Пән: әдебиеттік оқу
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Су – ту – тіршілік көзі
Күні:
Сынып: 3 Мектеп
Мұғалімнің аты-жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы Өзеннің пайдасы. «Өзен» Ы. Алтынсарин
Оқу мақсаттары 3.1.5.1 өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу
3.2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру
Сабақ мақсаттары - Мәтін бойынша бағалауға негізделген сұрақтар құрастырады және оған жауап береді;
- Мәтінге сәйкес келетін ақпаратты табады;
- Өлең жолдарын қара сөз түрінде жазады.
Бағалау критерийлері - Өлеңді түсініп оқиды;
- Сұрақтар құрастырады және оған жауап бере алады;
- Мәтінге сәйкес келетін ақпаратты табады;
- Өз ойын көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді.
Тірек сөздер Мәтін мазмұнымен танысу барысында оқушыларға дерт (ауру), рақат (ләззат), қынарда (жағасында), жанабында (маңайында) сөздерінің мағынасы түсініксіз болу мүмкін.
Құндылықтарды дарыту Бұл сабақта оқушылар табиғат әсемдігін бағалау және қорғау құндылықтары жайлы түсінік алады.
Пәнаралық байланыстар Өзеннің пайдасын талдау барысында дүниетану пәнімен байланыс пайда болады.
АКТ қолдану дағдылары Интербелсенді тақта
https://www.youtube.com/watch?v=ITxpHHPlAvQ
Алдыңғы білімді игерулері Сұрақтар қойып, жауап бере алады. Өз ойын тірек-сөздерді пайдаланып жеткізе алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
1-5 мин
Ширату тапсырмасы
https://www.youtube.com/watch?v=ITxpHHPlAvQ
бейнероликті көрсету.
- Бұл бейнероликтен қандай әсер алдыңдар?
- Не білдіңдер?
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстыралыды. Бағалау критерийі оқушылармен бірге құрастырылады немесе мұғалім таныстырады. Слайд №1-3
Сабақтың ортасы
6-10 минут
11-15 минут
16-26 мин
27-32 мин
33-37 мин
1-тапсырма
Ы.Алтынсариннің «Өзен» өлеңін мәнерлеп, түсініп оқы.
(Ж) Оқушылар мәтінді түсініп оқиды. Оқу барсыныда түсініксіз сөздерді түртіп, белгілеп отырады. Түсініксіз сөздердің мағынасын сөздіктен қарайды: дерт (ауру), рақат (ләззат), қынарда (жағасында), жанабында (маңайында), дәптерлеріне жазады.
-Адамдар неліктен суды құрметтейді?
-Ол туралы өлеңнің қай жолдарында айтылған?
Саралау. Қабілеті жоғары 1-2 оқушыға дауыстап оқытуға болады.
Топтастыру «Су бұрқасыны»
Оқушыларға суқоймаларының түрлері бойынша: теңіздер, көлдер, мұхиттар, өзендер, Қазақстанның өзендері деп топқа біріктіру. Мұғалім ортаға шығып бала санына сәйкес келетін атаулар жазылған карточкаларды ортаға қояды. Оқушылар біреуін алып, суқоймасы түріне қарай топтасады. Ескерту: мұхиттар тобында 2 оқушыда 1 атау болады.
Теңіздер: Жерорта, Қара, Қызыл, Кариб, Азов.
Көлдер: Балқаш, Ала, Байкал, Каспий, Ыстық.
Мұхиттар: Атлант, Тынық, Үнді, Солтүстік Мұзды, Атлант.
Өзендер: Жайық, Амазонка, Ніл, Хуанхэ, Конго.
Қазақстанның өзендері: Есіл, Ертіс, Іле, Орал, Нұра, Сырдария, Амудария
2- тапсырма
(ЖЖ, Т) «Жуан және жіңішке сұрақтар» әдісі бойынша оқушылар жұпта ақылдасып сұрақтар құрастырады, топта ортаға салып талдап, топ ішінде 6 сұрақты (3 жуан, 3 жіңішке) таңдап алады. Таңдаған сұрақтарды көрші топқа ұсынады, өздері басқа топтың сұрақтарына жауап береді.
Үлгі:
Жуан сұрақтар (толық, жан-жақты, тиянақты жауапты талап ететін сұрақтар) Көркем бейнелі сөздерді қолданып жауап бер. Жіңішке сұрақтар (қысқа, нақты жауапты талап ететін сұрақтар)
Неліктен өзен сарқырап ағады? Өзен неден сарқырап ағады?
Өзен суы денедегі дертті қалай кетіреді? Денедегі дертті не қашырады?
Неліктен өзеннің балығы дәмді? Жан-жануарлар өзеннен не табады?
(ҚБ) дескриптор бойынша бағалау:
- сұрақтар құрастырды;
- көркем бейнелі сөздерді қолданып жауап береді;
Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтижелер күтіледі. Сұрақтар құрастыруда кейбір оқушыларға мұғалім қолдау көрсетеді.
(Б) Өз ойын жеткізе білген балаларды «Қошеметтер бұрқасыны» арқылы бағалау.
3-тапсырма (Т)
Семантикалық картаны толтырады. (+)
Көркем сөздер шөп өзен жануарлар балықтар
Сарқыраған +
Алуан-алуан +
Айнадай +
Жарқыраған +
Тасыған +
Көк шалғын +
Оттай жанған +
Аққан +
(Б) «Басбармақ» әдісі арқылы бағалау.
4-тапсырма
(Ж) Дәптерге кестедегі көркем сөздерді пайдаланып өлеңді қысқаша мәтін түрінде жаз.
(Б) Мұғалім кері байланыс беру арқылы бағалайды. Оқулық, 81-83 беттер
Слайд №5
слайд №6
Қосымша №1
слайд №7
Қосымша №2
Слайд№8
Қосымша №3
Сабақтың соңы
37-40 мин «Мәре»
1 орын: маған сабақта бәрі түсінікті болды.
2 орын: кейбір кезде менің қолымнан келмеді.
3 орын: маған бәрі қиын болды. Слайд №10
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
1, 2, - тапсырмалар «Тапсырма бойынша саралау» жүргізіледі. Тапсырма барлық оқушыларға ұсынылады, бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі.
3- тапсырма «Уақыт бойынша саралау» жүргізіледі. Қабілеті төмен оқушыларға қосымша уақыт беріледі, мұғалім қолдау көрсетеді.
Өзін –өзі бағалау, мұғалімнің бағалауы, «Бас бармақ».
Дескриптор:
- ертегінің мазмұнын түсінеді;
- ертегі бойынша сұрақтар құрастырады;
- құрастырған сұрақтарға жауап береді;
- ертегіні сурет нұсқасымен салыстыру
Сабақ бойынша рефлексия
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|