Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Мектеп: Семей қаласы, «№42 жанында интернаты бар жалпы орта білім беретін мектеп»КММ Бастауыш сынып мұғалімі: Кенесбаева Гулнұр Сагадатовна Сабақтың тақырыбы: «Сезім мүшелері» (көз, құлақ, мұрын, тіл,тері) Сабақтың мақсаты: 1.Оқушыларға сезім мүшелерін еске түсіре отырып, олардың қызметімен таныстыру.Олардың адам өміріндегі маңызы туралы түсініктерін кеңейту. 2.Жаңа материалды өткен материалдармен ұштастыра отырып, оқушылардың өз бетімен білімін толықтыру дағдыларын, салыстыру, қорытындылау және ойлау қабілеттерін дамыту. 3.Өздігінен ізденпаздыққа, еңбексүйгіштік, адамгершілік дағдыларын тәрбиелей отырып, сезім мүшелерін таза ұстау,өз ойын айта отырып, өзгені тыңдай білуге, алған білімін өмірде қолдана білуге тәрбиелеу. Пәннің аты Дүниетану. Уақыты:21.10.16. Кабинет:7 Мұғалім Кенесбаева Г.С. Сабақтың атауы Сезім мүшелері (көз, құлақ, мұрын, тіл,тері) Мақсаты Күтілетін нәтиже 1.Оқушыларға сезім мүшелерін еске түсіре отырып, олардың қызметімен таныстыру.Олардың адам өміріндегі маңызы туралы түсініктерін кеңейту. 2.Жаңа материалды өткен материалдармен ұштастыра отырып, оқушылардың өз бетімен білімін толықтыру дағдыларын, салыстыру, қорытындылау және ойлау қабілеттерін дамыту. 3.Өздігінен ізденпаздыққа, еңбексүйгіштік, адамгершілік дағдыларын тәрбиелей отырып, сезім мүшелерін таза ұстау,өз ойын айта отырып, өзгені тыңдай білуге, алған білімін өмірде қолдана білуге тәрбиелеу. Сабақтың әдісі: Жаңа сабақ Сабақтың көрнекілігі:суреттер,тірек сөздер,оқулық,әтір, қант, тұз, доп, қорап, алма, лимон, диск, крем, маркерлер,матрица,АКТ т.б. Психологиялық ахуал Не үшін? - Екікөзің не үшінкерек? - Жақсылардыкөруүшін! - Екіқолың не үшінкерек? - Елгекөмек беру үшін! Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Қызығушылықты ояту Үй тапсырмасын сұрау. - Адамның жүйке жүйесі неден тұрады? - Мидың қызметі қандай? - Жұлынның қызметі қандай? Мағынаны тану Топтық жұмыс. 1-топқа крем, алма, лимон. (иіскеу – мұрын, дәмін көру – тіл) 2-топқа кітап, сурет (пішінін білу – тері, қандай сурет – көз) 3-топқа сүйікті түсін айту (құлақ) Ендеше,бүгінгі біздің жаңа тақырыбымыз: « Сезім мүшелері және оның адам өміріндегі маңызы, қызметі». Сезім мүшелерін үш тілде айту. - Неліктен сезім мүшелері деп атаймыз? Сергіту сәті Көз туралы 10 қызықты мәлімет. Ой сергітеді,шаршағандары басылады Ой толғаныс Топ басшыларын сайлау, бағалау парақшаларын беру. Оқулықпен жұмыс. Мәтінді оқу. Сарамандық жұмыс.Қораптардан әр топ өздеріне тиесілі заттарды алу. 1-топ.Әтір, қант пен тұз. Мұрын: біз әтірді таңдадық Әтірдің иісін мұрнымызбен сеземіз. Оның иісі жағымды. Мұрынмен дем аламыз. Мұрын- иіс сезу мүшесі. Тіл:Біз қант пен тұзды таңдадық Қант – тәтті Тұз – ащы Тәттіні – тілдің ұшымен, ащыны – екі жағымен сеземіз. Тіл – дәм сезу мүшесі. 2-топ. Доп, кемпірқосақ Көз: Біз кемпірқосақ суретін таңдадық. Оның жасыл, қызыл, көк, түстері бар. Көз – көру мүшесі. Тері:Біз допты таңдадық. Себебі оны қолмен ұстаймыз,жұмсақ екенін сездік. Тері – сипап сезу мүшесі 3-топ.Диск Құлақ тобы дискті таңдапты. Олай болса, бұл топты тексерейік. Мен сендерге дисктегі жануарлардың дыбыстарын қоямын, ал сендер олардың аттарын атау керексіңдер. Құлақ: *Біз «жануарлар дауыстары» деген дискті таңдадық. *Себебі онда әр түрлі дыбыстар жазылады. *Ал дыбыстарды біз естиміз. *Құлақ – есту мүшесі. Суреттер арқылы сезім мүшелерінің қызметі және адам өміріндегі маңызы жайлы айтады.слайд. Топпенжұмыс. 1- топ.«Егерсезіммүшесіболмаса ….» әңгімежазу. 2- топ . «Сезіммүшелерініңкүтімі» постер құрастыру. 3- топ.Жұбын тап ойыны. Қорытындылау .(БИС) «ия-жоқ» сұрақтарарқылы. 1.Тілмен 4 негізгідәмдіажыратамыз. (Ия) 2.Тері иіссезумүшесі. (жоқ) 3. Құлақ адамға ыстықтан қорғану үшін қажет.(жоқ) 4. Заттардың дәмін мұрын арқылы ажыратамыз.(жоқ) 5. Тері сезіну мүшесі.(ия) 6. Тәттіні тілдің артқы бөлігі ажыратады.(жоқ) 7.Мұрын иістің 10 000 түрін ажыратады.(ия) 8.Егер көзге бөгде зат түссе, жас арқылы сыртқа шығады.(ия) 9. Әр түрлі шуды, сыбдырды, музыканы, сан алуан дыбыстарды еститін сезім мүшесі құлақ (ия) 10. Дәм сезу мүшесі көз (жоқ) 11.Кітап оқығанда көзден 15 см қашықтықта ұстау керек.(жоқ) 12.Тілдің жиегі қышқылды сезеді.(ия) 13. Домбыра, радио мұрын сезім мүшесіна лайық (жоқ) 14. Омыртқа сезім мүшесі (жоқ) 15.Барлық сезім мүшелері маңызды.(ия) Матрицаға бағалау. Үйге тапсырма Мазмұндау, қызықты мәліметтер жинақтап келу. Күнделіктеріне жазып беремін Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау парақшасын толтырады. Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады | |
Просмотров: 1092 | Комментарии: 2 | | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|