Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Қазақ тілі Уақыты: 17.01.2017ж. Кабинет: Мұғалім: Қажапова Ұлболсын Сабақтың атауы Ілік септік Сілтеме Қазақ тілі оқулығының әдістемесі Сабақтың жабдығы интернет көздері,презентация,плакаттар Жалпы мақсаттар Зат есімнің септелуі туралы білімдерін толықтырып,ілік септігі және оның сұрақтары мен жалғаулары туралы білімдерін қалыптастыру,сөздік қорын байыту, сөйлем ішінен ілік септігінде тұрған сөздерді табуға үйрену Оқыту нәтижесі -зат есімнің септелуін еске түсіреді; -ілік септігінің сұрақтары мен жалғаулары туралы білімдерін қалыптастырады; -ілік септігінде тұрған жалғауларды ажырата біледі; -сөйлем ішінен сөздерді табуды үйренеді. Сабақтың түрі Жаңа сабақ Топқа бөлу Суреттерді таңдау арқылы сөз таптарына байланысты бөліну. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Ынтымақтастық атмосферасы Көңіл күй ахуалын туғызу: Қазақ тілі – өз тілім, ана тілім, Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім. Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені Болашағым, бақытым, дара тілім. -Міне, балалар, кемеңгер ғұлама ақын, жазушыларымыздың тілі – туған тіліміз, қазақ тілі сабағын бастайық. «Ақ тілек,әсем күлкі»» – Көңіл күйлеріңіз қалай? – Керемет! – Сабаққа дайындықтарыңыз қалай? - Тамаша! - Ынталарыңыз ше? - Ғажап! - Ендеше сабағымызды бастайық - Ооооооо Үй тапсырмасын сұрау Үй тапсырмасын тексеру. «Көршіңді тексер» Әр оқушы көршісінің үй тапсырмасын тексереді, бағаланады. Өткенге шолу Дұрыс па әлде бұрыс па? (иә,жоқ) 1.Зат есім дегеніміз-заттың атын білдіретін сөздер..(иә) 2.Зат есім септеледі?(иә) 3.Қазақ тілінде 6 септік бар?(жоқ) 4.Атау септіктің сұрақтары кім? Не?(иә) 5.Атау септік сөйлемде тұрлаусыз мүше болады?(жоқ) Топтарды смайликпен бағалау Қызығушылық ты ояту Кіріспе: 1.Криптограмма Криптограмма шешіп,бүгінгі тақырыпты анықтау. 2. Жаңа сабақ Олай болса бүгін біз ілік септігінің сұрақтары мен жалғауларын білетін боламыз. Ілік септіктегі зат есімдер кімнің?ненің?кімдердің?нелердің? деген сұрақтарға жауап береді. Ілік септігі атау септікке –ның,-нің,-дың,-дің,-тың,-тің жалғаулары жалғану арқылы жасалады.Бұл жалғауларды ілік септік жалғаулары деп атайды.Ілік септігі сөйлемде тұрлаусыз мүше болады. 3.Негізгі бөлім: 1.Оқулықпен жұмыс «Ақпараттық ізденіс» 28-жаттығу.Мәтінді оқы.Қарамен жазылған сөздерді сөз құрамына талда.Бұл сөздер қандай сұраққа жауап береді? Осыдан мыңдаған жылдар бұрын-ақ адамдар тағамдарының құрамына шөптесін өсімдіктерді енгізе бастады.Сәбіздің,шомырдың,шалқанның нәрлі тамыржемістердің,ақ бас қырыққабат пен салаттың жапырағын,қояншөптің жас бұтағын,түсті қырыққабаттың жұмыр басын,рауғаштың сабағын,қызанақтың,қиярдың,баклажанның жемісін жейтін болды. Көкөністер татымды ғана емес,өте пайдалы да. 2.Түсіндірме сөздік Қояншөп- Рауғаш- Шомыр- 3.Тақтамен жұмыс 29-жаттығу.Жаңылтпашты оқып,жатқа жаз.Кімнің? сұрағына жауап беретін сөздерді тауып,жалғауларды тиісті белгімен белгіле.Жаңылтпашты жатқа айт. Ақынның батылдырағын айт, Батырдың ақылдырағын айт, Ұстаздың сабырлырағын айт, Шәкірттің алғырлырағын айт. 4.Жадыңа сақта! Ілік септіктегі зат есімдер кімнің?ненің?кімдердің?нелердің? деген сұрақтарға жауап береді. Ілік септігі атау септікке –ның,-нің,-дың,-дің,-тың,-тің жалғаулары жалғану арқылы жасалады.Бұл жалғауларды ілік септік жалғаулары деп атайды.Ілік септігі сөйлемде тұрлаусыз мүше болады. Смайликтермен мадақтау Қол шапалақтау Бас бармақ Мағынаны тану Мәтінді тізбектеп оқу Сергіту сәті «Жақсы қасиет» көршісінің бойындағы жақсы қасиеттерді айту. Қимылмен жасайды Ой толғаныс Топқа тапсырма: «Ойлан-бірік-бөліс» әдісі 30-жаттығу.Ілік септікте тұрған сөздерді табу.Елінің-елдің сөздеріне ілік септік жалғауларының әртүрлі жалғану себебі неде? 1-топ:Атадан жақсы ұл туса, Елінің қамын жейді. Атадан жаман ұл туса, Елінің малын жейді. 2-топ:Шебердің қолы ортақ, Шешеннің сөзі ортақ. 3-топ:Бітер істің басына,жақсы келер қасына. 4-топ:Ер-елдің баласы,жер-елдің анасы. «Білгеніңді пайдалан» 31-жаттығу.Берілген сөздер ілік септікте тұратындай етіп сөйлем құрау.Ілік септікте тұрғанын дәлелдеу.Осы сөздерді септеу. Қыз,сырғанақ,отбасы,балапан. «Сәйкестендіру» кестесі 32-жаттығу. Еменнің,сауысқанның,құндыздың,шебердің,аттың,сүттің. Еменнің тамыры,сауысқанның ғанаты,құндыздың жүні,шебердің қолы,аттың жалыны,сүттің қаймағы. Топты смайликтермен бағалау Кері байланыс «Ашық микрофон» әдісі -Бүгінгі сабақта қандай септікпен таныстық? -Ілік септік сұрақтары? -Ілік септік жалғаулары? -Ілік септік сөйлемде қандай мүше бола алады? Микрофон ұсыну Рефлексия • Бүгінгі сабақ несімен сені қызқтырды? • Қай тапсырманы қызыға орындадың? • Өткен тақырыптардан ойыңа ерекше сақталған тақырыптарды атай аласың ба? «Бағдаршам» Бүгінгі сабақ түсінікті болды ма? Жасыл-ия түсіндім Сары-түсінгендей болдым Қызыл-түсінген жоқпын Осы сұрақтарға жауап жазып іледі Бағдаршамның түстерін көтеру арқылы бағаланады Үй тапсырмасы 33-жаттығу,ереже жаттау,септіктерді жаттау Күнделіктеріне жазады Бағалау Топ басшылары өз тобындағы оқушыларды бағалайды. Мұғалімнің жиынтық бағалауы. Өз-өздерін бағалайды | |
Просмотров: 1160 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|