Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Мектеп: «№42 жанында интернаты бар жалпы орта білім беретін мектеп» КММ, Семей қаласы. Бастауыш сынып мұғалімі:Имангалиева Жадыра Аманкелдыевна Сабақтың тақырыбы:Жылу. Ф.Оңғарсынова Мақсаты:Ең қымбат адам – ана екендігін түсініп, оның мейірімі мен жақсылығын ұғыну, ананы сыйлай білу. Бағыты: гуманитарлық Мектеп:«№42 жанында интернаты бар ЖОББМ» КММ Мұғалімнің есімі: Имангалиева Жадыра Аманкелдыевна Сынып:2 Қатысқандар саны:15 Қатыспағандар саны:2 Сабақ тақырыбы Жылу. Ф.Оңғарсынова Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Ең қымбат адам – ана екендігін түсініп, оның мейірімі мен жақсылығын ұғыну, ананы сыйлай білу. Табыс критерийлері Барлық оқушылар: Анаға сый - құрмет көрсете білуге, ана жылуын сезінуге, мейірімділікке тәрбиеленуге үйренеді Оқушылардың басым бөлігі: Анаға сый - құрмет көрсете білуге, ана жылуын сезінуге, мейірімділікке тәрбиеленуге үйренеді, мағынасын түсінеді. Сөздік қоры молаяды. Кейбір оқушылар: Анаға сый - құрмет көрсете білуге, ана жылуын сезінуге, мейірімділікке тәрбиеленуге үйренеді, мағынасын түсінеді. Сөздік қоры молаяды. Өлең құрастырады, өз ойын көркемдеп жеткізеді. Тілдік мақсат Оқушылар: Сөздік қоры молаяды. Өлең құрастырады, өз ойын көркемдеп жеткізеді. Өлеңнің мағынасын түсіндіреді. Негізгі сөздер мен тіркестер: Ана, жылу, күн Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Ананың жылуы, күннің жылуы Сіз неліктен ...екенін айта аласыз ба? Өң, жалғанда, ғұмыр Жазылым бойынша ұсыныстар: «Сұрақтар шеңбері» кесте Жоспар Сабақ кезеңдері Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар Мұғалімнің әрекеті Оқушылардың әрекеті 1-кезең: Қызығушылықты ояту: - ұйымдастыру - үй тапсырмасын тексеру; -қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі; - белсенді әрекетке жұмылдырылады; топқа бөлінеді; - ойлау жұмысына ынталандырылады 1-5 минут 5 минут Алақан ұстап бәріміз Жылылықты сезейік Күндей болып әрқашан Күлімсіреп жүрейік! Оқушылар өздеріне ұнаған оқу құралдарын ала отырып, топтарға бөліну /әр тапсырма орындалған соң фишкалар таратылады/ II. Үй тапсырмасын тексеру Қайқауастың «Ата - ананы құрметтеу туралы» тақырыбындағы мәтіндегі бөліктерден өзіңе ұнаған бөлігін жаттап келу Оқушылар іс-қимылдар арқылы қайталап айтады. Оқушылар өздеріне ұнаған оқу құралдарын алуарқылы топқа бөлінеді Қайқауастың «Ата - ананы құрметтеу туралы» тақырыбындағы мәтіндегі бөліктерден өзіңе ұнаған бөлігін жаттап айтады Оқу құралдарының суреттері Фишкалар 2-кезең: Мағынаны ажырату: - оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады; - жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады 10 мин. 7 минут ІII. Жаңа сабақты меңгерту. 1. Құт берекең атаң қымбат, Аймалайтын анаң қымбат. Мейірімді апаң қымбат. Асқар тауың әкең қымбат. - Бұл даналық сөзді жазған адамның кім екенін білеміз бе? - Жүректеріңнен шыққан жылы сөздерің, мейірімділік, жанашырлық сезімдерің кімге арналады? Бүгінгі сабақта Фариза Оңғарсынованың аналарымызға арналған «Жылу» атты өлеңімен танысамыз. Мақсатымыз ең қымбат адам – ана екендігін түсініп, оның мейірімі мен жақсылығын ұғынып, аналарға қамқор болу. Үнтаспадан тыңдау Оқулықпен жұмыс 1 шумақ іштей оқу 2 шумақ түсініп оқу 3 шумақ мәнерлеп оқу 4 шумақ зерттеп оқу Өлеңмен таныстыру Мазмұнын түсіндіру Сөздік жұмысы Өң - бет, ажар, түс Жалғанда - дүниеде Ғұмыр – өмір «Сұрақтар шеңбері» әдісі бойынша кестемен жұмыс Сұрақтар Берілген сөз Қандай? айдай анам Кімнің? жылулықтан жаралған анамның құшағы Қандай? күн көзіндей жанары Кімнің? сүйікті анамның сүті Ненің? күннің нұры «Мәселені болжау» стратегиясы суретпен жұмыс - Берілген суреттер арасында қандай байланыс бар? - Ақын ананың не үшін күнге ұқсатады? - Ана мейірімі туралы не дейсің? - Ана сүті туралы ше? - Ананың алақаны қандай? «Ойлан – жұптас – талқыла » әдісі топтық жұмыс I топ Күннің жылуы қандай? ІI топ. Оттың жылуы қандай? ІІI топ. Ананың жылуы қандай? (постер құру) "Өлең ұйқастыру"әдісі ----------------- сыйлаймын, ----------------- тыңдаймын. -------------------- аламын, ------------------- баламын. Оқушылар оқиды, сұраққа жауап береді (Қазыбек би) Интерактивті тақта арқылы Фариза Оңғарсынова жайында суреттер көреді, өмірбаянымен танысады Өлеңді үнтаспадан тыңдайды, іштей, түсініп, мәнерлеп, зерттеп оқиды Мағынасын түсінеді Дәптерге сөздіктер жазады, оқиды, талдайды Оқушылар сұраққа жауап бере отырып, кестені толтырады, қорғайды Оқушылар сұрақтарға жауап береді, өз ойларын жеткізеді.Аналары туралы әңгімелейді. Топпен жұмыс Топтарға беру, өлең құрастырады. Интербелсенді тақта Үнтаспа Оқулық Дәптер Интербелсенді тақта, А3 қағазы, маркерлер Текше, сұрақ - жауап 3-кезең: Ой-толғаныс: - анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді; - синтез, бір-бірімен ой бөліседі - сабақ қорытындысы 7 минут «Кубизм» стратегиясы 1. «Жылу» өлеңінің авторы кім? 2. Өлең туралы айтып бер 3. Ананың жылуы дегенді қалай түсіндің? Бейнелеп бер. 4. Ананың жылуы мен күннің жылуын салыстыр 5. Өз анаң жайында әңгімеле. 6. Өлеңді басқаша қалай атауға болады? Текшенің қырлары бойынша тапсырмаларды орындайды, сұрақтарға жауап береді Келесі оқуға арналған тапсырмалар(үй тапсырмасы) 1 минут Үйге тапсырма. Жылу өлеңін жаттау. «Менің анам» тақырыбында әңгіме жазып келу. Қосымша ақпарат Анаға байланысты мақал-мәтелдер, жұмбақтар Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделіндіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелерін орындау. АКТ құзыреттілік. Құндылықтармен байланыс. Анаға сый - құрмет көрсете білуге, ана жылуын сезінуге, мейірімділікке тәрбиеленуге үйренеді, мағынасын түсінеді. Сөздік қоры молаяды. Өлең құрастырады, өз ойын көркемдеп жеткізеді. «Кері байланыс» Өнер, еңбекке баулу. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелер нормасы сақталған. Оқушыларды адамгершілікке баулу, топта бір-бірін тыңдауға, көмек көрсетуге үйрету Оқушы оқу мақсатына жетті, себебі: Ф.Оңғарсынованың «Жылу» өлеңіндегі ананың жылулығы мен өз аналарының жылулығын салыстыра отырып, тақырыпты ашты. Оқушы оқу мақсатына талпынды, себебі: сабақта қолданылған әдіс-тәсілдер арқылы оқушылар сұрақ қойып жауап берді, өз ойларын еркін жеткізе білуге талпынды. Смайликтер Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Оқу неге бағытталған болды? Жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? Оқу мақсаты шынайы. Оқушылар өткен сабақта өткен «Ата-ананы құрметтеу туралы» мәтінінен бастап сабақтың ата-ана, соның ішінде ана туралы, ананың жылуы туралы екенін түсінді. Талдау жасады, өз ойларын ортаға салып, топ болып қорғады. Жоспарланған шаралар тиімді болды, «Ойлан, жұптас, талқыла» осы стратегияда оқушылардың бір-бірінен сұрап, сурет салуда талқылап жатқанын байқадым. Өткен сабағымдай емес, оқушыларда ілгерілеушілік байқалды. Себебі, білетін оқушылар жанындағы көршісіне түсіндіруге тырысып жатты. Берілген уақыт ішінде үлгере алдым. Сабағым жақсы өтті деп ойлаймын. Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. Оқушылардың жас ерекшелігіне сай «Бағдаршам» кері байланысын алғаным табысты болды 2. «сұрақтар кестесі» оқушылардың қызығушылығын арттырды, өлең жолдарынан табуға тырысты, табысты болды Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. Қолданылған дамыту ойындары сабақты жақсарта алды. 2. «Ойлан, жұптас, талқыла» берілген сөздерді оқу, жазу, оларды талдау, суретін салу сабақты жақсарта алды | |
Просмотров: 830 | Комментарии: 1 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|