Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Пәннің аты:Математика Уақыты:21.01.2016ж Кабинет:2 А Мұғалім:Әлдибай.А Сабақтың атауы Қосу және азайту. 45+23, 68-23. Мақсаты Мақсаттары: 45+23 және 68 - 23 жағдайларындағы қосу және азайту тәсілдерін меңгерту. Оқушылардың танымдық және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Ұйымшылдыққа, табиғатқа қамқорлықпен тәрбиелеу. Екі таңбалы сандарды қосып азайта алады Логикалық ойлау қабілеттері дамиды Топта,жұпта жұмыс жасауға үйренеді Көрнекілігі: жазбаша қосу слайд, карточкалар, сурет Әдісі: сұрақ - жауап, талдау Түрі: ашық сабақ Күтілетін нәтиже +Психологиялық ахуал "Шатты шеңбері" Ой сергіту Оқудағы жаңа әдіс-тәсіл Сыни ойлау Топқа бөліну:"Мозайка әдісі" Масаты:ұжымдық жұмыс жасауға машықтандыру " Өрмекші торы" стратегиясы Мақсаты:өткен сабақтан алған білімдерін бекіту Психологиялық дайындық: - Балалар, бүгінгі біздің сабағымыз өзгеше болмақ, өйткені бізге қонақтар келіп отыр. Сондықтан біз өзіміздің білімімізді көрсетіп, бір - бірімізге табыс, сәттілік тілейміз. Нұрға толы бар аймақ, Күн шыққанда арайлап. Ұйқымыздан тұрғанда, «Қайырлы таң ботам» - деп Күлімдейді жан анам. Қайырлы таң ұстазым! Қайырлы таң достарым! Қайырлы таң қонақтар! Күндегіден ерекше сабақ. Сондықтарда мен сіздерге тамаша көңіл- күй сыйлағым келіп тұр. Экранға назар аударыңыздар 1- слайд Суретте нелер бейнеленген? Оқушыларға өздерінің таңдаған геометриялық фигураларды алғызып топқа бөлу Топтар: шаршы,тіктөртбұрыш,үшбұрыш Сабақта топтардың ережелерін еске салу. 1 - ереже: Сабақта бір - бірімізді тыңдаймыз! 2 - ереже: Математика пәні нақты ғылымдар болғандықтан нақты, дәл жауап береміз! 3 - ереже: Сабақта өзіміздің тапқырлығымызды, шапшаңдығымызды көрсетеміз! 4 - ереже: Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз! 5 - ереже:Бір-бірімізді қолдаймыз! 2слайд. Геометриялық фигуралардың тапсырмасын орындату.Үлестірмелік қағаздар Алған фигураларының периметрін таптыра отырып уй тапсырмасын пысықтау. Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. АКТ Қызығушылық ты ояту Миға шабуыл "Серпілген сауалдар" әдісі Фигуралардың периметрі неге тең болды? Олар қандай сандар? Қандай сандардың қосындысы? Өз ойларынан топпен 1есеп қосу амалына,1есеп азайту амалына орындату Орындаған тапсырмадан қандай ереже шығара аласыздар? Сабақтың тақырыбын хабарлау,жалпы мақсаты айту және оқушыларды мақсат қоюға тарту Барлығымыз дәптерімізді ашып бүгінгі күн ретін, жазып алайық. Ү. Математикалық диктант: 47ні 3ке арттыр.90ды 3-ке кеміт.44пен 6 саннының қосындысын тап.30бен 8 санының айырмасын тап. 8онд5 бір қандай сан.7 онд2бірлік Оқушыларға сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы түрінде жазып көрсету: 18, 28, 37, 72, 45, 53, 67, 76, 81, 93. 5 - слайдтан /тексеру/ 10+8--- 30+7------40+5 50+3------60+7 70+6------80+1 90+3------70+2 Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс. № 1. Оқулықтағы өрнектердің мәндерін табуға оқушыларға ұсынамын, одан кейін тақтаға 45+23 өрнегін жазамын. 40+20= 60 5+3= 8 60+8=68 45+23= (40+5)+(20+3) = 68 - Қосындының мәнін табу үшін алғашқы үш өрнекті пайдалануға бола ма? Оқушылар қорытынды жасайды: осы қосындының мәні 1 және 2 - өрнектер: 40+20 және 5+3 мәндерінің қосындысына тең. № 2. Ауызша орындалады. Оқушылар алгоритмді қолданып, өрнек мәнін табуды өздері түсіндіреді және екі таңбалы сандарды қосу әдісі туралы қорытынды жасайды: Екі таңбалы сандарға қосу амалын қолданғанда бірліктерді бірліктерге және ондықтарды ондықтарға қосады. № 3, 4. Осы тапсырма бойынша жұмыс ауызша жүргізіледі. Қандай өрнектердің көмегімен 68 - 23 мысалын шығаруға болатынын анықтауды оқушыларға ұсынамын. Оқушылар №3, 4 - шешу алгоритмдерін пайдаланып, екі таңбалы сандарды азайту әдісі туралы қорытынды жасайды: Екі таңбалы сандармен азайту амалын орындағанда бірліктерден Сергіту сәті Музикалық би.Оқушыларға би қимыл-қозғалысын қайталап орындатамын Ой сергітеді,шашағандары Басылады Ой толғаныс "Жұптас,ойлан бөліс"стратегиясы Топпен жұмыс"Кубизм " стратегиясы Мақсаты:өз білімдері бойынша ой жинақтау Шығармашылық тапсырма: № 5 76 - 34= (70 - 30) + (6 - 4) = 42 42+35= (40+30) + (2+5) = 77 85 - 32= (80 - 30) + (5 - 2) = 53 37+41= (30+40) + (7+1) = 78 94 - 52= (90 - 50) + (4 - 2) = 42 31+42= (30+40) + (1+2) = 73 56 - 24= (50 - 20) + (6 - 4) = 32 81+17= (80+10) + (1+7) = 98 Логикалық есеп. Екі шебердің біреуі 23 қамшы өрді,ал екіншісі одан 2 қамшы артық өрді.Екі шебер барлығы неше қамшы өрді Бағалау Блум таксаномиясы арқылы критерилерге сәйкес бағалайды. " Өзіңді өзің бағалап көр! " 1.Білу- Жаңадан қандай білім алдың? 2.Түсіну -Берілген білімді түсіндің бе? 3. Қолдану - Алған біліміңді қайда әрі қалай қолданар едің? 4. Талдау, жинақтау - Біліміңді жинақта(қандай термин сөздерді білдің) 5.Бағалау - Біліміңнің маңызын дәлелде. Нені ұға алмадың соны жаз Сабақ барысында жинаған ұпайлары арқылы бағалаймын. Оқушылар өзін өзі бағалау. Ниет білдірген оқушылардың талдауы тыңдалады. Кері байланыс Оқушылар смайликтерде көрсетілген көңіл күй күйлерге сәйкес бағанға жабыстыруы керек Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады Уйге тапсырма Бір таңбалы бірдей екі санның қосындыларын жаз.Әр қосындымен байланысты айырмалар құр.Олардың мәндерін тап. Оқушылар күнделіктеріне жазып алады | |
Просмотров: 1423 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|