Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
Пәннің аты Уақыты: Кабинет: Мұғалім Сабақтың атауы Отбасының берекесі Мақсаты 1 Отбасы - әр адамның шағын отаны. Ол қоғамның бір бөлшегі, от бар жерде өмір бар. Отбасы деген келешек ұрпақты жалғастыратын болашақ. Отбасында адамдардың алатын орны туралы түсінік беру. Оқушыларға әке - шеше, бауырдың қадін түсіндіру 2. Ұл мен қыздар әке - шешесінің қамқорлығына, шексіз сүйіспеншілігіне бөленіп, олардың дәулеті мен қызығын көріп ғана қоймай, олардан адамгершілік, әдеп - инабат тағылымын алуға, жақсы қасиеттерді бойына сіңіру, жақсыдан үйреніп, жаманнан жиренуге баулу. 3. Ата - анасына, туған жерге, Отанға деген сүйіспеншіліктерін ояту. Сыйластыққа, мейірімділікке, татулыққа, қамқорлыққа тәрбиелеу. Оқушылардың бойына ата - анаға деген сүйіспеншілікті, құрмет сезімін ояту, адал да парасатты ұл мен қыз тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже Психологиялық ахуал Баяу ән ырғағы ойнап тұрады. Интерактивтік тақтадан әсем гүл шоқтары көрсетіледі. Сен бақытты ұлансың! Анаң – күнің, жүрегің, Әкең – өмір тірегің. Сен бақытты ұлансың, Бәрі саған қуансың! Әжең – асыл ардағың, атаң – дана қорғаның. Бәрі саған қуансың. Сен бақытты ұлансың, Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. Қызығушылықты ояту Әңгімелесу (бейнеролик) 1. Отбасы дегенді қалай түсінесіңдер? 2. Отбасының сыйластығына қалай қол жеткізуге болады? 3. Отбасының татулығы қандай табыстарға жеткізеді? • Отбасы сүйіспеншілікті сезінуге үйретеді. Жақсылыққа жетелейді. Еңбектенуге, білім алуға көмектеседі. Үлкендерді құрметтеуге, кішілерге қамқор болуға тәрбиелейді. Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. Мағынаны тану Балалар, байқадыңдар ма, әңгіме не туралы? (отбасы, туыс туралы). Ендеше бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Отбасы - берекесі» деп аталады. Отбасы ер мен әйелдің бір – бірімен келісімі арқылы құрылады. Олар тең құқықтылық негізінде, бір –бірін сүйіп некелеседі Отбасында балалар дүниеге келеді. Оларды ата- ана өсіріп, тәрбиелейді. Ата – ана отбасын не қажеттің бәрімен қамтамасыз етеді.Қазақ отбасында үлкенді сыйлау, құрметтеу және кішіге қамқорлық. Басшы отбасының бүкіл шаруасын ұйымдастырады. Басқа мүшелеріне қамқорлық көрсетіп, бастарын біріктіреді. Отбасы мүшелерінің бәрі де өз мүмкіндігінше іс атқарады: оқиды, жұмыс істейді, үй шаруасымен айналысады.. Отбасы табысы да бәріне ортақ. Отбасы – біздің мемлекетіміздің, халқымыздың бір бөлігі. Отбасына қамқорлық – мемлекттің басты мақсатының бірі ҚР - ның Ата Заңының 27 - бабында «Неке мен отбасы, ана мен әке және бала мемлекеттің қорғауында болады» деп көрсетілген. Бұл мемлекет ата – аналарға балаларды өсіруге және тәрбиелеуге жәрдемдеседі деген сөз. * Адамға өмірде ең қымбаты - отбасы. Отбасында сүйіспеншілік, сыйластық, татулық, бауырмалдық болғанда бірлік болады. Бір – бірін аялап, кешіре, түсіне білгенде отбасы берік болады. 1. Отбасының қорғаны кім? Әке 2. Бір шаңырақ астында отбасынан сөзін қалай түсінесің? 3. Тәрбие отбасынан басталады. 4. Ата - бәйтерек, бала - жапырақ. 5. Сыйласаң, сыйлы боласың. 6. Өнер алды – бірлік, Ырыс алды – тірлік. 7. Оқушының міндеттерін ата. Білім алу, кішіге көмек, мектеп формасын сақтау, мектеп мүлкін дұрыс қолдану. 8. Оқушының құқықтарын ата. Білім алуға, демалуға, денсаулықты сақтауға, қоғамдық жұмыстарға араласу. Сергіту сәті Болайықшы ақ жаңбыр (Ақырын жауған жауын тырсылын жасайды) Астан-кестен жауатын Өткiншi ендi бiз жаңбыр (Тез-тез жауған жаңбыр тырсылын келтiредi)? Ой сергітеді,шашағандары басылады Ой толғаныс Қазыбек би: «Тату болса – ағайын жақын, Ақылды болса – апайың жақын, Бауырмал болса - - інің жақын, Инабатты болса - келінің жақын. Алтын ұяң – әйелің қымбат, Құт – береке – атаң қымбат, Айналайын - анаң қымбат, Мейірімді - ағаң қымбат»,- депті. Ата мұраң – асыл қазынаң: Үйге тапсырма Мазмұндау Күнделіктеріне жазып алады Бағалау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Бағалау парақшасын толтырады. Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады | |
Просмотров: 865 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|