Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы Горьковский орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Дюсенова Кульзира Калиевна САБАҚ: математика МЕКТЕП: Горьковский орта мектебі Күні: Мұғалімнің есімі: Дюсенова Кульзира Калиевна СЫНЫП: 1 Қатысқандар саны: 13 Қатыспағандар саны: 0 Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 1.1.3.3. Уақытты циферблат арқылы анықтау; сағат Күтілетін нәтиже Барлық оқушылар: Уақыт өлшем бірліктерін біледі Оқушылардың басым бөлігі: Циферблат арқылы уақытты анықтайды. Кейбір оқушылар: Сағат моделін құрастырады Тілдік мақсат Оқушылар: Негізгі сөздер мен тіркестер: Сағат - часы- Уақыт - время- Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Уақыт өлшем бірлікткрі дегеніміз не? Сағатты қай кезде пайдаланамыз? Сағат не үшін керек? Бір сағаттың ішінде не орындауға болады? Жазылым: Суретте көрсетілген уақытты жазады Алдыңғы оқу: Уақыт өлшем бірліктері ЖОСПАР Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар Басы 2 мин 2 мин Тренинг «Сағатпен достасу» «Ыстық орындық» әдісі арқылы уақыт өлшем бірліктер туралы оқушылардың білімдерін тексеру Сағат суреті Ортасы 3 мин 5 мин 15 мин Сергіту сәті 2 мин 10 мин «Сағат түрлері» презентация көрсету. Ежелгі заманда және осы мезгілде уақытта білу үшін адамдар қандай сағаттарды қолданды? Суретке қарап сағат түрлерін айтады және өздері білгендерін қосады. Сағат – часы – Уақыт – время - Сағаттың құрылысын талдау. Сағат дегеніміз не? Сағатты қай кезде пайдаланамыз? Сағат не үшін керек? Мұғалімнің көмегімен оқушылар сағатқа қарап оның құрылысы туралы айтады. Сағаттық, минуттық тіл, 1-12 дейін цифралар (циферблат). Циферблат не үшін қажет? Бір сағатта 60 минут бар. Бұл уақытта сағаттың тілі бір саннан келесі санға жылжығанша, минуттық тіл толық бір айналым жасайды.Минуттық тіл 12-ні көрсеткенде сағаттық тіл сол мезгілдегі уақытты көрсетеді. Цифралар арабша немесе римша сандармен жазылады. Жарты сағат неше минут құрайды? 1 тапсырма: сағатқа қарап уақытты анықтайды, дәптерге жазады. 2 тапсырма: мұғалім уақытты айтады оқушылар сағат тілдерін қозғап атылған уақытқа қояды 3 тапсырма: жай сағатпен және электронды сағаттарды салыстыру, қандай айырмашылығы бар? Карточкамен жұмыс: 1-3 мин ішінде қанша өрнек шығара алады? Бір сағ ішінде ше? Өрнектер: 5+2 9-5 4-2 3+0 5-0 6+3 5+5 4-1 7-3 4 тапсырма: Маржан үй тапсырмасын 1 сағатта орындады. Ал Айжан үй тапсырмасын 10 минут ерте аяқтады. Қыздардың әрқайсысы үй тапсырмасын неше минут орындады? Бір сағатта не істеуге болады? Күн тәртібіне байланысты 5 тапсырма: қолжетімді материалдармен сағат моделін құрастыру. Құрастырған сағаттарында уақытты көрсетеді. Сен сағат нешеде тұрасың? Сабақ нешеде басталады? Сабақ нешеде аяқталады? АКТ қолдану Сағат Карточкалар өрнектер Оқушылар қимылдар жасайды Пластмас тарелкелер, ермексаз, трубочкалар, 1-12 дейін сандар. Соңы 5 мин Рефлексия «Серега, выходи...» Ералашты көрсету. Не үшін сендерге мына Ералашты көрсеттім. Уақыттың маңыздылығы. Уақытты дұрыс пайдалану, күн тәртібін құрастыру. «Бағдаршам» АКТ Қосымша ақпарат: Сең білесің бе? Астанада жеңіс саябағында күн сағаты орнатылған. Ашық күндері сағат дәл уақытты көрсетеді. Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз ойына не түйіп алдың? Смайликтер. Бағалау жетондар. Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс Тарих, еңбек | |
Просмотров: 1388 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|