Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы "Тоғас батыр атындағы орта мектебі" КММ. Маселова Маржан Еркингазиновна. Бастауыш сынып мұғалімі. Тақырыбы: Мм дыбысы мен әрпі. Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.2.1.1 Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру (мұғалімнің көмегімен). 1.3.8.1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Мм дыбысының дауыссыз екендігін ажырату, дыбыстық талдау жасау. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: М дыбысы бар сөздерді оқиды. Кейбір оқушылар орындай алады: М дыбысына сөз құрастырады. Тілдік мақсат Түйінді сөздер мен сөз тіркестері; малтатас, малтыды. Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Дыбыстар нешеге бөлінеді? 2.Дауысты , дауыссыз дыбыстардың ерекшелігі қандай? 5. М қандай дыбыс? 6. М дыбысы сөздің қай буында келеді? Алдынғы оқу: М дыбысы мен әрпі Жоспар Жоспарланған уақыт есебі Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Басы Психологиялық ахуал. «Ұшты, ұшты» ойыны. Дауысты дыбыстар ұшқанда қол көтереді. Топқа бөлу. Дыбыстарға сәйкес сурет арқылы топқа бөлу. Әріптер Ортасы Айтылым. - «Малтатас» деген сөзді естігендерің бар ма? - Ол қандай жерде болады деп ойлайсыңдар? - Малтыды деген не? Малтатастың суретін көрсетіп, түсінік беру. Дескриптор: - Малтатас туралы өз ойларын айтады. - Малтыды сөзін түсіндіреді. Оқылым. Малтатас мәтінін оқу. Дескриптор: - Мәтінді буындап оқиды Сурет пен сызба арқылы сөйлем құрау. Дескриптор: 5. Суретпен сызба арқылы сөйлем құрайды. . Сергіту сәті. Жазылым. Дәптермен жұмыс М дыбысы мен әрпі бар сөздерді буын санына қарай сызбаға сәйкестендіріп жазу. Дескриптор: 1. Әріп элементтерін дұрыс жазады. 2.Сауатты, көркем жазады. Малтатас суреті Соңы Рефлексия Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Не ұнады? Смайликтер | |
Просмотров: 667 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|