Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Сауат ашу пәні мен өзін-өзі тануды ықпалдастыру сабағы Мектеп: «Өзін-өзі тану» гимназиясы Күні: 16.01.2018ж. Сабақтың тақырыбы: Жж дыбысы және әрпі. Құндылық: Cүйіспеншілік Қасиеттер: мейірімділік, достық, татулық, ауызбіршілік Мұғалім: Жумадилова Б. Б. Сыныбы: 0 "А" Оқушылыр саны: 17 Сабақтың мақсаты: Жж дыбысы және әрпімен таныстыру Міндеттері: 1. Білімділік: Жж дыбысы және әрпін дұрыс оқуға, дұрыс дыбыстауға жаттықтыру; 2. Дамытушылық: Оқушылардың тілін, ой-өрісін дамыту; 3. Тәрбиелік: Адамгершілік қасиеттерді рухани байлықты қалыптастыру, өзара жағымды қарым – қатынас жасай білуге тәрбиелеу. Ресурстар: Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңi. Оқушылар орындарынан тұрып, сәлемдеседі. Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн, біз көңілді баламыз. Қайырлы күн, сәлемдесіп аламыз. Оқушылардың құралдарын түгендеу. 5 «Т» ұстанымын еске түсіру. 1. Тәртіп 2. Талап 3. Тыныштық 4. Тазалық 5. Татулық Тыныштық сәтi: «Тыныс алу» жаттығуы Бізқазір тыныс алу жаттығуларын жасаймыз.Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демі сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықты сыртқа шығарамыз. Ал, дайындаламыз. Көзімізді жұмамыз.., арқамызды тік ұстаймыз.., қолымызды тіземізге қоюға болады. 1,2..,1,2... Рахмет! Кіріспе Өткен сабақтан алған білімін тексеру. а) Сөз кұрап оқу. ә) өткен сабақтардағы әріп және дыбыстарды қайталау Балалар бізде қанша дыбыс бар? (дауысты және дауыссыз) Дауысты дыбыс қандай түспен белгіленеді? (қызыл) Дауыссыз дыбыс қандай түспен белгіленеді? (көк), ал енді өткен сабақтағы әріптерді есімізге түсірейікші. (А, Ә, С, М, У, Д, Қ, І, Е, Ұ, К, Ү, И, Й, Г, Ғ, Ң, Ө, Ж, З) Дауысты дыбыстар: А, Ә, І, Е, И, Ө, Ү, Ұ. Дауыссыз дыбыстар: С, М, Д, Қ, К, Й, Г, Ғ, Ң, Ж, З У, Жарайсыңдар балалар! (экранда киіз үйдің суреті қойылады) Енді киіз үйімізге назар аударатын болсақ, бір бөлігі қызыл түске, екінші бөлігі көк түске боялып тұр екен. Тақтада ілулі тұрған әріптерді дауысы және дауыссыз дыбыстарды анықтап қазақ үйімізге орналастырайық! Киіз үйдің құрылысы бірнеше бөліктерден тұрады. Олар: 1. Шаңырық 2.Уық 3. Кереге 4. Оларды біріктіретін жіп. (киіз үйдің суреті бөліктері бойынша құрастырып, тақтаға ілінеді) Тақтадағы тұрған киіз үйдің әрбір бөлігі қандай тығыз байланыста болса, біздің өтіп жатқан әріптеріміз бен дыбыстарымыз дәл солай бір-бірімен тығыз байланыста болады. Салысытырып қарайтын болсақ қасиетті киіз үйіміздің бір бөлігі болмаса, немесе орнымен дұрыс қойылмаса ол түзу тұра ала ма?! (Жоқ) Дәл солай біздің бір дыбыс дұрыс айтылмаса, не болмаса әріптеріміз орнымен жазылмаса айтылатын сөздеріміздің ешқандай мағынасы болмас еді.Өмірде де әрекеттеріміздің бәрі дұрыс болу керек. Жаңа сабақ. Суреттерді көрсете отырып, буындық, дыбыстық талдау арқылы ж дыбысын сөз ішінен бөліп дұрыс айтқыза білу. Жарғанат, жолбарыс,жүзім, жүзік. 1. Ж дауыссыз дыбыс екенін аңғарту. 2. Жұмбақ шешу. Күндіз бәрі қашады, Түнде аспанды басады. (жұлдыз) Ішіне тамақ салынған, Есігі тастай жабылған. (жұмыртқа) Шықса жасыл, Түссе сары.(Жапырақ) Күндіз тіпті ұшпайды, Түнде тышқан ұстайды, Көзі шамға ұқсайды. (Жапалақ) 3.Әріп таңбасымен таныстыру. (суреттер) - Осы барлық сөздерқандай дыбыстан басталады? - Ж- дыбысыннан. - Дұрыс –ақ. Олай болса бүгінгі танысатын жаңа дыбыс –Ж дыбысы мен әріпі. Мынау Ж дыбысының баспа және жазба түрлері. - Ж- дыбысы қандай дыбыс? Қандай текшемен белгілейміз? Әліппе – дәптермен жұмыс. Сөйлем қүрату: жолбарыс, жылқы, жануар, жәндік, 4. Әліппе дәптермен жұмыс. Жаңа, анасы, ағасы, алды, Жарас, Жанат, Жанар, Саржан. 5.Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар Алдымнан жел еседі Кіпкішкетай балалар Үп - үлкен боп өседі. Дәйексөз. Жаңбырменен жер көгерер, Батаменен ел көгерер. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. «Тіл табыса білу-жақсы қасиет» әңгіме жазу. Топпен ән айту: Жау-жау жаңбыр І. Алатаудың бауырында, Атам-әжем ауылында, Ақша бұлтар, ауа берші, Жау-жау, жаңбыр, жауа берші. Қ а й ы р м а с ы: Бақыт болып жаушы, жаңбыр, Менің әсем қалама, Бақыт болып жаушы, жаңбыр, Менің әсем қалама, Менің байтақ далама. ІІ. Алматыдай астанама, Жасыл желек жас қалама. Бұлттар, бұлттар, ауа берші, Жау-жау, жаңбыр, жауа берші. Қайырмасы. Үй тапсырмасы. Ж дыбысына сөз ойлап келу. Бағалау Оқушыларға рахмет айта отырып,сабақ барысында алған жұлдызшаларын есептей бағалау. | |
Просмотров: 673 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|