Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға С.Сарғасқаевтың өмірі мен шығармалары туралы мағлұмат бере отырып, оқу дағдысын қалыптастыру, түсінгендерін қысқа әрі нақты әңгімелей білуге үйрету, мәтіннің негізгі идеясын ашу. Дамытушылық: Оқушылардың әдеби шығарманы сүйіп оқып, шығармадағы жақсы қасиеттерді бойына сіңіру, сөйлеу мәдениетін, сөздік қорын дамыту. Тәрбиелік: Табиғат пен адамның өзара байланысы, тірі табиғатқа қамқор болуға үндеу, табиғатты аялап, оның байлығын, әсем көрінісін сақтай білуге, қорғауға қасиетті туған жерін сүюге тәрбиелеу. Түрі: аралас сабақ. Әдісі: ой қозғау, сұрақ – жауап, ауызша баяндау, проблеманы іздену. Көрнекіліктер: тірек сызбалар, табиғатты бейнелейтін суреттер, оқушылардың өздері салған суреттері. Пәнаралық байланыс: дүниетану, бейнелеу. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.Шаттық шеңбері Үлкенге де сіз Кішіге де сіз Құрметпенен сіздерге Бас иеміз біз 1.оқушылардың назарын сабаққа аудару. Топқа бөлу. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау қорыту. Қарлығаш өлеңін оқу 3.Көктем туралы шығарма жазып келу. Қарлығаштың ана-екенін жеткізу ІІІ. Сабақтың мақсатын қою. 1.Ой қозғау. Мәтінді оқымас бұрын оқушылардың жалпы ағаш, шыбық туралы ойларын біліп алу қажет. -Ағаш туралы не білесіңдер? -Ол тірі табиғат, жасыл өсімдік, жалпы қоршаған ортаға пайдасының көптігін оқушылар анықтап береді. IV. Жаңа сабақ. 2.С.Сарғасқаев. (1925 – 1995ж.). Жамбыл облысының Сұлутор өңірінде туған. Қазақтың белгілі балалар жазушысы оның қаламынан «Достар», «Көңілді балалар», «Бір көшенің балалары», «Тәмпіш танау» атты әңгіме, хикаят жинақтары және «Ұстаз» романы жарыққа келді. 3.Мәтінді мәнерлеп оқу, мазмұнымен таныстыру. Өз бетімен іштей оқу. Сөздік жұмыс. Тесе – кетпеннің кішкене түрі. V. Мәтінмен жұмыс. Тізбек бойынша оқыту. І топ Тұжырым кестесін толтыру ІІ топ Темірге хат жазу І топ Сұрақ дайындау ІІ топ Мақал құрастыру І топ Өлең шығару ІІ топ Табиғатқа қамқорлық әңгіме жазу а) Әңгіме неге «Шыбық» деп аталған? ә) Сен Темірдің орнында болсаң, не істер едің? б) Бақыттың орнында болсаң ше? Орманға жалғыз кетер ме едің, әлде бармай – ақ, үйіңе қайтып келер ме едің? в) Бақыт шыбықты не үшін отырғызды деп ойлайсыңдар? 4.Жоспар. 1.Бақыттың Темірге баруы. 2.Орманға бару. 3.Ауа райының бұзылуы. 4.Темірдің өкініші. 5.Кесте бойынша Бақыт пен Темірге мінездеме беру. Жағымды және жағымсыз, ұқсас қасиеттерін анықтау. VI. Сабақты қорыту. Негізгі кейіпкерлері кімдер? Темір, Бақыт. Қандай? Жалқау, Еңбекқор. Іс әрекеттері? Үйде қалды, Тоғайға кетті. Не істеді? Кітап оқыды, Шыбық отырғызды. Бақыт пен Темірдің қылықтарын салыстыр. Еңбек туралы мақал–мәтелдер айту. «Еріншектің ертеңі таусылмас», «Еңбегің қатты болса, татқаның тәтті болады.» VII. Бағалау. Үйге тапсырма беру. С.Сарғасқаев. «Шыбық» әңгімесін оқу. К.Д.Диханбаева, Источник: http://collegy.ucoz.ru/publ/49-0-0-0-1 | |
Просмотров: 697 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|