Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
3 сынып Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Тіл және сөйлеу Сілтеме: Қазақ тілі 2 сынып Алматы «Атамұра» 2014 жыл. Жалпы мақсаттар: Оқушыларда сөйлеу туралы ұғым қалыптастыра отырып, сөйлеу тілін дамыту.Оқу дағдысын жетілдіру барысында әдептілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.Түсініп қатесіз оқу, сөйлеу тілін дамыту. Оқыту нәтижесі: 1. Сөйлеу тілі дамиды; 2. Оқу дағдысы жетіледі; 3. Дыбыстық талдау жасай алады; 4.Алған білімдерін өздіктерінен қорыта алады. Тапсырмалар 1. Қызығушылықты ояту: «Ой қозғау» 2. «Ойлан, жұптас, талқыла» Топтық жұмыс. 3. Оқулықпен жұмыс, дәптермен жұмыс. 4. Рефлексия. Кейінгі тапсырмалар Өзгерістерді бағалау Басқа әріптестермен ақылдасу Тәжірибе негізінде өзгерістерді сипаттау Жүргізілетін жұмысым Кезең Модуль Блум Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті Мотавациялық кезең Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалог арқылы) мен Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту үшін бағалау ж/е оқытуды бағалау АКТ Талантты ж/е дарынды балаларды оқыту жас е.с.б.б. Оқытудағы басқару ж/е көшбас шылық Білу Түсіну. Талд. Қолд. Жинақтау 1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық. Күннен, жерден нәр алған Біз - өмірдің гүліміз. қыркүйек басталған Сәтті болсын күніміз. Бағалау критерийлерімен таныстыру. Бағалау критерийлері. 1.Үй жұмысын орындап келу. 2. Өлеңді мәнерлеп оқи алуы; 3. Қосымша сұрақтарға жауап беру. 4. Сабаққа белсенді қатысу. 3.Қызығушылықты ояту «Ой қозғау». Сөздік диктант Уақыт, уылдырық, Мерует, уыстау, қырау, тұсау, ашудас, хайуанат, миуа, қиюластыру, уағда, уілдеу, уылдырық, татулық, шашу, бурыл. 4.Жаңа мағынаны таныту. Т іл арқылы сөйлеседі,хабар береді, пікірлеседі, білмегенін сұрайды, кеңеседі. 5.Сергіту сәті. 6.Дәптермен жұмыс кезеңі. 3-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы. Соңғы екі сөйлемді көшіріп жаз. 2,4-жаттығу. (Ауызша) 7.Ойлан, жұптас, талқыла» 1-топ: «телефон» сөзіне дыбыстық талдау 2-топ: «журнал» сөзіне дыбыстық талдау 3-топ: «магнитофон» сөзіне дыбыстық талдау 4- топ: «микрофон» сөзіне дыбыстық талдау 5-топ: «газет» сөзіне дыбыстық талдау Топ жұмыстарын қорғап болған соң мадақталады. Үйге тапсырма: 5-жаттығу. Ережелерді еске түсіру, қайталау. 7.Рефлексия. Сонымен, балалар, сөйлеу не үшін қажет екен? - Сөйлеу не арқылы жүзеге асады? 8.Бағалау. Мұғалім: Бүгінгі сабақ ұнады ма? Мұғалім: Олай болса, бүгінгі сабақта кім өте жақсы жауап бергенін бағалайық. Құралдарын түгендеу. Оқушылар топқа бөлініп, өз үстелдерінің басына жиналады. Белсенді қатысады. Сабақтың мақсатына жетеді. Әр топтың жетекшісі өз тобы оқушылары туралы мәлімет береді.Үй тапсырмасы бойынша оқушылар сұрақтарға жауап береді. Сұрақтарға жауап береді. Мұғалімнің тапсырмасы бойынша оқушылар жұптасып бір бірімен ой бөліседі. Түсінбеген жерлерін бір-бірінен сұрас тырады. Бір-біріне қолдау көрсетіп, көмектеседі. Оқушылар бір-бірін бағалайды. Тапсырмаларды дұрыс орындап, жақсы баға алуға ынталанады. Топтық жұмысты орындай отырып, оқушылар жеке ойларымен бөліседі. Бірбірімен ақылдаса отырып, жұмыстарын қорғайды. | |
Просмотров: 2095 | Комментарии: 3 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|