапсырмаларды орындау. -Жарақат алғандағы алғашқы көмек. 1. Тері үсіген кезде а) сылаймын; ә) жылы суға саламын; б) тіліммен жалаймын; в) ақ дәкемен ораймын; 2. Соғып, жарақаттанғанда: а) жылы суға малынған дәкемен ораймын; ә) қыздыратын затты басамын (тұз, грелка); б) медициналық жапсырманы жапсырамын; в) суық суға малынған дәкемен ораймын. 3.Егер жарақат үлкен болса: а) қатты айқайлаймын; ә) ұйықтауға тырысамын; б) дәрігерге көрінемін; в) барлық адамдарға көрсетемін. VII. Бекіту кезеңі: Қорытындылау VIII. Үйге тапсырма беру кезеңі: 13-15 бет оқу. Бағалау. | |
Просмотров: 907 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|