Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Пәні: Сауат ашу Сынып: 1 Сыныптағы оқушы саны-7 Қатысқаны-7 Күні: 08.02.2016ж. Сабақтың тақырыбы: Малдың төлін сүюі. Жуан және жіңішке айтылатын сөздер Сілтеме Оқулық, жоспар,әдістемелік журналдар, интернет материалдары Жалпы мақсаты: Оқушылар малдың төлді сүюі туралы тақырыппен танысады. Сөздік қорлары молаяды, тілдері дамиды. Жуан және жіңішке сөздердің айтылуы туралы мағлұматтар алады.Сауатты, қатесіз жазуды үйренеді. Оқу үшін оқудың нәтижелері Тақырып пен жаттығулар, тапсырмалар Блум таксономиясы бойынша оқу деңгейлеріне сәйкес орындауға жаттығады. Негізгі идеялар Сөздегі дауысты дыбыстар жуан болса, сөз жуан айтылады. Сөздегі дауысты дыбыстар жіңішке болса, сөз де жіңішке айтылады. Сабақта қолданылатын материалдар Флипчарттар, фломастерлер, жануарлардың суреттері, нақыл сөздер, Оқыту әдістері Топтық жұмыс Оқулық, интернет материалдары Әдіс-тәсілдер Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Бағалау формативті/суммативті Сабақ кезеңдері: Психологиялық дайындық І. «Қызығушылықты ояту» кезеңі: Білу -ұйымдастыру -үй тапсырмасын сұрау -қарастырылған тақырып бойынша бұрыңғы білім еске түсіріледі, белсенді әрекетке жұмылдырылады,ойлау жұмысына ынталандырылады. Тренинг Топқа бөлу «Микрафон»әдісі Оқушылармен амандасады Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар бойынша екі топқа бөледі Өткен сабақ бойынша сұрақтар қояды Сәлемдеседі.Шеңбер бойында жүріп, бастаушының жасаған қимылдарын жасайды. «Әнші төлдер» өлеңін бірінен соң бірі жатқа оқиды Топқа бөлінеді «Шапалақтау» әдісі ІІ. «Мағынаны тану»Түсіну 1-тапсырма: 2-тапсырма: 39 - жаттығу (ауызша) Сергіту сәті «Ойлан, жұптас, талқыла» «Көңілді күн» Мұғалім «Малдың төлін сүюі» өлеңін түсініп оқуларын тапсырады. Әр сөзде неше дауысты дыбыс бар? Олар қалай айтылады? Жуан ба? Жіңішке ме? Оқушылар топта мәнерлеп, түсініп оқиды, тақырыпқа сай постер жасап, қорғайды ЕРЕЖЕ: Сөздегі дауысты дыбыстар жуан болса, сөз жуан айтылатынын меңгереді Әуенге сай қимылдар жасайды «Бас бармақ»әдісі ІІІ. «Ой толғаныс» кезеңі:Қолдану 3-тапсырма: 40 - жаттығу 4-тапсырма: Ойлан, тап Семантикалық карта Жаңа материалды пысықтау: Тақырыптан түсінгендерін кестеге толтыруды ұсынады. Өлеңді оқып жуан айтылған сөздерді теріп дәптерге жазады Оқушылар семантикалық картаны толтырады «Бес бармақ»әдісі «Екі жұлдыз, бір тілек» Үйге тапсырма: Тапсырма береді 1. Өлеңді мәнерлеп оқу,ережені есте сақтау Қорытынды -Бүгінгі сабақтан нені білдіңдер? Жуан және жіңішке айтылатын сөздер туралы нені білдіңдер? Сұрақтарға жауап береді Рефлексия -Сабақ сендерге ұнады ма?Қандай тапсырма қызықты болды?Не қиын болды? Бағалау парағы: «Блоб ағашы» | |
Просмотров: 672 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|