Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Бексултанова Венера Байгожаевна, КММ «№5 мектеп –гимназия» Құрмалас сөйлем. Сабақнегізделгеноқумақсаты (мақсаттары) Құрмалас сөйлем туралы алған білімдерін жетілдіре түсу,жүйелеу,бекіту.Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру,ауызша-жазбаша сөйлеу тілдерін дамыту.Өз бетінше тапсырмалар орындату,ойларын еркін,ашық жеткізе білуге үйрету,логикалық,шығармашылық қабілеттерін шыңдау. Бағалаукритерийлері: -Құрмалас сөйлем туралы түсіне алады,өз ойын ашық айта алады. -Сөйлемнің түрлерін анықтай алады. -Тест жұмысын шеше алады.Логикалық тапсырмалар орындай алады. Өз бетінше тапсырмаларды орындайды. Тілдікмақсат Сөйлемнің түрлерін анықтай... (істей) алады. Негізгісөздер мен тіркестер: Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Сізнеліктен ... екенінайтааласыз ба? екеніндәлелде. Жоспар Басталуы : Балалар сабағымызды бастамас бұрын бір-бірімізгег гүл сыйлай отырып, жылы лебіздер тілейік. 1.Мен сендерге сәттілік тілеймін. 2.Бәріміз 5-ке жауап берейік 3.Сабағымыз сәтті өтсін 4.Бәріміз белсенді қатысайық 5.Деніміз сау болсын Сурет құрастыра отырып топтастыру. (Алғырлар, Ойшылдар, Тапқырлар.) (қол шапалақтау) Үй тапсырмасын сұрау. Үй тапсырмаларын тексеру. -Үйге қандай тапсырма берілді? Қалыптастырушы бағалау. Ортасы: Ширату тапсырмасы. «Кім жылдам» ойыны. «Топпен жұмыс» әр топ сөйлемтуралы жазып қорғайды. Қай топ жақсы қорғап шықса сол топты «Қол шапалақтау» арқылы бағалау. Оқулықпен жұмыс. 1-жаттығу. Көп нүктенің орнына құрмалас сөйлемдердің жалғасын тауып жаз. Алманың қорыққаны сондай,үні шықпай қалды. Күн бұлттанды,бірақ жаңбыр жауған жоқ. Ләззат келгенде,Сәуле кітап оқып отыр еді. Жары аяқталды,көрермендер үйлеріне қайтты. Қалыптастырушы бағалау. Сергіту сәті 2-жаттығу. Мақалды көшіріп жаз 1-топ Диқаншы жерін мақтайды, Балықшы көлін мақтайды. 2-топ Ақыл-тозбайтын тон, Білім-таусылмайтын кен. 3-топ Саусағы ұзын биші болады, Құлағы ұзын күйші болады. Қасындағы жұптар бір-бірін тексереді. 1-топ. Сәйкестендіру. 2-топ. Венн диаграммасы 3-топ.Ой шақыру. 4-жаттығу Тиісті тыныс белгілерін қойып,көшіріп жазу. Рефлексия. Мен не білдім? Мен не түсінбедім? Сабақтан алған әсерім? Ұнады,ұнамады? Бағдаршам арқылыөзін өзі бағалау. Үйге тапсырма. 5-жаттығу.64- бет | |
Просмотров: 594 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|