Главная » Статьи » В помощь учителю » Начальная школа |
ШҚО Семей қаласы №8 мектеп-кешені Манапова А.Х.- бастауыш сынып мұғалімі Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп:№8 мектеп-кешені Мұғалімнің аты-жөні: Манапова А.Х Сынып: 3 А Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Бөлім Жанды табиғат 2-сабақтың тақырыбы Күн шыққанда Оқу бағдарламасы- на сілтеме 2.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 3.2.3.1 – шығарманың тақырыбын анықтау және негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін, сөйлемді анықтау. Күтілетін нәтиже Барлық оқушылар: шығарманың тақырыбын, бөліктерін табады. Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды. Кейбір оқушылар: шығарма бойынша проблемалық сұрақтар қояды. Құндылық Өзін-өзі жетілдіру мен дамыту қажеттілігі Пәнаралық байланыстар Дүниетану. Жаратылыстану АКТ-ны қолдану дағдылары Интербелсенді тақта Алдыңғы білім А. Байтұрсынұлы. «Оқуға шақыру» Жоспар Уақыт Жоспарланған жұмыс түрлері Ресурстар Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру. Ойсергек. Үй жұмысын сұрау. Топ ішінде сөйлету (1001 мақал). Оқушыларға әртүрлі гүлдің суреті беріледі. Қолындағы гүлін жақсы сөздер айтып, сипаттайды (әр нәрседен жақсылықты көруге үйретеді). Әртүрлі гүл суретінің қималары Сабақтың ортасы Ойқозғау. «Елестету» әдісі арқылы жаңа тақырыпты шығару. – Күн не үшін қажет? – Күннің пайдасы мен зияны қандай? – Сонымен, бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай болмақ? Бағалау критерийімен таныстыру. Бағалау критерийі Интербелсенді тақта Критерий Тап- Дескриптор Балл сыр- ма Сөздікпен 1 «Масайрап» сөзінің 1 жұмыс мағынасын түсінеді, ауызша сөйлем құрайды. Тақырыпты 2 Мәтінге сай тақырыпты 1 анықтау белгілейді. Негізгі ойды 3 Оқу, білімге қатысты 1 білдіретін сөздердің астын сызады, мәтін бөлігін ақын және оның табу шығармашылығы туралы сұрақтарға жауап береді. Үнтаспа Өлеңнің 4 Мәліметті пайдаланып, 1 авторы автор туралы әңгімелей туралы алады. Әңгімелеу Суреттер Негізгі тірек 5 Мәтіннен тірек сөздерді 1 сөздерді тауып, белгілейді. белгілеу Ақын ойын 6 Ақынның айтар ойын 1 түсініп, ой түсінеді. Қорытынды қорыту жолдарды табады. Өзіндік ой қорытады. Түрлі түсті қарындаштар Постер 1-тапсырма. Оқулықта берілген мақал-мәтелдерді түсініп оқы. Ортақ бір тақырып ойластырып, түсіндір. Мағынаны ажырату. Тақырыпты болжау. Мақал-мәтелдер түсіндіру арқылы оқушылар сабақтың тақырыбын ашады. Мақсат, күтілетін нәтиже. Күтілетін нәтижемен таныстырып, күтілетін нәтижені оқушылармен бірлесе анықтау. Тыңдалымалды жұмыс. Автормен танысу айдары. Ілияс Жансүгіров Суретпен жұмыс. – Балалар, сурет бойынша айтылған ойымыздың өлеңмен байланысы бар-жоғын білетін боламыз. Ол үшін өлеңді тыңдаймыз. Тыңдалым. І. Жансүгіров. «Күн шыққанда». Масайрап – еркін, рақаттанып. Сергіту сәті. Бағалау парағы 3-тапсырма. Оқулықта берілген анықтаманы пайдаланып, өлеңнің авторы туралы әңгімелеу. «Бас бармақ» арқылы бағалау Интербелсенді тақта Үлестірме тапсырмалар Оқылым. 4-тапсырма. Жұптық жұмыс. Өлеңнің алғашқы екі шумағын дауыстап оқы. Өлең жолдары бойынша қандай сурет салуға болатыны туралы досыңмен ой бөліс. Тапсырма. Топқа бөлу. Таң, түс, кеш сөздері арқылы топқа бөлу. 1-тапсырма. Мәтінге сай келетін тақырыпты белгіле «». ҚБ ретінде: А. Ұйқыдан ояну, тұру В. Таңғы тіршілік С. Білім алып, адам болу Д. Ұйықтап қалып, кешігу Е. Мектепке жүгіріп бару 2-тапсырма. Оқу, білімге қатысты сөздердің астын сызып шық. Күн шыққанда Қалыпсың ұйықтап, қарағым, Қалады-ау сенің сабағың, Жуын, жүгір мектепке. Ашасың көзді сабақтан, Аласың білім кітаптан, Боласың адам мектепте. 3-тапсырма. Мәтіндегі негізгі тірек сөздерді белгіле «». А. шырт, торғай, сәуле, өріс, білім, оқу В. күн, ұйқы, сабақ, мектеп, білім, кітап С. кітап, оқу, шырылдау, құрт-құмырсқа Д. мектеп, сабақ, білім, бол, тұр, сен, мал, оқу Бағалау. БК кестесін толтыру арқылы оқушылар топтасып, бір-бірін бағалайды. Ойтолғау. Жеке жұмыс. Ақын ойын түсіндің бе? Жазылым. 5-тапсырма. Қорытынды ой айтылған жолдарды тауып жаз. Ақын ойы Қорытынды ой айтылған ? жолдар ? Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттік пе (оқушылардан сұрау)? Қалай жеттік? Не істедік? Сабақтың соңы Үй тапсырмасы. Өлеңнің қай шумақтары саған әсер етті? Алғашқы екі шумағы бойынша қандай сурет салар едіңдер? «+» Мен ... үйрендім. «–» Маған ... қиын. Кері байланыс. «Бір «+», бір «–» Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту. Оқушы мен мұғалім кері байланысы. Өз-өзін бағалау ауызша жүзеге асады. Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді: Алдымен біз былай деп ойладық ... . Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық ... . Проблеманы шешу үшін ... жасадық. Бұдан біз ... көрдік. Демек, бұл мынаны білдіреді: ... . Сонымен, біз ... деген шешімге келдік. Жұлдызша Интербелсенді тақта Қосымша мағлұматтар Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қанша- лықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? | |
Просмотров: 681 | |
Форма входа |
---|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Теги |
---|
Статистика |
---|